انتشار سند هزار متر زمین در مریخ به نام ایران

سند هزار متر زمین در مریخ به نام ایران منتشر شد!

در حالی که پسر پروفسور حسابی مدعی خرید زمین در مریخ توسط پدرش به نام ایران شده بود، اکنون سند این زمین را هم منتشر کرده است!

اوایل فروردین ماه بود که فرزند دکتر حسابی، ایرج حسابی مدعی خرید ۱۰۰۰ متر زمین در مریخ توسط پدر خود شد. ادعای او واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی به‌همراه داشت. اکنون او سند هزار متر زمین در مریخ به نام ایران را منتشر کرده است تا بار دیگر این موضوع جنجالی مطرح شود.

سند هزار متر زمین در مریخ به نام ایران

سند هزار متر زمین در مریخ به نام ایران

همچنین به‌همراه این سند، بیانیه‌ای منتشر شده که بنیاد پروفسور حسابی در آن به توضیح در مورد این سند و ماجرای خرید زمین در مریخ توسط این شخصیت فقید علمی کشور پرداخته است.

متن بیانیه بنیاد پروفسور حسابی

مدارک و اسناد به جا مانده از پروفسور حسابی نشان می‌دهد که ایشان در اقدامی نمادین برای کشور خود، زمینی را در مریخ خریداری کرده‌اند. این اقدام در راستای ترویج صلح و علم و دانش و به‌منظور جایگزینی جنگ و خونریزی با فعالیت‌های علمی و حضور در فضای لایتناهی صورت گرفته است.

بنیاد علمی، فرهنگی و پژوهشی پروفسور حسابی با وجود مشکلات مالی و فشارهای برخی افراد، در حال مستندسازی خدمات بی‌نظیر ایشان در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی اتمی و فضا است. این بنیاد در تلاش است تا این مستندات را در اختیار علاقه‌مندان به تاریخ علم و دانش ایران قرار دهد.

پروفسور محمود حسابی با خرید زمین در مریخ، پیام صلح و دوستی را به جهانیان مخابره کرد. ایشان معتقد بودند که باید به جای جنگ و خونریزی، در راه علم و دانش گام برداشت و به اکتشافات فضایی پرداخت.

بنیاد پروفسور حسابی با وجود مشکلات و چالش‌های پیش رو، به فعالیت خود در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی ادامه خواهد داد. این بنیاد امیدوار است که بتواند با ارائه خدمات ارزشمند، به سرافرازی ایران عزیزمان کمک کند.

در گجت نیوز بخوانید:
ساخت و ساز در مریخ نیازی به آهن ندارد؛ خاک آن مثل فولاد محکم است! این موجودات میکروسکوپی بزرگترین مانع انسان برای زندگی در مریخ هستند