تصاویر آیفون SE 4

تصاویر لو رفته از قاب آیفون SE 4، طرفداران اپل را هیجان‌زده کرده است

تصاویر جدیدی از طراحی قاب آیفون SE 4 لو رفته که نشان می‌دهند تاچ آیدی و نمایشگر قدیمی آیفون 8 دیگر برای محصول آینده اپل استفاده نخواهد شد.

طرفداران اپل در سال 2024، منتظر دو محصول جذاب این کمپانی یعنی آیفون 16 پرو مکس و آیفون SE 4 هستند و تا حالا نیز رندرهای مختلفی از این دو گوشی منتشر شده است. در اطلاعات جالبی که اخیرا در مورد آیفون SE 4 منتشر شده، نشان می‌دهند که در این آیفون جدید تغییرات اساسی قابل توجهی اعمال خواهد شد. در تایید این اطلاعات لو رفته نیز تصاویر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند مواردی مانند حذف تاچ آیدی و استفاده از نمایشگر جدید در آیفون اس ای 4 لحاظ شده است.

اطلاعات لو رفته جدید از تصاویر آیفون SE 4

در دو نسل گذشته آیفون SE، اپل از بدنه آیفون 8 استفاده کرده و همچنان تاچ آیدی و نمایشگر قدیمی در این دستگاه میان رده به کار می‌رفت. اما اکنون همه از اپل انتظار دارند تا نسل جدید آیفون SE را با طراحی مدرن‌تر و متفاوت‌تری نسبت به نسل‌های گذشته عرضه کند. اگر از علاقه مندان به اخبار تکنولوژی باشید، حتما در شبکه‌های اجتماعی تصاویر جدیدی که از قاب آیفون SE 4 منتشر شده را دیده‌اید. طبق این تصاویر، اپل طراحی جذاب‌ و به‌روز تری را برای آیفون SE 4 در نظر گرفته است.

خداحافظی با تاچ آیدی در آیفون SE 4

همان طور که در تصاویر منتشر شده می‌بینید، قاب آیفون SE 4 همانند آیفون های سری 13 دارای بریدگی است که برای قابلیت فیس آیدی استفاده می‌شود. بنابراین از اولین تغییرات مهم در سری جدید میان رده اپل، استفاده از فیس آیدی خواهد بود.تصاویر آیفون SE 4 همچنین طبق رندرهای فاش شده قبلی، استفاده از یک نمایشگر بزرگتر 6.1 اینچی با تغییرات اساسی نیز در آیفون SE 4 پیش بینی شده که این می‌تواند یک ارتقا بزرگ محسوب شود.

در قسمت پشتی قاب، یک سنسور دوربین تکی همراه با فلاش LED را نشان می‌دهد که با بررسی اندازه روکش کیس، متوجه می‌شویم اندازه سنسور بزرگتر شده و همچنان از سنسورهای دیگر خبری نیست. همچنین طراحی قسمت پشتی آیفون SE 4 بیشتر شبیه به آیفون ایکس آر خواهد بود.تصاویر آیفون SE 4

در کناره‌های قاب آیفون SE 4، دکمه‌های تنظیم صدا و سوئیچ Mute را می‌بینیم که برخلاف موارد فاش شده قبلی که احتمال می‌دادند از اکشن باتن سری آیفون 15 نیز در این گوشی استفاده خواهد شد، تصاویر لو رفته فقدان این دکمه را نشان می‌دهند.تصاویر آیفون SE 4 با این حال، طراحی آیفون SE 4 جذاب خواهد بود و سوالی که همچنان در پشت پرده باقی مانده، این است که آیا اپل قیمت این گوشی را به خاطر پیشرفت‌های قابل توجه افزایش خواهد داد یا خیر.

در گجت نیوز بخوانید:
آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود آیفون SE 4؛ یک قاتل پرچمدار 500 دلاری که سامسونگ از آن متنفر است! تصاویر آیفون SE 4 منتشر شد؛ اپل هیچ سورپرایزی برای طرفدارانش ندارد آیفون SE 4 احتمالا با این طراحی جذاب، چشم و گوش مشتری‌ها را ببندد + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*