8 میم کوین با پتانسیل رشد بالا

8 میم کوین با پتانسیل رشد بالا در سال 2024

میم کوین ها رمزارزهای جذابی هستند که نباید از فرصت سرمایه‌گذاری آنها غافل شد. در ادامه به معرفی 8 میم کوین با پتانسیل رشد بالا می‌پردازیم.

پای میم کوین‌ها زمانی به بازار ارزهای دیجیتال باز شد که عده‌ای از اینفلوئنسرها اقدام به ساخت جوک‌های تصویری و انتشار آنها در جوامع آنلاین کردند تا بدین ترتیب باعث خنده کاربران شوند. محبوبیت این تصاویر سرانجام باعث شد در مارکت کریپتوکارنسی‌ها برای خود جایگاه بگیرند و تبدیل به جزئی لاینفک از آن شوند.

در اخبار ارزهای دیجیتال به طور جامع داستان میم کوین‌ها را تعریف کرده‌ایم و می‌توانید ماهیت این رمزارزهای مرموز را در آنجا مطالعه کنید. ما همچنین در مطلبی جداگانه به این سوال پاسخ دادیم که آیا میم کوین‌های آینده‌دار فرصتی برای سرمایه گذاری هستند؟

با 8 میم کوین با پتانسیل رشد بالا در سال جاری آشنا شوید

هم اکنون در مطلب پیش رو قصد داریم به معرفی چندین MemeCoin برتر سال 2024 بپردازیم و آینده آنها را با هم بررسی کنیم. معامله گران امروزی به میم کوین‌ها به چشم یکی از حوزه‌های جذاب نگاه می‌کنند و دیگر مثل چند سال پیش با دیده شوخی و خنده به آنها نمی‌نگرند. البته هنوز هم که هنوز است، تنوع میم کوین‌ها زیاد است و یافتن بهترین آنها برای سرمایه گذاری کاری دشوار و پرزحمت! به همین خاطر است که در گجت نیوز به دنبال تسهیل انتخاب و معرفی فهرستی از بهترین میم کوین‌ها در سال جاری هستیم.

در وب سایت‌های معتبر حوزه ارز دیجیتال نظیر کوین مارکت کپ و کوین گکو، لیست کامل میم کوین‌ها وجود دارد که می‌توانید اطلاعات تکمیلی آنها را در آنجا مشاهده کنید. ما در ادامه این مطلب، 8 میم کوین پر پتانسیل سال 2024 میلادی را فهرست خواهیم کرد تا سرمایه گذاران کشورمان با دید بهتری معامله کنند.

نکات پیش از خرید هر ارز دیجیتال

  • اولین گام برای خرید هر ارز دیجیتال یا سهامی، هدف از خرید آن است. برای خودتان معین کنید که سرمایه گذار کوتاه مدت هستید یا میان مدت و بلندمدت و اینکه چه مقدار سود برایتان کافی است؟
  • برای خرید به توصیه‌های وب سایت‌های حوزه ارز دیجیتال یا سایر رسانه‌هایی که هدفشان شفاف سازی و معرفی سهام و رمزارزهای پرپتانسیل است به تنهایی اکتفا نکنید و خودتان راجع به آنچه قصد خریدش را دارید تحقیق کنید. چه بسیار تحلیلگران زبده‌ای که پیش بینی‌هایشان درست از آب درنیامده و به خاک سیاه نشسته‌اند.
  • بازار با کسی شوخی ندارد و به شدت بی‌رحم است؛ بنابراین با دید باز وارد مارکت شوید و تمام تخم مرغ‌هایتان را در یک سبد نچینید. تنوع پورتفوی موضوع مهمی است که عمده معامله گران و سرمایه گذاران آن را نادیده می‌گیرند. خرید یک میم کوین و یک ارز دیجیتال و یک سهام عقلانی تر از سرمایه گذاری روی یک رمزارز خاص است!
  • با سرمایه‌ای وارد بازار شوید که نیازی به آن ندارید و اصطلاحا راکد است. خرید سهام و ارز دیجیتال با سرمایه‌ای که از فروش خانه یا زمین و وسیله نقلیه به دست آمده ریسک بزرگی است که می‌تواند باعث پشیمانی شود.
  • و به عنوان نکته آخر توجه داشته باشید که همواره بخشی از سرمایه‌تان را روی پروژه‌های بزرگ و قسمتی را به پروژه‌های نوپا و آینده‌دار تخصیص دهید. بیت کوین و اتریوم دو رمزارز حساب پس داده مارکت هستند که پیشنهاد می‌کنیم همواره در سبد خود داشته باشید.

