هاوال بیگ داگ Hi4

هاوال بیگ داگ Hi4،‌ نسخه جدید سگ بزرگ چینی معرفی شد

هاوال بیگ داگ Hi4 به‌عنوان یک شاسی بلند آفرودی سبک چینی معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسل جدید Haval Big Dog Hi4 آشنا می‌شویم.

شرکت هاوال از نسل جدید بیگ داگ Hi4 در قالب یک شاسی بلند آفرود سبک پرده برداشت. نسل دوم هاوال بیگ داگ Hi4 با قیمت پایه 25 هزار دلار روانه بازار چین شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Haval Big Dog Hi4 آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی هاوال بیگ داگ Hi4

نمای جلوی هاوال بیگ داگ Hi4

هاوال بیگ داگ Hi4 در بخش طراحی نسبت به نسل قبلی خود تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. در نمای جلوی آن یک جلوپنجره چند ضلعی با طرح ماتریکس که در وسط آن لوگو آبی رنگ هاوال نصب شده به‌چشم می‌خورد. ترکیب جلوپنجره با دو چراغ دایره‌ای توانسته نمای جذابی را به‌وجود آورد. در نمای عقب نیز همان طراحی نسل قبلی دیده می‌شود که البته اکنون طراحان، نشان جدید Hi4 را به این بخش اضافه کردند.

نمای کناری و عقب هاوال بیگ داگ Hi4

ارتفاع هاوال بیگ داگ Hi4 از سطح زمین حدود 200 میلی‌متر، زوایه حمله آن 24 درجه و زاویه فرار آن نیز 30 درجه اعلام شده است. این شاسی بلند از حالت‌های رانندگی اقتصادی، اسپرت، گل‌ولای و شن و ماسه نیز بهره می‌برد. هاوال برای سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته این خودرو 22 سنسور شامل 12 رادار اولتراسونیک، 5 رادار و 5 دوربین را در نظر گرفته است.

نمای جلوی هاوال بیگ داگ Hi4

این شاسی بلند آفرود سبک دارای 4705 میلی‌متر طول، 1908 میلی‌متر عرض، 1780 میلی‌متر ارتفاع و 2810 میلی‌متر فاصله محوری است. مشتریان می‌توانند این خودرو را با 5 رنگ مختلف قهوه‌ای، نارنجی، مشکی و سفید خریداری کنند. طراحان برای کابین این خودرو نیز یک نمایشگر مرکزی 14.6 اینچی، پشت آمپرهای تمام دیجیتالی 12.3 اینچی، غربیلک فرمان چهارپره و هدآپ دیسپلی را در نظر گرفتند.

کابین Haval Big Dog Hi4 new

از سایر امکانات این خودرو نیز می‌توان به ارتباط وای فای هات اسپات، به‌روزرسانی از راه دور، تشخیص صوتی و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند اشاره کرد. همچنین این خودرو از اپلیکیشن موبایل کنترل از راه دور بهره می‌برد که امکان کنترل سیستم تهویه مطبوع، چراغ‌ها، گرم‌کن و سردکن صندلی را به‌همراه دارد. این شاسی بلند چینی به‌شکل استاندارد می‌تواند 5 سرنشین را در خود جای دهد. فضای بار این خودرو نیز 483 لیتر اعلام شده که این فضا با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم به 1362 لیتر خواهد رسید.

مشخصات فنی هاوال Big Dog Hi4

Haval Big Dog Hi4 new

هاوال بیگ داگ Hi4 به یک قوای محرکه پلاگین هیبریدی شامل یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی با دو پیشرانه الکتریکی مجهز شده است. موتور بنزینی این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 165 اسب بخار و گشتاور 243 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت پیشرانه برقی در جلو 94 اسب بخار و قدرت پیشرانه برقی در عقب نیز 201 اسب بخار است. این دو پیشرانه برقی به‌شکل ترکیبی 750 نیوتن‌متر گشتاور را تولید می‌کنند.

این شاسی بلند ظرف مدت 6.3 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند. همچنین برای این خودرو باتری لیتیوم آهن فسفات با پشتیبانی از شارژر سریع نیز در نظر گرفته شده که باعث می‌شود این خودرو به‌شکل الکتریکی بتواند مسافتی برابر با 102 کیلومتر را بپیماید.

بیشتر بخوانید:
نسل جدید هاوال H9 شبیه به پاترول های قدیمی است هاوال H5 جدید، شاسی بلند غول پیکر چینی با امکانات و تغییرات بسیار معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*