محصولات سامسونگ

محصولات سامسونگ موفق به کسب 75 جایزه در رقابت طراحی سال 2024 شدند

محصولات سامسونگ توانستند 75 جایزه را در رقابت جوایز طراحی 2024 از آن خود کنند. این رویداد به‌عنوان یکی از معتبرترین رقابت‌های حوزه طراحی محسوب می‌شود.

شرکت سامسونگ اعلام کرد محصولات این شرکت در رویداد فروم بین‌المللی (iF) جوایز طراحی 2024 که یکی از معتبرترین رقابت‌های حوزه طراحی بوده و به‌شکل سالانه در کشور آلمان برگزار می‌شود، توانستند 75 جایزه را به خود اختصاص دهد. از میان محصولات سامسونگ، تلویزیون OLED TV (S95C) و بسته‌بندی گوشی‌های Galaxy Z Flip5 نسخه Maison Margiela Edition توانستند دو جایزه طلایی این رقابت را از آن خود کنند.

درخشش محصولات سامسونگ در رقابت طراحی سال

فروم صنعتی Die Gute موسوم به جوایز iF از سال 1953 میلادی هر ساله محصولات شرکت‌کننده در این رقابت را از نظر تمایز، تاثیرگذاری و سایر عوامل مورد ارزیابی قرار می‌دهد. محصولاتی که در این فروم شرکت می‌کنند در 9 گروه محصول، بسته‌بندی، ارتباطات، مفهوم حرفه‌ای، معماری داخلی، معماری، طراحی خدمات، تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) تقسیم‌بندی خواهند شد.

تی ام رو، مدیرعامل و رئیس تیم طراحی شرکت سامسونگ درباره جوایز کسب‌ شده عنوان کرد طراحی لوازم الکترونیکی مصرفی در تجربه کاربران نقش مهمی داشته و جوایزی که محصولات این شرکت دریافت کردند نیز پیشرفت مستمر سامسونگ در این حوزه را نشان می‌دهد. طراحی کاربردی و همسو با هدف محصول، کماکان اولویت سامسونگ بوده و در این مسیر خود را با تغییر سبک زندگی مصرف‌کنندگان هماهنگ می‌کنیم تا از طریق نوآوری مداوم بتوانیم تجربیات کاربران را در طراحی پایدار ارتقا دهیم.

دو محصول نوآورانه موفق به کسب جایزه طلا شدند

سامسونگ تلویزیون OLED TV (S95C) را به‌گونه‌ای طراحی کرده که دارای ضخامت بسیار باریک 9.9 میلی‌متری است و در زمان نصب نیز فاصله آن با دیوار به حداقل خواهد رسید.

محصولات سامسونگ

از این رو چنین طراحی امکان اتصال نزدیک را به‌همراه خواهد داشت تا کیفیت آن افزایش یابد. ضمن این‌که تجربه‌های صوتی و تصویر همه‌جانبه کاربران با ارائه صدای واقعی و سه‌بعدی Dolby Atmos نیز به حداکثر خواهد رسید.

محصولات سامسونگ

بسته‌بندی گلکسی Z Flip5 نسخه Maison Margiela Edition نیز یکی دیگر از موفقیت‌های سامسونگ محسوب می‌شود که دارای سبک طراحی ویژه میسون مارژلا را با استفاده از یک الگوی دوخت خاص در مرکز جعبه نشان می‌دهد. ساختار کلی این بسته‌بندی طرحی مشابه طراحی جعبه‌ای است که در کارگاه‌های سنتی و مغازه‌های صنایع دستی برای نگهداری نمونه انواع پارچه و نخ استفاده می‌شود. طراحان برای بخش بیرونی بسته‌بندی از یک روکش پارچه‌ای بافته شده روی کاغذ استفاده کردند. از این رو این گوشی هوشمند سامسونگ با سبک ویژه Haute Couture میسون مارژلا هماهنگی دارد.

محصولات سامسونگ از لوازم خانگی تا گوشی های هوشمند این شرکت توانستند 75 جایزه را در تمامی بخش‌های رویداد فروم بین‌المللی (iF) به خود اختصاص دهند. این شرکت برای تلویزیون OLED TV (S95C) سامسونگ و بسته‌بندی گلکسی Z Flip5 نسخه Maison Margiela Edition موفق به دریافت دو جایزه طلایی شده و در بخش طراحی محصول نیز جوایز دیگری را دریافت کرده است که ماشین لباسشویی و خشک‌کن همه‌کاره مجهز به هوش مصنوعی Bespoke AI Laundry Combo از جمله آنها محسوب می‌شوند.

اسپیکر بی‌سیم قابل تنظیم Music Frame، گوشی های هوشمند تاشو گلکسی Z Flip5 و گلکسی Z Fold5 سرویس Samsung Now+، Q Symphony و وب سایت Design Samsung از سایر محصولات و خدمات سامسونگ محسوب می‌شوند که توانستند در این رویداد جایزه دریافت کنند.

پلتفرم Samsung Now+ یکی از سرویس‌های برجسته سامسونگ بوده که اطلاعت مفیدی نظیر وضعیت آب‌وهوا یا تصاویر زنده دوربین‌های امنیتی خانه را بدون حتی روشن بودن تلویزیون به نمایش می‌گذارد. سرویس Q Symphony نیز با فناوری صدا بر پایه هوش مصنوعی قادر به تحلیل فضای تماشای کاربران است تا تجربه فراگیر آنها را افزایش دهد. نسخه جدید وب‌سایت Design Samsung نیز تجربه موبایلی پیشرفته و رابط کاربرپسندی را به‌همراه دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*