سرعت دانلود گوشی چینی شیائومی ۱۴ اولترا

سرعت دانلود این گوشی چینی، مغز شما را منفجر می‌کند

سرعت دانلود یک گوشی چینی رکوردشکنی کرده است. این گوشی به‌لطف چیپست کوالکام، از شبکه 5.5G قدرت می‌گیرد که نسخه پیشرفته‌تر فایوجی است.

شرکت مخابراتی چاینا موبایل در حال پیشبرد حرکت خود به‌سمت شبکه 5G-Advanced (با نام مستعار 5.5G و 5G-A) است. گوشی‌های اوپو فایند X7 اولین سری خواهند بود که با آپدیتی که این ماه ارائه می‌شود، از آن پشتیبانی خواهند کرد. ویوو تایید کرد که سری X Fold3 و X100 نیز با یک آپدیت OTA از 5.5G پشتیبانی می‌کنند. اکنون، یک شرکت چینی دیگر به نسل بعدی ارتباط اینترنت خواهد پیوست؛ شیائومی سرعت دانلود شگفت‌انگیزی را با گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به نمایش گذاشته است.

تجربه سرعت دانلود ۵۱۳۲ مگابیت بر ثانیه‌ای

این گوشی توانست به سرعت 5132 مگابیت بر ثانیه دست یابد که رکورد قبلی سرعت روی اتصال 5G را پشت سر گذاشت. این آزمایش با همکاری چاینا موبایل، ZTE (که تجهیزات شبکه را برای CM تامین می‌کند) و کوالکام (که مودم اسنپدراگون X75 را در Xiaomi 14 Ultra طراحی کرده است) انجام شد.

سرعت دانلود گوشی چینی شیائومی ۱۴ اولترا

این شرکت مخابراتی قصد دارد شبکه جدیدی را در بیش از 300 شهر چین مستقر کند. انتظار می‌رود امسال 20 گوشی جدید با قابلیت 5.5G عرضه شود و پذیرش آن به سرعت افزایش یابد. شرکت چاینا موبایل پیش‌بینی می‌کند ظرف یک سال 20 میلیون مشترک 5.5G داشته باشد. برای مقایسه، این کشور در فوریه به 850 میلیون مشترک 5G رسید.

5G پیشرفته، ده برابر افزایش ظرفیت شبکه به همراه سرعت دانلود تا 10 گیگابیت بر ثانیه و آپلود تا 1 گیگابیت بر ثانیه را نوید می‌دهد. این ظرفیت اضافی همچنین به 100 میلیارد دستگاه اینترنت اشیا اجازه می‌دهد تا به شبکه متصل شوند. تاخیر آن نیز نسبت به شبکه های 5G فعلی کمتر است.

در گجت نیوز بخوانید:
چینی‌ ها یک رکورد دیگر را در دنیای موبایل ثبت کردند آخرین آمار از پوشش دهی شبکه 5G در ایران سرعت اینترنت 5G آیفون ۱۵ پرو افزایش چشمگیری داشته است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*