پروژه تریام عربستان

تماشا کنید: وقتی عربستان، بهشت را روی زمین می‌سازد

عربستان سعودی یکی دیگر از پروژه های حیرت‌آور خود را معرفی کرده و قصد دارد تا بازهم همه را شگفت‌زده کند. در ادامه با پروژه Treyam آشنا شوید.

حکام عربستان سعودی با پروژه های فوق‌العاده جاه‌طلبانه خود شناخته می‌شوند. پروژه هایی که حاکمین عربستان با آن‌ها فخر فروشی کرده و با اعداد و ارقام، همه را حیرت‌زده می‌کنند. حاکمین عربستان سعودی هیچ‌گاه از طرح‌های بلندپروازانه خود خسته نشده و حالا هم پروژه جدیدی را معرفی کرده‌اند. پروژه‌ای که در کنار ظرافت، ابعاد آن شگفت‌ زده‌تان خواهد کرد. این پروژه که تریام نام دارد، مربوط به یک سایت ساحلی بسیار عظیم است که در کنار امکانات کامل، طراحی مدرنی نیز خواهد داشت.

پروژه تریام عربستان سعودی؛ یک ایده جاه‌طلبانه دیگر

شاید بتوان عربستان سعودی را سرزمین پروژه‌های بلندپروازانه و فوق‌العاده خواند. حالا هم پس از پروژه‌هایی مانند بلندترین آسمان خراش جهان به ارتفاع 2 کیلومتر، اولین مسجد چاپ سه‌بعدی و ساخت دریاچه وسط بیابان نوبت به سایت ساحلی تریام رسیده است. با اجرایی شدن این طرح یک بهشت دیگر به بهشت‌های زمین اضافه خواهد شد که در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد پروژه تریام عربستان سعودی بخوانید.

مشخصات کلی پروژه تریام

در قسمت اصلی تریام، یک پل قرار خواهد داشت که سواحل شمالی و جنوبی یک تالاب در عربستان سعودی را به هم وصل می‌کند. پل موجود در این سایت ساحلی، از دو قسمت عمده تشکیل خواهد شد که قسمت پایینی مربوط به اتاق‌های هتل آن بوده و قسمت بالایی نیز شامل استخر، مجموعه‌ای از استراحت گاه‌ها و مسیرهای پیاده‌روی می‌شود. همچنین قسمتی از کف و سقف اتاق‌های هتل شیشه‌ای خواهند بود.

 

در واقع بخشی که عربستان با آن همه را شگفت‌زده خواهد کرد، در امکانات رفاهی و قسمت فضای باز پل قرار دارد. شما در این پل و فضای اطراف آن امکاناتی از قبیل باشگاه‌های بدن‌سازی، درمان‌های آب‌گرم و ورزش‌های آبی مانند غواصی، موج سواری را دریافت خواهید کرد.

نمای غروب‌مانند پل تریام

طبق بیانیه مطبوعاتی گروه سازنده پروژه تریام، طراحی نوآورانه پل از فاصله دور توهمی شبیه غروب خورشید را ایجاد می‌کند. در واقع با خاصیت شیشه‌ای بودن اتاق‌های هتل، طبقه بالا و پایین پل مناظری پانوراما را از زیر و بالای پل ارائه می‌دهند که چشم‌انداز بسیار زیبایی را پدید خواهد آورد.

یکی دیگر از جلوه‌های عظمت این سازه در استخر 450 متری آن است که در پشت بام تریام قرار داشته و 36 متر بالاتر از دریا خواهد بود.

پروژه تریام توسط مارک فاستر گیج، بشایر بامحسن و جو تبت طراحی شده و در خلیج عقبه نیز قرار خواهد داشت. لازم به ذکر است که این منطقه از قبل مکان دیگر پروژه‌های شگفت‌انگیز عربستان سعودی بوده است.

در گجت نیوز بخوانید:
فرودگاه جدید عربستان در جهان بی نظیر خواهد بود + عکس تصاویری از ورزشگاه شگفت‌انگیز بازی های ویدیویی عربستان سعودی عربستان سعودی، لوکیشن ساخت ۱۰ فیلم هالیوودی جدید از فیلم سازان بزرگ شد جاه طلبی جدید عربستان: ساخت بزرگترین، مرتفع‌ترین و سریع‌ترین ترن هوایی جهان + ویدیو تصاویری جدید از روند پیشرفت پروژه لاین، شهر رویایی بن سلمان در عربستان نگاهی به ابر پروژه های شگفت انگیز عربستان مدرن در زمان بن سلمان نگاهی به پیست اسکی تروجینا در عربستان؛ پروژه انقلابی در خاورمیانه + عکس و ویدیو