1. بیبی دوج – BabyDoge

بیبی دوج

نخستین میم کوین آینده‌داری که قصد معرفی آن را داریم، بیبی دوج است که اوایل سال 2019 میلادی روی پلتفرم BitDegree راه‌اندازی شد. جامعه طرفداران دوج کوین خیلی زود به این میم کوین واکنش مثبت نشان دادند و باعث رشد آن گردیدند. دو سال بعد از راه اندازی اولیه، بیبی دوج روی شبکه بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شد و به لحاظ بنیادی در وضعیت خوبی قرار گرفت.

از جمله مزایای چشمگیر این میم کوین می‌توان به کارمزد کمتر، تراکنش‌های سریع تر و مقیاس پذیری بالاتر آن در قیاس با دوج کوین اشاره کرد. خیلی طول نکشید که بیبی دوج بر سر زبان‌ها افتاد و به لطف دوج کوین توانست رشد قابل قبولی را به نام خود ثبت کند. حالا از این میم کوین به عنوان یک جواهر یاد می‌شود که قابلیت‌های زیادی برای رو کردن دارد.

مزایای بیبی دوج

  • اعضای جامعه بیبی دوج و کاربران آن وفادارند. وقتی اعضای یک میم کوین یا ارز دیجیتالی تا این اندازه حامی و پشتیبان آن باشند، به پیشرفت پروژه و رشد هر چه سریعترش کمک می‌کنند.
  • هیچ چیز بهتر از این نیست که اعضای وفادار یک میم کوین بتوانند در تصمیم گیری‌های خرد و کلان آن اظهارنظر کنند. به این خصیصه حاکمیت مشارکتی گفته می شود و شفافیت و انعطاف پذیری بیبی دوج را بالا می برد.
  • هر چه زمان تشکیل بلاک کمتر باشد، تراکنش‌ها سریع تر انجام می‌شود و خدمات دهی به کاربران راحت تر خواهد بود و این یکی از مزایای دیگر بیبی دوج است.
  • پاداش دادن به هولدرها باعث ایجاد انگیزه در آنها می‌شود و مشارکت در سرمایه گذاری را افزایش می‌دهد. همچنین باعث می‌شود سرمایه گذاران چنین میم کوین‌هایی را نزد خود حفظ کنند.

معایب بیبی دوج

  • مهمترین ایرادی که به این میم کوین وارد می‌شود، نداشتن برنامه راه و اهداف مشخص برای آینده است. کاربرانی که بیبی دوج را زیرنظر دارند، به این نکته اهمیت داده و به همین خاطر زیاد به آن اعتماد ندارند.
  • وایت پیپر یا همان نقشه مسیر از پیش تعیین شده برای هر ارز دیجیتالی در مارکت کریپتو مهم است و فقدان چنین چیزی باعث عدم اطمینان معامله گران خواهد شد. متاسفانه بیبی دوج فاقد وایت پیپر است.

2. دوج ایلان مارس – ELON

دوج ایلان مارس

دومین میم کوین پرفروش بازار که وقت برداشت محصول از آن فرارسیده، دوج ایلان مارس است. خالقان این میم کوین با الهام از سه مضمون ارزهای دیجیتال، فضا و ایلان ماسک آن را توسعه داده‌اند. کلمه دوج در نام این میم کوین اشاره به پادشاه میم کوین‌ها یعنی دوج کوین دارد، ایلان هم اشاره‌ای است مستقیم به بزرگترین حامی و پشتیبان میم کوین‌ها و بالاخره مارس که نماد صعود به فضا است.

