رکورد چینی ها در دنیای موبایل

چینی‌ ها یک رکورد دیگر را در دنیای موبایل ثبت کردند

شرکت چینی OPPO توانست با معرفی اولین گوشی هوشمند خود با اینترنت 5.5G، رکورد دیگری را برای چینی ها در دنیای موبایل و سرعت اینترنت ثبت کند.

با ظهور فناوری جدیدی از چینی ها حالا شبکه 5G در آستانه فراموشی قرار گرفته و جهان منتظر اینترنت 5.5G یا 5GA است. 5G پیشرفته یا همان 5GA- 5G-Advanced استاندارد بعدی اتصال به اینترنت در تلفن های همراه است که طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت‌های فناوری زیادی در پی امکان پذیر کردن این استاندارد هستند. اما آنچه امروزه در اخبار تکنولوژی بسیار گفته می‌شود، مربوط به اولین گوشی هوشمند دنیا است که قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5.5G را دارد. این تلاش‌ها از سوی شرکت چینی OPPO صورت گرفته که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با این مطلب از گجت نیوز همراه باشید.

ثبت رکورد جدید شرکت چینی OPPO در سرعت اینترنت 5.5G

جالب است بدانید که سری Oppo Find X7، اولین گوشی هایی در صنعت موبایل هستند که از اینترنت 5.5G پشتیبانی خواهند کرد. با دسترسی عموم مردم به اینترنت 5.5G، از سرعت بالاتر برخوردار شده و به‌طور کلی شبکه‌های اینترنت موبایل بهبودهای کلی را تجربه خواهند کرد.

طبق گفته‌ها، کاربران اینترنت 5.5G در مقایسه با نسل قبل حدود 300 درصد از سرعت اینترنت بیشتر برخوردار خواهند شد تا به سرعت شگفت انگیز دانلود 10 گیگابیت در ثانیه و آپلود 1 گیگابیت در ثانیه برسند. هوش مصنوعی نیز در میان این استاندارد شبکه حضور خواهد داشت تا بتوان اتصال شبکه را به‌طور کلی در بهترین حالت قرار داد.رکورد شرکت اوپو چینی در سرعت اینترنت دنیای موبایل

به‌طور کلی تلاش‌های اختصاصی China Mobile بر این است تا پایان سال 2024 پیش از 300 شهر بزرگ جهان از پوشش اینترنت 5.5G برخوردار باشند. کلان شهرهایی مانند پکن، شانگهای و گوانگژو از اولین شهرهایی خواهند بود که تحت پوشش این شبکه جدید اینترنت قرار خواهند گرفت.

سری اوپو فایند ایکس 7- OPPO FIND X7 با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5.5G

همان طور که گفته می‌شود، یکی از جدیدترین تغییرات در گوشی های موبایل می‌تواند مربوط به همین موضوع پشتیبانی از 5.5G باشد. بنابه پست اخیر پیت لاو، مدیر عامل اوپو در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده نشان می‌دهد که Oppo Find X7 اولترا با قابلیت پشتیبانی از 5GA عرضه خواهد شد. همچنین اطلاعیه جدید این شرکت نیز نشان می‌دهد که باقی گوشی های سری OPPO FIND X7 با پشتیبانی از این اتصال جدید، اولین گوشی ها با اینترنت 5.5G در صنعت تاریخ خواهند بود.رکورد شرکت اوپو چینی در سرعت اینترنت دنیای موبایل

مدل‌های استاندارد سری اوپو فایند ایکس 7 از تراشه دایمنسیتی 9300 و مدل اولترا این سری از تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 3 استفاه می‌کنند که در هر دو پردازنده استفاده شده در این سری از 5G-Advanced جدید پشتیبانی خواهند کرد. با توجه به مشخصات فنی مدل اولترا سری اوپو فایند ایکس 7، می‌تواند به عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبا بهترین گوشی‌های پرچمدار در بازار ظهور کند.

البته نکته جالب این است که در آینده نزدیک، بسیاری از گوشی های امروزی نیز خواهند توانست از اینترنت 5G-Advanced استفاده کنند. با این اوصاف مقایسه سرعت و عملکرد اینترنت 5.5G در مقایسه با 5G می‌تواند جذاب باشد که در آینده برای مشاهده نتایج این بررسی می‌توانید آن را از گجت نیوز مطالعه کنید. چنین رکورد هایی برای چینی ها می‌تواند جایگاه آنها را در دنیای فناوری‌های موبایل تثبیت کند.

در گجت نیوز بخوانید:
شبکه 5.5G هواوی، سرعت اینترنت گوشی‌های هوشمند را به ۱۰ گیگابیت بر ثانیه می‌رساند سریع ترین اینترنت جهان توسط چینی ها ساخته شد؛ دانلود ۱۵۰ فیلم HD در یک ثانیه! اولین روتر 5.5G هواوی با سرعت 10Gbps معرفی شد نسخه جدید اوپو فایند ایکس ٧ اولترا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*