چانگان CS75 2024

چانگان CS75 2024 با امکانات و طراحی جدید معرفی شد + عکس و مشخصات

کراس اوور چینی چانگان CS75 2024 فیس لیفت معرفی شد. این خودرو از امکانات، مشخصات و طراحی جدیدی در بخش نمای بیرونی و داخلی بهره می‌برد.

شرکت خودروسازی چانگان، کراس اوور سایز متوسط سی اس 75 را برای مدل 2024 به‌روزرسانی کرد. چانگان CS75 در جایگاهی بالاتر از CS55 قرار می‌گیرد که برای مشتریان ایرانی کاملا آشناست و با همکاری شرکت خودروسازی سایپا، در بازار کشورمان نیز عرضه می‌شود. حالا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم تغییرات نسخه جدید چانگان سی اس 75 را بررسی کنیم.

آشنایی با تغییرات چانگان CS75 2024 فیس لیفت

اخیرا تصاویری از CS75 مدل 2024 در نمایندگی‌های فروش چانگان در چین منتشر شده که نشان می‌دهد این کراس اوور چینی تغییراتی در بخش طراحی داشته است. همانطور که از مدل‌های فیس لیفت انتظار می‌رود، نمای جلوی خودرو و جلوپنجره، دستخوش تغییراتی شده و بیشترین تغییر ظاهری این خودرو را می‌توان در همین بخش مشاهده کرد. طراحی سپر عوض شده و جلوپنجره‌ای با ابعاد بزرگتر در نمای روبه‌روی خودرو خودنمایی می‌کند. با این تغییرات ظاهری، چانگان CS75 شباهت بیشتری به برادر بزرگتر خود یعنی CS95 پیدا کرده است.

چانگان CS75 2024

فضای کابین سی اس 75 مدل 2024 نیز دستخوش تغییرات جزئی شده است؛ از جمله این تغییرات می‌توان به اهرم تعویض دنده جدید اشاره کرد. همچنین مهندسان شرکت خودروسازی چانگان با اضافه کردن سیستم‌های کمک راننده جدید به CS75، فناوری رانندگی خودران را به مالکان این خودرو ارائه می‌کنند.

چانگان CS75 2024

طبق اخبار منتشر شده، چانگان CS75 فیس لیفت مدل 2024 از همین هفته در بازار چین به فروش می‌رسد و قرار است در بازار کشور روسیه نیز عرضه شود. پیش از این نیز نسخه قبلی چانگان سی اس 75 در بازار روسیه توانسته بود تا حدودی مورد استقبال مشتریان روسی قرار بگیرد. هنوز مشخص نیست که آیا سایپا به‌عنوان شریک تجاری چانگان در ایران برنامه‌ای برای عرضه این خودرو به بازار کشورمان دارد یا خیر و احتمالا در آینده می‌توانیم اطلاعات بیشتری درباره CS75 جدید به‌دست بیاوریم.

چانگان CS75 2024

همچنین بخوانید:
پیکاپ چانگان هانتر پلاس توسط پارس خودرو در ایران مونتاژ می‌شود + مشخصات فنی، امکانات و عکس تولید چانگان NEVO A05 در ایران تایید شد چانگان X5 پلاس به ایران می‌آید + عکس، مشخصات فنی و آپشن ها چانگان یونی زد ۲۰۲۴ ، شاسی بلند پلاگین هیبریدی جدید چینی معرفی شد