همچنین ایده راه اندازی این پروژه منجر به خلق یک داستان علمی-تخیلی در قالب کمیک شده که برای اعضای جامعه دوج ایلان مارس جالب خواهد بود. این میم کوین هم اکنون در شبکه‌های سولانا، پالیگان و اتریوم عرضه شده و حجم کل آن معادل یک کوادریلیون است. چنین تنوع شبکه‌ای نشان دهنده برنامه‌های جذاب ایلان مارس برای کاربرانش است.

مزایای دوج ایلان مارس

  • یکی از مزایای مهم این میم کوین داشتن جامعه‌ای فعال در شبکه‌های اجتماعی است. همین مزیت باعث شده دوج ایلان مارس از نظر تبلیغاتی چیزی کم نداشته باشد و بیشتر از سایر میم کوین‌ها شناخته شود.
  • چه از این بهتر که یک میم کوین در بهترین و معتبرترین صرافی‌های دنیا معامله شود. امکان خرید و فروش دوج ایلان مارس در صرافی‌هایی نظیر هات بیت و یونی سواپ دست کاربران را برای فعالیت در بازارهای مختلف باز گذاشته است.
  • گفتیم که میم کوین موردبحث روی سه شبکه پالیگان، سولانا و اتریوم عرضه شده؛ حالا باید این مورد را هم اضافه کنیم که امکان ذخیره سازی ایلان مارس در کیف پول‌های مبتنی بر این سه ارز دیجیتال برای کاربران فراهم است. با این اوصاف در انتخاب کیف پول خود مختار هستید.
  • قابلیت جذاب سهام گذاری و استیکینگ به کاربران دوج ایلان مارس اجازه می‌دهد به راحتی در آینده نزدیک در اکوسیستم این میم کوین مشارکت کنند.

معایب دوج ایلان مارس

  • مثل بیبی دوج، این میم کوین هم اهداف مشخص و نقشه راه درست و حسابی ندارد. نبود شفافیت و سردرگمی باعث شده تا کاربران کمتر به آن اعتماد کنند.
  • برای این میم کوین نمی‌توان کاربرد خاصی عنوان کرد و همین باعث شده سرمایه گذاران توجه زیادی به آن نشان ندهند.
  • خالق یا خالقان دوج ایلان مارس معلوم نیست چه کسانی هستند و همین معامله گران را ترسانده و اعتماد آنها را به این میم کوین کم کرده است.

3. ووجک – Wojak

ووجک

یکی از میم‌های معروف شبکه‌های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام، ووجک – Wojak است. مدتی است که کاربران این میم را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده‌اند و معامله می‌کنند. ووجک شهرت بسیاری دارد و به همین خاطر موفق شده جزو پروژه‌های برتر دنیای کریپتو قرار بگیرد. رشد 2500 درصدی این میم کوین در یک بازه کوتاه نشان دهنده حسن اعتماد و علاقه سرمایه گذاران به آن است.

برای هر میم کوینی آرزوست که روی شبکه‌ای مثل بایننس اسمارت چین عرضه شود اما ووجک برخلاف دیگر میم کوین‌ها از همان ابتدا بدون پیش آمدن چنین موضوعی خوش درخشیده و در واقع همکاری با اسمارت چین روی پیشرفت پروژه تأثیر زیادی نگذاشته است. خالقان ووجک با هدف جالب توجهی اقدام به عرضه این میم کوین کرده‌اند.

تیم توسعه دهنده این میم کوین قصد دارند به معامله گرانی که درگیر پروژه‌های کلاهبرداری، اسکم و بازارهای بی‌پایه و هیجانی هستند و بخشی از سرمایه خود را از دست داده‌اند، کمک کنند. با توجه به لوگوی ووجک متوجه خواهیم شد تصویر فردی است که به عنوان یک معامله گر هیجان زیادی در مارکت دارد.

