جارو اسکرابر شیائومی

شیائومی از پیشرفته‌ترین جارو و تی زمین شوی چین رونمایی کرد

شیائومی از جارو و اسکرابر هوشمند خود با نام Mijia Wireless Floor Scrubber 3 Pro معرفی کرده که در واقع یک کف شوی همه کاره است.

جدیدترین دستگاه اسکرابر شیائومی با نام Mijia Wireless Floor Scrubber 3 Pro رونمایی شده که با ویژگی‌های نوآورانه خود می‌تواند فرآیند تمیزکردن را باکیفیت بالاتر و سهولت بیشتر انجام دهد. مشخصات جالب و البته هوشمند بودن این جارو زمین شور شیائومی باعث شده تا به عنوان پیشرفته ترین اسکرابر چین شناخته شود. برای مطالعه مشخصات بیشتری از این جارو هوشمند، با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات جارو و زمین شور شیائومی- Mijia Wireless Floor Scrubber 3 Pro

اسکرابر و جارو جدید شیائومی با طراحی صاف 180 درجه و امکان حرکت چرخشی 48.5 درجه انعطاف پذیری فوق‌العاده‌ای را دارد. انعطاف پذیری این زمین شوی باعث می‌شود تا به راحتی بتوان زیر مبل‌هایی حتی با ارتفاع 13 سانتی متر را تمیز کرد. در این اسکرابر از فناوری Superplana 2.0 استفاده شده تا گرد و غبار از فن بخار آب دور مانده و از افت مکش جلوگیری شود.

در قسمت سر این اسکرابر از دندانه های شانه مانند استفاده شده تا بتوان موها و به خصوص مو حیوانات را به راحتی جمع آوری کرد. نکته قابل توجه این اسکرابر در قابلیت خشک کردن اتوماتیک آن بوده که می‌تواند همزمان پس از شستشو سطوح، برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها سریعا منطقه مورد نظر را خشک کند. همچنین این دستگاه آب لوله کشی پر شده در مخزن خود را با سیستم داخلی خود الکترولیزه کرده و دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمایی تمیزکننده اضافه نخواهد بود. این آب استریله باعث می‌شود تا کیفیت پاک کنندگی این جارو زمین شوی شیائومی در سطح بالاتری نسبت به محصولات مشابه قرار بگیرد.جارو اسکرابر شیائومی

مرکز ثقل پایین و کشش داخلی این جارو Mijia Wireless Floor Scrubber 3 Pro باعث شده تا بتوان به راحتی با یک دست از آن استفاده کرد. صفحه نمایش LED بزرگ دستگاه نیز وضعیت لحظه‌ای آن را به کاربر نشان می‌دهد و راهنمایی‌های صوتی واضح نیز می‌توانند به کاربر در استفاده بهینه آن کمک کنند.

برای رفع نیازهای مختلف نظافتی این اسکرابر حالت‌های مختلفی از جمله استاندارد، جذب آب، استریل کردن و حالت پیشرفته را ارائه می‌دهد.

قیمت و زمان عرضه

جارو و تی زمین شوی Mijia Wireless Floor Srubber 3 Pro شیائومی، هم اکنون برای پیش فروش در سایت های خرید چینی موجود بوده که قیمت اولیه آن نیز حدود 1999 یوان (281 دلار) اعلام شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
جارو برقی رباتی شیائومی M30 Pro، خانه را برق می‌اندازد و تی می‌زند جارو و تی هوشمند شیائومی میجیا 1S ، منزل شما را برق می‌اندازد جاروشارژی شیائومی میجیا اسلیم ۲ با شارژدهی ۴۵ دقیقه‌ای معرفی شد ماشین زمین شوی شیائومی با قابلیت تی‌کشی و ضدعفونی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*