قیمت دوج کوین در آستانه انفجار

قیمت دوج کوین در آستانه انفجار؛ نهنگ ها 330 میلیون توکن را جابجا کردند

نهنگ های دوج کوین به‌تازگی 330 میلیون توکن به کیف پول‌های خود منتقل کرده‌اند. آیا قیمت دوج کوین در آستانه انفجار قرار دارد؟

تثبیت قیمت بیت کوین در محدوده 70 هزار دلاری، بازار را به تدریج به سمت و سوی آرامش و ثبات می‌برد و ارزهای دیجیتال یکی پس از دیگری تحت تأثیر هیجانات مثبت بازار سبزپوش می‌شوند. در بحبوحه افزایش بهای BitCoin نباید از توکن‌های کوچک‌تری نظیر میم کوین‌ها غافل ماند؛ چرا که برخی از آنها پتانسیل خوبی برای خرید به‌حساب می‌آیند.

قیمت دوج کوین در آستانه انفجار قرار دارد؟

پادشاه میم کوین‌های مارکت کریپتو، دوج کوین اعظم به‌تازگی با افزایش قیمت چشمگیری مواجه شده که به‌نظر می‌رسد این صعود تحت تأثیر فعالیت نهنگ‌ها بوده است. طی هفته‌های اخیر، نهنگ‌های دوج به تکاپو افتاده و در 24 ساعت گذشته حدود 230 میلیون توکن را به کیف پول‌های خود منتقل کرده‌اند. برای درک مفهوم میم کوین به مطلب میم کوین چیست رجوع کنید.

قیمت دوج کوین در آستانه انفجار

این انتقال عظیم همزمان با افزایش قیمت دوج کوین بوده و به همین دلیل احساس مثبتی به سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال القا کرده است. توکن‌های میم کوین فوق در دو مرحله به آدرس‌های مشخصی منتقل شده که در اولین تراکنش 250 میلیون به ارزش 49.49 میلیون دلار و در تراکنش دوم 83.10 میلیون توکن به یک آدرس ناشناس دیگر انتقال داده شده است.

طی روزهای گذشته پلتفرم CoinGape مدعی شده 2 میلیارد توکن دوج جابه‌جا شده که می‌تواند نشانه مثبتی برای بازار این رمزارز تلقی شود. به هنگام نگارش این مطلب، قیمت DOGE حدود 17.5 درصد افزایش یافته و به سطح 0.2152 دلار رسیده است. علاوه بر این، امروز این توکن از مقاومت روانی 0.2 دلار عبور کرد و بدین ترتیب پالس صعودی دیگری به سرمایه‌گذاران خود داد.

قیمت دوج کوین در آستانه انفجار

طبق داده‌های کوین گلس، شاخص سود باز دوج کوین 17.14 درصد افزایش داشته و حجم معاملات این میم کوین 54.37 درصد بیشتر شده است. اعداد و ارقام فوق نشان می‌دهند که این ارز دیجیتال مورد توجه سرمایه‌گذاران بوده و علاقه به مشارکت در این رمزارز زیاد است.

در میان تحلیل‌های تکنیکالی میم کوین باید به اندیکاتور آر اس آی اشاره کرد که در سطح 67 قرار دارد. قرارگیری این شاخص روی این عدد نشانه دیگری برای صعودی بودن روند دوج کوین است. اندیکاتور RSI هنوز وارد منطقه اشباع خرید نشده و این یعنی می‌توان با خیال راحت اقدام به خرید آن کرد. البته توجه داشته باشید که هدف از نگارش این مطلب، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی فردی کاربران است و رسانه گجت نیوز مسئولیتی در قبال خرید و فروش‌های معامله‌گران ندارد.

در گجت نیوز بخوانید:
۷ میم کوین محبوب در اکوسیستم سولانا که سرمایه گذاران را پولدار کردند هر آنچه باید درباره صندوق قابل معامله بیت کوین یا ETF بدانیم هجوم نهنگ های ارز دیجیتال به کاردانو؛ منتظر انفجار قیمت ADA باشیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*