مزایای ووجک

  • مهم است که تیم توسعه دهنده یک میم کوین چه هدفی از عرضه آن در بازار ارزهای دیجیتال دارند و خوشبختانه ووجک با نیت خیرخواهانه توانسته الگوی تعهد و اهداف مثبت باشد.
  • خالقان این میم کوین قصد دارند در آینده‌ای نزدیک پلن مدیریتی خود را تغییر داده و آن را به یک سازمان غیرمتمرکز انتقال دهند.
  • هدف دیگر ووجک این است که با انتشار دوره‌های آموزشی مدیریت سرمایه، معامله گران هیجانی را با ریسک‌ها و فرصت‌های بازار بیشتر آشنا کند.
  • یکی از مزایای مهم آن، داشتن نقشه و مسیر مشخص است که باعث شده سرمایه گذاران به آینده آن امیدوار باشند و بتوانند به آن اعتماد کنند.
  • قرار است اکوسیستم این میم کوین روی شبکه اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال عرضه شود که به افزایش دسترسی و تنوع کاربران کمک زیادی خواهد کرد.

معایب ووجک

  • متاسفانه تیم توسعه دهنده ووجک مشخص نیست چه کسانی هستند و عدم شناخت آنها باعث شده سرمایه گذاران اعتماد کاملی به آن نداشته باشند.
  • ارز دیجیتال یک میم کوینی که نوسانات قیمتی زیادی دارد تبدیل به یک پایگاه ریسکی و بی‌ثبات برای هولدرها خواهد شد. ووجک قیمت متغیری دارد.

4. ایپ کوین – ApeCoin

ایپ کوین - 8 میم کوین با پتانسیل رشد بالا

عمده شهرت و اعتبار ایپ کوین به خاطر همکاری آن با مجموعه بورد ایپ یات کلاب است. این میم کوین به عنوان ارز رسمی آنها شناخته شده و یک دارایی ارزشمند در جهان کریپتو به حساب می‌آید. با این اوصاف ایپ کوین یک توکن حاکمیتی است که استاندارد ERC20 دارد و در اکوسیستم APE فعالیت می‌کند.

خوشبختانه امکان دسترسی به وب 3 با این میم کوین فراهم است و همین عامل مهمی در توسعه و پیشرفت آن به شمار می‌رود. یک میلیارد واحد ایپ کوین عرضه شده که نیمی از آنها تحت مدیریت معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. سلبریتی‌های محبوبی از ایپ کوین حمایت و پشتیبانی کرده‌اند که جاستین بیبر یکی از آنهاست.

مزایای ایپ کوین

  • کاربران علاقه‌مند به گیم و فعالیت‌های فرهنگی با این میم کوین ارتباط بهتری برقرار می‌کنند چرا که در حوزه گیمینگ و فعالیت‌های فوق فعالیت دارد.
  • ایپ کوین توانسته در عرصه تجارت مبتنی بر وب 2 مشارکت کند و تبدیل به ابزاری تجاری و خلاقانه شود.
  • ایجاد انگیزه به کاربران شرکت کننده در این پروژه از جمله وظایف و مزایای توکن فوق است و می‌تواند به افزایش تعاملات و پیشرفت پروژه‌های آتی کمک زیادی بکند.
  • هولدرهای ایپ کوین می‌توانند در دائو شرکت کرده و بدین ترتیب فرصت اظهارنظر فعال در تصمیم گیری‌های مربوط به پروژه را داشته باشند.
  • مزیت دیگر این میم کوین، فهرست شدن آن در صرافی‌های معروفی نظیر بایننس است. بنابراین میزان دسترسی کاربران به ایپ کوین بیشتر از برخی میم کوین‌های دیگر خواهد بود.

معایب ایپ کوین

  • سابقه حضور این میم کوین در بازار کم است و تاریخچه طولانی و مفصلی هم ندارد. شاید به همین دلیل با چالش عدم اعتماد کاربران مواجه شود.
  • مثل ووجک، ایپ کوین هم نوسانات قیمتی زیادی را تجربه خواهد کرد. بنابراین سرمایه گذاران این توکن را به عنوان یک عامل ریسک و خطر می‌شناسند.

5. پپه – Pepe

پپه

قطعا با استیکرهای ثابت و متحرک پپه آشنا هستید و آنها در تلگرام دیده‌اید. این میم کوین برجسته در مدت کوتاهی موفق شد شهرت خوبی برای خود دست و پا کند. پپه نام قورباغه‌ای در یک برنامه کارتونی است و با رشد 7213 درصدی خود در چند ماه به اوج معروفیت رسید.

