حراج نوروزی شماره های رند همراه اول

حراج نوروزی شماره های رند همراه اول از اول فروردین شروع می‌شود

دور جدید حراج نوروزی شماره های رند همراه اول از روز اول فروردین 1403 آغاز می‌شود. در ادامه، نحوه شرکت در این حراج را بررسی می‌کنیم.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد دور جدید حراج نوروزی شماره های رند همراه اول، همزمان با شروع فصل بهار و سال 1403 آغاز می‌شود. متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه 1 فروردین 1403 در این حراج شرکت کنند و برای مشاهده و شرکت در آن باید به سامانه حراج اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران مراجعه نمایند.

طبق اصول و ساختار ارزشی همراه اول به‌منظور ارائه و انجام خدمات آسان و در دسترس برای تمام متقاضیان شماره های رند، واگذاری شماره های رند همراه اول به‌صورت اینترنتی از طریق آدرس https://rond.mci.ir و از طریق برگزاری حراج برای عموم متقاضیان انجام خواهد شد. برای شرکت در این حراج باید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج را تایید کرده و سپس اطلاعات درخواستی و هویتی خود را در سامانه مذکور به‌طور صحیح وارد کنید. در مرحله بعد باید رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر است را واریز نمایید.

اعتبار زمانی هر حراج به دو شرط بستگی دارد که لزوما باید هر دو شرط برقرار باشد تا زمان حراج به پایان برسد. شرط اول این است که زمان قانونی حراج به پایان برسد که این زمان برای هر حراج متفاوت خواهد بود و در زمان شروع حراج اعلام می‌شود. شرط دوم هم این است که از زمان آخرین پیشنهاد قیمت برای یک شماره باید هشت ساعت گذشته باشد. اگر قبل از پایان مدت زمان حراج، پیشنهاد جدیدی اعلام شود، مدت زمان حراج برای یک دوره هشت ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

در صورت تمایل به شرکت در طرح حراج شماره های رند همراه اول می‌توانید به نشانی اینترنتی https://rond.mci.ir مراجعه کنید. بعد از خرید، باید با فعال کردن سیم کارت همراه اول، از خط خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید:
هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا معرفی شد بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*