Alan Wake’s Return بازی نیست بلکه سریالی با هنرنمایی سم لیک است!

همین چند روز پیش بود که علامت تجاری با عنوان « Alan Wake’s Return » در بانک اطلاعاتی علامت‌های تجاری اروپا ثبت شد. در حالی که گمانه زنی هایی مبنی بر رونمایی از نسخه جدید این بازی محبوب به گوش می رسید، مطلع شدیم که قرار است یک تریلر زنده از Alan Wake’s Return در جدیدترین بازی استودیو رمدی (سازنده بازی Alan Wake) یعنی Quantum Break پخش شود. امیدها به طور کامل از بین نرفته بود اما طولی نکشید که استودیو رمدی رسما این موضوع را تایید کرده و مطلع شدیم متاسفانه Alan Wake’s Return یک بازی نخواهد بود. با گجت نیوز همراه باشید.

آقای سم لیک، طراح ارشد استودیو رمدی در مصاحبه با وبسایت Kotaku UK اعلام کرد که Alan Wake’s Return در واقع یک سریال زنده برای بازی Quantum Break است. در حالیکه سکانس های موجود در تلویزیون های دیگر بازی رمدی یعنی Max Payne تصاویر ثابت بودند، Quantum Break دارای یک سریال با قسمت هایی کوتاه بوده و خود آقای سم لیک در آن به نقش آفرینی خواهد پرداخت.

سم لیک می گوید:

بخش بزرگی از پروسه ثبت علامت تجاری به قانونی بودن آن مربوط می شود.

وی در مورد Alan Wake’s Return نیز جملات پایین را به کار برد:

فقط از پوشش دادن همه چیز اطمینان حاصل می کنم. بنابراین هیچ خبر واقعی در رابطه با محتوای مربوط به Alan Wake نیست.

با این حال اگر شما نیز از علاقه مندان به Alan Wake هستید، ناامید نشوید. آقای سم لیک بارها از علاقه استودیو رمدی به بازگرداندن Alan Wake در آینده سخن گفته و حتی در مصاحبه اخیر خود با Kotaku نیز باری دیگر به این موضوع اشاره کرد:

ما احتمالات را بررسی می کنیم و درباره چیزهای مختلف فکر می کنیم. با این حال برای به وقوع پیوستن چیزی بایستی خیلی از مسایل روشن شوند.

وی افزود:

به محض اینکه موردی برای صحبت قطعی شود، ابتدا در رابطه با آن سخن خواهیم گفت.

Quantum Break در تاریخ ۵ آوریل برای رایانه های شخصی و اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*