مقدار عرضه در گردش توکن پپه حدود 420 تریلیون واحد است که 90 درصد آن در استخرهای نقدینگی قفل شده و تنها 10 درصد آن تحت مدیریت معامله گران و سرمایه گذاران قرار دارد. در موفقیت Pepe شکی نیست اما وقتی دقیق تر نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که نسبت عرضه به تقاضا، میزان آزادسازی توکن و تأثیر فروش دارندگان آن می‌تواند نقش بسزایی در آینده آن ایفا کند.

مزایای پپه

  • محبوبیت بالای پپه بین کاربران شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این پروژه برای معامله گران جذاب است و می‌تواند به کمک حامیان بیشتر رواج پیدا کند.
  • سرمایه گذاران برجسته‌ای نظیر مارک کیوبن از این میم کوین حمایت کرده‌اند و همین باعث شده عده زیادی به آن اعتماد کنند.
  • تعداد هولدرهای پپه روز به روز در حال افزایش است و همین نکته نشان دهنده جذابیت آن و پلی برای پیشرفت و توسعه به حساب می‌آید.
  • فهرست شدن توکن پپه در صرافی‌های معتبری نظیر کراکن، بایننس و جمینی دسترسی کاربران به خرید و فروش آن را تسهیل کرده و اعتبار پروژه را بالا برده است.

معایب پپه

  • متاسفانه محبوبیت و شهرت بیش از حد یک میم کوین نظیر پپه می‌تواند باعث جلب توجه کلاهبرداران و هکرهای کلاه سیاه شود و خطر سرمایه گذاری را با ریسک همراه کند.
  • از آنجایی که نوسانات قیمتی این توکن زیاد است، تضمینی برای بازگشت سرمایه در صورت هولدر ماندن نیست و همین ریسک معامله را افزایش می‌دهد.
  • خالق پپه معتقد است که این میم کوین ارزش ذاتی ندارد و اگر پروژه‌ای مبتلا به چنین بیماری باشد، مشکلات زیادی برای اثبات ارزش و استقرار در بازار خواهد داشت.

6. فلوکی اینو – Floki Inu

فلوکی کوین - 8 میم کوین با پتانسیل رشد بالا

شیبا اینو یک نژاد سگ است که ماسک علاقه زیادی به آن نشان داده و طرفداران این میم کوین با الهام از همین سگ اقدام به توسعه یک توکن جدید به نام فلوکی اینو کرده‌اند. از آنجایی که ماسک حامی و پشتیبان این میم کوین است، رشد و پیشرفت خوبی را تجربه کرده.

کارشناسان و تحلیلگران بازار معتقدند که فلوکی جزو پروژه‌های وب 3، امور مالی غیرمتمرکز، متاورس و ان اف تی است اما آیا خرید و سرمایه گذاری روی چنین میم کوینی مطلوب است؟ بیایید نگاهی به مزایا و معایب آن بیندازیم.

مزایای فلوکی اینو

  • میم کوین فلوکی روی دو بلاک چین مستقل بایننس اسمارت چین و اتریوم عرضه شده و همین باعث مولتی چین شدن آن و افزایش انعطاف پذیری‌اش شده است.
  • سرمایه گذاران و کاربران این پروژه قادر به خرید و فروش ان اف تی و محصولات دیجیتال در مارکت فلوکی هستند و به صورت مستقیم می‌توانند به اقتصاد دیجیتال کمک کنند.
  • فلوکی اقدام به توسعه فلوکی فای با هدف ارائه محصولات دیفای کرده که نشان می‌دهد این میم کوین سعی دارد یک بستر مالی غیرمتمرکز ایجاد کند.
  • تیم توسعه دهنده این میم کوین پلتفرم آموزشی دانشگاه فلوکی را به منظور آموزش مفاهیم بازار و افزایش اطلاعات کاربران راه اندازی کرده‌اند.

