سامسونگ پاوربانک

سامسونگ از دو پاوربانک جدید 10 و 20 هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

سامسونگ از دو پاوربانک جدید با ظرفیت‌های 10 و 20 هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد که عملکردی عالی و قیمتی بسیار خوب دارند. در اینجا با مشخصات این دو محصول آشنا خواهیم شد.

سامسونگ امروزه یکی از معتبرترین نام‌ها در عرصه تکنولوژی، خصوصا گوشی‌های موبایل به شمار می‌رود که محصولات متنوع و باکیفیتی، از گوشی‌های گلکسی گرفته تا تلویزیون و حافظه‌های داخلی و خارجی تولید کرده و گزینه اول بسیاری افراد در سرتاسر دنیا به شمار می‌رود. این کمپانی به‌تازگی دو مدل پاوربانک جدید را معرفی کرده که ظرفیت‌های بالا و قیمت مناسبی دارند.

این دو پاوربانک جدید ظرفیت‌های 10 و 20 هزار میلی آمپر ساعتی داشته و از سه پورت مجزا بهره می‌برند.‌ علاوه بر این، هردوی این پاوربانک‌ها همچنین از استاندارد شارژ سریع USB PD 3.0 پشتیبانی می‌کنند. در ادامه با این محصولات جدید سامسونگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ

پاوربانک ده هزار میلی آمپر ساعتی جدید سامسونگ راهکاری سریع و ساده برای شارژ دستگاه‌های مختلف به شمار رفته و با طراحی مینیمال و جذاب در کنار ارائه قابلیت شارژ بیسیم قادر به پشتیبانی از انواع دستگاه‌ها بوده و همه گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی و جدید این کمپانی را پشتیبانی می‌کند.

پاور بانک 10 هزار میلی آمپر ساعت

این پاوربانک در حالت سیمی حداکثر توان 25 وات را ارائه کرده و شارژ بیسیم 10 واتی را هم در اختیار کاربران قرار خواهد داد. پاوربانک جدید سامسونگ همچنین از دو درگاه USB-C بهره برده و یک پد شارژ بیسیم را نیز ارائه کرده تا امکان شارژ همزمان سه دستگاه از طریق آن فراهم شود.

مهم‌ترین قابلیت‌های این پاوربانک که در وبسایت رسمی سامسونگ به آن‌ها اشاره شده عبارتند از:

  • شارژ بیسیم: پاوربانک جدید سامسونگ از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند تا دستگاه‌های دارای این قابلیت بتوانند بدون نیاز به سیم گوشی خود را شارژ کنند.
  • شارژ سریع: با بهره‌مندی از قابلیت «شارژ سوپر سریع»، اکسسوری جدید سامسونگ قادر است در زمانی بسیار کوتاه گوشی‌ها، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های مجهز به درگاه یو اس بی را شارژ کند.
  • شارژ دو پورته: پاوربانک سامسونگ از قابلیت شارژ دو پورته بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد به‌طور همزمان دو دستگاه خود را شارژ کنند.
  • سازگاری با محیط زیست: پاوربانک جدید سامسونگ با استفاده از مواد بازیافتی تاییدشده UL ساخته شده که کمترین تولید آلاینده‌های کربنی ممکن را دارند!

این پاوربانک سامسونگ در رنگ بژ از طریق فروشگاه‌های رسمی سامسونگ و سایر خرده‌فروشی‌ها قابل دسترسی بوده و قیمت پایه 40 دلاری دارد.

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی Samsung

پاوربانک بیست هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ هم دستگاه جدیدی برای شارژ کردن سریع و همزمان سه دستگاه به شمار می‌رود. مشخصه‌های کلیدی این دستگاه ظرفیت بالا و تنوع استفاده هستند که آن را به محصولی ممتاز و کاربری برای کاربران گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌هایی که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شوند تبدیل می‌کنند.

سامسونگ پاوربانک

این پاوربانک نیز عملکردی سریع و قابل اطمینان داشته و توان 45 واتی را برای شارژ سیمی فراهم می‌کند. با این وجود پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ قادر به پشتیبانی از شارژ بیسیم نیست.

همانند مدل ده هزار میلی آمپر ساعتی، مدل بیست هزار میلی آمپر ساعتی هم در رنگ بژ روانه بازار شده و با قیمت 50 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین پاوربانک ها و شارژرهای همراه جهان در سال ۲۰۲۳ بهترین شارژرهای همراه برای لپ تاپ؛ پاوربانک هایی جذاب و قدرتمند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*