مشخصات فنی و امکانات چانگان CS55 پلاس

مشخصات فنی و امکانات چانگان CS55 پلاس رسما توسط سایپا اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا به‌طور رسمی مشخصات فنی و امکانات چانگان CS55 پلاس را در وب سایت خود منتشر کرد. کراس اوور جدید سایپا چه مشخصاتی دارد؟

از سال 1401 به بعد زمزمه‌های سایپا مبنی بر واردات و سپس مونتاژ کراس اوور جذاب چانگان CS55 پلاس شنیده می‌شود و اواخر سال 1402 بود که نخستین محموله چانگان‌های وارداتی این خودروساز به مشتریان تحویل داده شده است. همزمان با عرضه این خودرو، شاهد انتشار رسمی مشخصات فنی و آپشن‌های آن در وب سایت سایپا هستیم.

مشخصات فنی و امکانات چانگان CS55 پلاس

برنامه گروه خودروسازی سایپا این است که در ابتدا چانگان سی اس 55 پلاس به‌صورت وارداتی تحویل مشتریان داده شود و سپس خط مونتاژ این کراس اوور به‌همراه چند محصول دیگر مانند چانگان CS35 پلاس و CS15 راه‌اندازی گردد. در ادامه مطلب به معرفی مشخصات فنی و امکانات و تجهیزات این شاسی بلند می‌پردازیم.

مشخصات فنی و امکانات چانگان CS55 پلاس

در بهمن ماه 1402 بود که به معرفی مشخصات و امکانات کلی چانگان CS55 پلاس پرداختیم و سعی کردیم این کراس اوور جذاب چینی را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم. حالا کاتالوگ رسمی این خودرو توسط سایپا منتشر شده و می‌دانیم که باید چه انتظاراتی از این ماشین وارداتی داشته باشیم.

مشخصات فنی چانگان سی اس 55 پلاس

کراس اوور زیبا و جذاب چانگان مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که سیستم سوخت‌رسانی GDI دارد. این موتور با دریچه گاز الکتریکی می‌تواند در بهترین شرایط خود قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه سی اس 55 پلاس از طریق یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود و در کنار برخورداری از حالت اسپرت، تعویض دنده الکترونیکی دارد.

مشخصات فنی و امکانات چانگان CS55 پلاس

فرمان این کراس اوور چینی الکتریکی بوده و سیستم تعلیق جلو و عقب آن به‌ترتیب از نوع مک فرسون و مولتی لینک است. رینگ‌های این خودرو آلومینیومی است و ترمزهای جلو، عقب و پارک به ترتیب مجهز به دیسکی خنک شونده، دیسکی معمولی و الکتریکی شده‌اند.

وزن خالص خودرو 1460 کیلوگرم برآورد شده و گفته می‌شود به‌طور ترکیبی در هر 100 کیلومتر مسافتی که با آن می‌پیمایید، 7.6 لیتر سوخت مصرف خواهد شد. ظرفیت باک 55 لیتر است و استاندارد آلایندگی یورو 6 دارد. طول، عرض و ارتفاع چانگان سی اس 55 پلاس به‌ترتیب 4515 میلی‌متر، 1865 میلی‌متر و 1680 میلی‌متر بوده و فاصله محوری آن به 2656 میلی‌متر می‌رسد.

امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی

چانگان CS55 پلاس تقریبا امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی مطلوبی دارد و می‌تواند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. از مهم‌ترین امکانات ایمنی این کراس اوور می‌توان به سیستم ترمز ABS+EBD+ESP+TCS+BA+HHC+HDC+DBF+ROM، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و کیسه هوای جانبی جلو اشاره کرد.

مشخصات فنی و امکانات چانگان CS55 پلاس

فهرست امکانات رفاهی نیز شامل آنتن کوسه‌ای، نمایش دمای هوای بیرون، صندلی با روکش چرم، تنظیم آینه جانبی برقی با گرم‌کن، آینه جانبی تاشو برقی، صندلی راننده 6 حالته برقی، صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی، نگه‌دارنده صندلی کودک در صندلی عقب یا ایزوفیکس، چراغ‌های جلو همراهی کننده، سنسور پارک دنده عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، چراغ روشنایی روز، سیستم نمایش کنترل باد تایرها، چراغ مه‌شکن عقب، مولتی‌مدیا با نمایشگر 12.3 اینچی، دوربین جانبی سمت راست با تصویر پانوراماتیک 360 درجه، شیشه رنگی، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، اتوهلد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ اتوماتیک جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای ایمنی، سقف شیشه‌ای باز شونده، سیستم توقف خودکار شیشه سانروف، هشدار برخورد به جلو، کروز کنترل تطبیقی و بسته شدن خودکار سانروف می‌شود.

اگر علاقه‌مند به این کراس اوور وارداتی شده‌اید، می‌توانید با مطالعه مقاله چانگان CS55 پلاس را بخریم یا نه، تصمیم قطعی راجع به آن بگیرید. تازه‌ترین اخبار خودرو را در گجت نیوز بخوانید.

بیشتر بخوانید:
کیا K4 جدید رسما رونمایی شد؛ واردات به ایران؟ جنسیس ایکس گرن برلینتا ؛ خودرویی از دل بازی‌های کامپیوتری با ۱۰۸۶ اسب بخار تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید خودرو آفرودی گریت وال تانک ۳۰۰ وارد ایران شد + مشخصات، امکانات و قیمت