قیمت سئات آتکا

اعلام قیمت سئات آتکا، گرانترین خودرو مونتاژی ایران

قیمت سئات آتکا به‌عنوان گرانترین خودرو مونتاژی ایران اعلام شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری شاسی بلند SEAT Ateca آشنا خواهیم شد.

شرکت خودروسازان راین طرح مونتاژ و عرضه شاسی بلند سئات آتکا را در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا سازمان امور مالیاتی نیز قیمت پایه آن را اعلام کرد که چنین رقمی آن را به گرانترین خودرو مونتاژی ایران تبدیل می‌کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری، مشخصات و امکانات شاسی بلند SEAT Ateca آشنا خواهیم شد.

قیمت سئات آتکا در ایران

سئات آتکا

سازمان امور مالیاتی ایران قیمت پایه سئات آتکا را 5 میلیارد و 479 میلیون تومان اعلام کرد که با چنین رقمی باید این شاسی بلند را گرانترین خودرو مونتاژی ایران دانست.

مشخصات فنی و امکانات SEAT Ateca

سئات آتکا

سئات آتکا به یک موتور 2 لیتری TSI مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 187 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه (DSG) به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

سئات آتکا

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، رادار نقطه کور (BSD)، جک برقی صندوق عقب به‌همراه سنسور، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرم‌کن و سردکن، دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D، سقف پانوراما، سنسورهای نور و باران، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تنظیم حالت رانندگی، سیستم کنترل پایداری (ESP)، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
قیمت پایه پیکاپ رپچر برای عرضه در بازار ایران اعلام شد فولکس واگن ID4 چینی به ایران آمد + عکس، مشخصات فنی و امکانات