لغو شرایط فروش تیگو 8 پرو مکس IE و پرو e پلاس فروردین 1403

طرح فروش تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو e پلاس برای فروردین سال 1403 لغو شد

طرح فروش تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو e پلاس مدیران خودرو در فروردین 1403 کمی پس از اعلام شرایط فروش رسماً لغو شد.

مدیران خودرو ساعاتی قبل شرایط فروش تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو e پلاس برای فروردین 1403 را اعلام کرد. این در واقع اولین ثبت نام مدیران خودرو برای فروش محصولات خود در سال نو به‌حساب می‌آمد. حالا آخرین اخبار خودرو نشان می‌دهند در حالی که حتی 24 ساعت از اعلام این شرایط فروش جدید نمی‌گذرد، طرح فروش دو خودرو تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو e پلاس برای فروردین 1403 لغو شده است.

لغو فروش دو نسخه تیگو 8 مدیران خودرو در فروردین 1403

دو خودرو مذکور در این طرح به‌صورت نقد و اقساط با موعد تحویل 90 روزه به فروش می‌رسیدند. مدیران خودرو همچنین قیمت تیگو 8 پرو مکس IE را 2 میلیارد و 585 میلیون تومان و قیمت تیگو 8 پرو e پلاس یا پلاگین هیبرید را 2 میلیارد و 764 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرده بود.

لغو شرایط فروش تیگو 8 پرو مکس IE و پرو e پلاس فروردین 1403

پیش‌تر اعلام شده بود که متقاضیان می‌توانند از ساعت 3 بعد از ظهر امروز 14 فروردین از طریق نمایندگی‌های رسمی مدیران خودرو اقدام به خرید این دو محصول با شرایط فروش اعلامی کنند. با این حال، در مقطع کنونی اولین طرح فروش تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در فروردین 1403 با فاصله کمی پس از اعلام رسمی لغو شده و شرایط فروش اعلامی دیگر فاقد اعتبار است.

هنوز علت لغو فروش این محصولات مدیران خودرو مشخص نیست و صرفاً باید منتظر اعلام طرح و شرایط فروش جدید توسط این خودروساز بخش خصوصی بود. انتظار می‌رود مدیران خودرو به‌زودی شرایط فروش جدید برای این دو خودرو برند فونیکس خود را به‌صورت رسمی به اشتراک بگذارد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: