کیا K4 هاچ بک مدل 2024

کیا K4 هاچ بک ؛ جایگزین برحق هیوندای i30 در ایران؟

کیا کی 4 هاچ بک – Kia K4 hatchback یکی از خاص‌ترین خودروهای کره ای مدل 2024 است که در ادامه به سراغ مشخصات فنی و قیمت و شانس واردات کیا K4 هاچ بک نگاهی خواهیم داشت.

نمایشگاه خودرو نیویورک میزبان چندین محصول جذاب از کیا است که در میان آن‌ها، دو عدد به شدت گوش ما ایرانی‌ها را تیز کرده؛ چرا که شانس بالایی برای واردات دارند. کیا K4 مدل 2024 سدان و کیا کی 4 هاچبک از محصولاتی هستند که در صورت واردات، میدان را بر چینی‌ها تنگ خواهند کرد. قبلا با نسخه سدان آشنا شده بودیم و اکنون در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز، به سراغ کیا K4 هاچبک می‌رویم.

فهرست عناوین:

مشخصات فنی کیا K4 هاچ بک</h2>

خودرو کیا کی 4 هاچبک

به مانند نسخه سدان، کیا K4 هاچ بک هم بسته به تریم و نوع انتخابی، می‌تواند میزبان یک موتور 1.6 لیتری توربو شارژ با توان 190 اسب بخار قدرت و 264 نیوتن متر گشتاور و یک گیربکس اتوماتیک CVT باشد یا موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با 147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور را با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته 8AT داشته باشد.

آپشن، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی

خودرو کیا کی 4 هاچبک

از مهم‌ترین امکانات و تجهیزات ایمنی و آپشن های کیا K4 هاچ بک می‌توان به مواردی چون مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، گیربکس اتوماتیک، فرمان دی کات، سانروف برقی با روکش دستی، صندلی های برقی مموری دار با گرمکن و سردکن، انواع سیستم های رانندگی خودکار مثل رادار خروج از خط، اخطار تصادف و برخورد از جلو، اتوهلد و ترمز پارک برقی، نورپردازی کابین و … اشاره کرد.

هرچند باید اشاره کنیم که امکانات و آپشن های کیا کی 4 هاچبک با توجه به تریم و تیپ انتخابی می‌توانند متفاوت باشند.

طراحی ظاهری و داخلی

خودرو کیا کی 4 هاچبک

اگر فاکتور هاچبک بودن را حذف کنیم، دو نسخه کیا K4 هیچ فرقی با هم ندارند. در طراحی ظاهری و چهره کیا K4 هاچبک از آخرین هندسه‌ی صنعت خودروسازی یعنی طراحی اسلیک و چراغ‌های مدرن ال ای دی استفاده شده است که چشم را نوازش می‌دهند.

داشبورد و اتاق کیا کی 4 هاچبک

طراحی داخلی و کابین و داشبورد و اتاق کیا کی 4 هاچ بک هم نسبت به نسخه سدان، فاقد تفاوت است و باز هم شاهد همان مولتی مدیا و کلاستر 30 اینچی، صندلی‌های برقی، سانروف و فرمان دی کات هستیم.

قیمت کیا کی 4 هاچ بک و شانس واردات به ایران

ماشین کیا کی 4 هاچبک

فعلا درمورد قیمت کیا K4 هاچبک اطلاعات رسمی و دقیقی منتشر نشده است اما با توجه به قیمت خودرو سدان کی 4، می‌توان حدس زد که قیمت کیا کی 4 هاچ بک در محدوده 24 هزار دلار بازی کند.

ماشین کیا کی 4 هاچبک

در مورد شانس واردات کیا K4 هاچ بک به ایران هم باید گفت، درحال حاضر شرکت کوشا خودرو در سبد محصولات خود، کیا سید را در قامت یک هاچبک جذاب و جان سخت دارد که احتمالا فروش آن از امسال آغاز گردد.

با توجه به این موضوع، فعلا واردات کیا K4 هاچبک به ایران دور از ذهن است و شاید هیچ وقت رخ ندهد. در پایان بد نیست اشاره کنیم که یک خودرو جذاب دیگر کیا یعنی کیا اسپورتیج جدید هم در این نمایشگاه رسما معرفی شد.

گالری عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*