طراحی، مشخصات و قیمت پوکو C61

طراحی، مشخصات و قیمت پوکو C61 فاش شد: یک گوشی اقتصادی با امکانات جذاب!

یک منبع مطلع جزئیاتی از طراحی، مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه گوشی پوکو C61 را چند روز مانده به رونمایی رسمی فاش کرده است.

کمپانی پوکو خودش را برای عرضه یک گوشی جدید در هند آماده می‌کند. این گوشی پیش‌تر در لیست گوگل کنسول دیده شده بود و حالا نگاهی دقیق‌تر به این دستگاه می‌اندازیم. این گوشی، پوکو C61 است که در رده گوشی‌های ابتدایی قرار خواهد گرفت. پیش از عرضه رسمی، مشخصات، طراحی و حتی قیمت این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. در ادامه به بررسی جزئیات این گوشی می‌پردازیم.

طراحی پوکو C61

یک منبع مطلع بیشتر اطلاعات مربوط به این گوشی را فاش کرده است، از جمله رندرهایی که کل نمای ظاهری گوشی را به ما نشان می‌دهند. با نگاهی اولیه، به دلیل طراحی شیک و باریک آن، تشخیص اینکه این یک گوشی سطح ابتدایی است، دشوار است.

طراحی، مشخصات و قیمت پوکو C61

گوشی پوکو با ماژول دوربین دایره‌ای شکل در پشت، از طراحی زیبایی برخوردار است. ابعاد گوشی ۱۶۸.۳ در ۷۶.۳ در ۸.۳۲ میلی‌متر است. همچنین، در سه رنگ سبز، آبی و مشکی عرضه می‌شود. در کل، این زبان طراحی تاثیرگذار خواهد بود.

مشخصات فنی

اگر فکر می‌کنید POCO C61 از نظر طراحی شباهت‌هایی به ردمی A3 دارد، جالب است بدانید که از نظر سخت‌افزاری هم این گوشی‌ها مشابه هستند. در واقع به نظر می‌رسد POCO C61 یک Redmi A3 با برند تجاری جدید است.

طراحی، مشخصات و قیمت پوکو C61

بر اساس گزارش این منبع, پوکو C61 از پردازنده Helio G36 مدیاتک بهره می‌برد. این گوشی در پنل جلویی خود از صفحه‌نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسلی استفاده می‌کند. همچنین این افشاگری به ویژگی‌های جذابی مانند نرخ بازخوانی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز اشاره می‌کند. از نظر میزان روشنایی، نمایشگر این گوشی می‌تواند تا ۵۰۰ نیت روشنایی داشته باشد. علاوه بر این، صفحه‌نمایش آن از محافظ گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد.

طراحی، مشخصات و قیمت پوکو C61

وقتی به پشت قاب گوشی می‌رویم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی ۰.۰۸ مگاپیکسلی از شما استقبال می‌کنند. در جلو، یک بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد که یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در نهایت، این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ ۱۰ وات از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های قابل توجه شامل اسلات کارت دو سیم‌کارته به همراه درگاه اختصاصی کارت حافظه جانبی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، یک بلندگو، بلوتوث ۵.۳ و Wi-Fi 5 می‌شود.

قیمت POCO C61

منبع فاش می‌کند که POCO C61 در دو نسخه ۴/۶۴ گیگابایت و ۶/۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد که آن‌ها به ترتیب با قیمت ۷۴۹۹ روپیه هند (حدود ۹۰ دلار آمریکا) و ۸۴۹۹ روپیه هند (حدود ۱۰۲ دلار آمریکا) به فروش خواهند رسید. تاکنون هیچ تاریخ عرضه‌ای اعلام نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد با این افشاگری، عرضه گوشی قریب‌الوقوع باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*