معایب فلوکی اینو

  • یکی از مهمترین معایب رمزارز فلوکی اینو، عرضه در گردش بالا و عدم تغییر و رشد بهای آن است که باعث شده هولدرها روی آن حساب باز نکنند و ریسک خریدش افزایش یابد.
  • کارمزد خرید و فروش بالا برای هر معامله گری ناخوشایند است و میم کوین فلوکی با دریافت 3 درصد تراکنش اجباری سرمایه گذاران را از خرید و فروش آن منصرف می‌کند.
  • متاسفانه تیم توسعه دنده این ارز دیجیتال مشخص نیست چه کسانی هستند و همین باعث شده جامعه آن اعتماد کمتری نسبت به آینده روشن آن بکنند.
  • فلوکی خارج از اکوسیستم خود هیچ فایده و کاربردی ندارد و به همین خاطر محدودیت‌های بسیاری در سایر پروژه‌ها و بازارها برای معامله گران ایجاد خواهد کرد.

7. شیبا اینو – Shiba Inu

شیبا اینو - 8 میم کوین با پتانسیل رشد بالا

دومین میم کوین موفق بازار ارزهای دیجیتال پس از دوج کوین، شیبا اینو است؛ خصوصا اینکه ایلان ماسک حامی و پشتیبان آن است. تیم توسعه دهنده این رمزارز برای راه اندازی آن هدف داشته‌اند و آن هدف عدم وابستگی به نهادی متمرکز با همکاری و کمک کاربران است.

توسعه دهندگان شیبا اینو در صدد راه اندازی یک اکوسیستم قوی به همراه یک صرافی غیرمتمرکز با چندین توکن هستند تا جامعه‌ای حرفه‌ای ایجاد کنند. سه توکن مهم این ارز دیجیتال عبارتنداز: SHIB، LEASH و BONE. شیبا اینو مبتنی بر ساختار ERC20 بوده و به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌شود چرا که توانسته با پیشی گرفتن از آن، رشد قابل توجهی پیدا کند.

این میم کوین توسط گروهی ناشناس به نام ریوشی و در سال 2020 موفق به راه اندازی آن شدند و از جمله مهمترین اجزای اکوسیستم آنها می‌توان به توکن غیرقابل تعویض Shinpshis و صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap اشاره کرد.

مزایای شیبا اینو

  • ارتش شیبا نام جامعه‌ای است که روز به روز در حال گسترش است و وجود چنین اعضای پر جنب و جوش و فعالی نشان از تعهد به پروژه و حمایت از دارد.
  • قرار است در آینده‌ای نه چندان دور یک استیبل کوین به نام SHISHi راه اندازی شود که در صورت وقوع این اتفاق خبر خوبی برای ثبات و پایداری شبکه شیبا اینو خواهد بود.
  • توسعه دهندگان شیبا قصد دارند در آینده متاوری اختصاصی شیبا را راه اندازی کنند که شامل توسعه مجازی مرتبط با این رمزارز خواهد بود.
  • راه اندازی شیباریوم یا شبکه بلاک چین لایه دو از جمله برنامه‌های این پروژه است که روی بلاک چین اصلی اتریوم سوار خواهد شد.
  • از دیگر برنامه‌های شیبا اینو برای کاربران و جلب توجه آنها می‌توان به راه اندازی بازی Shiba Eternity اشاره کرد که به منظور کسب درآمد است.

معایب شیبا اینو

  • یکی از معایب مهم این میم کوین، ناشناخته بودن بنیان گذار آن است که احتمالا منجر به کاهش اعتماد سرمایه گذاران در آینده خواهد شد.
  • گفتیم که یکی از اجزای اکوسیستم شیبا، توکنی به نام BONE است. متاسفانه شفافیت اطلاعاتی در خصوص این توکن وجود ندارد و سرمایه گذاران از این بابت ناراحت هستند.
  • از دیگر چالش‌های پیش روی شیبا اینو می‌توان به حضور رقبای جدی و سرسخت در زمینه بلاک چین لایه دو، متاورس و بازی‌های درآمدزا اشاره کرد.

8. دوج کوین – Dogecoin

دوج کوین - 8 میم کوین با پتانسیل رشد بالا

سرآمد تمام میم کوین‌های بازار، دوج کوین است. این ارز دیجیتال محبوب در سال 2013 و با الهام گرفتن از یک نژاد سگ شیبا اینو راه اندازی شد و هم اکنون به عنوان برترین میم کوین دنیا شناخته می‌شود. عمده معروفیت و شهرت دوج کوین به سال 2021 و حمایت‌های ایلان ماسک باز می‌گردد.

توسعه دهندگان این رمزارز جکسون پالمر و بیلی مارکوس بودند و هدف اولیه آنها شوخی و طنز بود و می‌خواستند نشان دهند که ساخت و ایجاد یک ارز دیجیتال تا چه حد ساده است. ارزش مارکت Dogecoin به 11.7 میلیارد می‌رسد و جزو کوین‌های برتر بازار است.

گر چه میم کوین‌های زیادی به وجود آمده و پتانسیل رشد بسیاری در انتظار آنها است اما می‌توان به دوج کوین هنوز هم به چشم یک سرمایه گذاری فوق العاده نگاه کرد. در ادامه با مزایا و معایب این رمزارز بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایا دوج کوین

  • دوج کوین جزو ده ارز دیجیتال برتر بازار است و این موضوع نشان می‌دهد که حجم معاملات بالایی دارد و برای معامله گران یک ارز دیجیتال جذاب است.
  • حجم معاملات این میم کوین قابل توجه بوده و نشان می‌دهد که سرمایه گذاران اهمیت زیادی به آن می‌دهند. عرضه و تقاضای این رمزارز بالاست.
  • جامعه دوج کوین گسترش یافته و اعضای آن وفادارند و مدام در تلاش برای ارتقا و حمایت از آن هستند. تبادل اطلاعات نیز یکی از خصیصه‌های بارز جامعه است.
  • با هزینه کم و درجه سختی پایینی می‌توان دوج کوین را استخراج کرد و این موضوع برای ماینرها جذاب خواهد بود.
  • برخی از کسب و کارها دوج کوین را به عنوان یک روش پرداخت معتبر پذیرفته‌اند و همین باعث شده محبوبیت آن بین کسب و کارها افزایش یابد.

معایب دوج کوین

  • یکی از معایب این رمزارز نوسان بالای قیمت است که باعث شده معامله گران با ضرر و زیان‌های مقطعی مواجه شوند. تغییرات قیمتی بعضا شدید است.
  • دوج کوین برای آینده خود اهدافی مشخص کرده اما برای رسیدن به آنها چندان تلاشی نمی‌کند. عملکرد این پروژه یکنواخت و بدون پیشرفت قابل توجه است.
  • متاسفانه دوج کوین به تعداد محدودی عرضه شده که می‌تواند منجر به رکود قیمتی و بالا نرفتن ارزش آن شود. همچنین این میم کوین پشتیبانی ضعیفی دارد و گاهی مشکلات فنی باعث دردسر معامله گران می‌شود.

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید میم کوین‌های بسیاری برای سرمایه گذاری وجود دارد اما باید پیش از اقدام به خرید تمام جوانب را سنجیده و با احتیاط خرید کنید چرا که این ارزهای دیجیتال جذاب با هدف شوخی و طنز بین کاربران شبکه‌های اجتماعی به وجود آمده‌اند.

میم کوین‌ها یکی از پرریسک ترین رمزارزهای بازار هستند و خرید بدون تحقیق آنها می‌تواند منجر به هدررفت سرمایه و دارایی‌هایتان شود. استراتژی و هدف خود را از خرید مشخص کنید و سپس تصمیم به معامله بگیرید. در پایان باید مجددا تذکر دهیم که هدف رسانه گجت نیوز از معرفی بهترین میم کوین‌ها با پتانسیل رشد، افزایش آگاهی کاربران است و به هیج وجه توصیه به خرید و فروش نیست.

همچنین بخوانید:
راهنمای گام به گام پیش فروش نات کوین (Notcoin) در سایت Getgems اگر به دنبال کسب سود سریع هستید، اینها بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری هستند مقایسه تفاوت های تتر با دلار آمریکا؛ ارز دیجیتال بخریم یا پول کاغذی؟ آلت کوین هایی که طی ماه های آینده پتانسیل رشد بالایی دارند