درآمدزایی از تلگرام

درآمدزایی از تلگرام برای کانال های بیش از هزار عضو امکان‌پذیر می‌شود

درآمدزایی از تلگرام برای کانال های بیش از 1000 عضو امکان‌پذیر می‌شود. در ادامه با جزئیات و شرایط کسب درآمد از تلگرام آشنا خواهیم شد.

پاول دروف، بنیانگذار تلگرام ماه قبل اعلام کرد به‌زودی مالکان کانال های تلگرامی می‌توانند از طریق تبلیغاتی که در کانال آنها به نمایش درمی‌آید، کسب درآمد کنند. در همین راستا به‌تازگی اسکرین‌شات‌هایی از پنل کسب درآمد تلگرام منتشر شده که نشان می‌دهد دروف به وعده خود عمل کرده و امکان کسب درآمد از تلگرام را فراهم آورده است. در ادامه با جزئیات و شرایط کسب درآمد از تلگرام آشنا می‌شویم.

نحوه درآمدزایی از تلگرام

تلگرام قصد دارد 50 درصد از درآمد حاصل از تبلیغاتی که در کانال‌ها به نمایش درمی‌آید را به مالکان کانال‌ها پرداخت کند. میزان درآمد کانال‌ها نیز به‌شکل ارز دیجیتال TON ارائه می‌شود که با انتقال به کیف پول رمزنگاری شده می‌توان آن را برداشت کرد. از این رو مالکان تلگرام می‌توانند به‌سادگی فقط از طریق فعالیت در کانال خود به درآمد برسند.

این اقدام تلگرام باعث افزایش کیفیت محتوا در کانال‌ها نیز خواهد شد؛ چرا که هر چه تعامل با کاربران بیشتر باشد و کانال‌ها بتواند کاربران بیشتری را جذب کند، درآمد آنها نیز افزایش پیدا خواهد. تبلیغات تلگرام طبق موضوع‌های مرتبط با کانال‌ها خواهد بود تا اعضای کانال‌ها شاهد تبلیغات غیر مرتبط و آزاردهنده نباشند.

شرایط کسب درآمد از تلگرام

  • کانال‌ها باید حداقل دارای 1000 عضو واقعی باشند.
  • کانال‌ها باید دارای محتوای فعال و باکیفیت باشند.
  • فعالیت کانال‌ها باید طبق قوانین و مقررات تلگرام باشد.

آیا کاربران ایرانی می‌توانند از تلگرام درآمد کسب کنند؟

در حال حاضر نمی‌توان به این پرسش پاسخ قطعی داد؛ چرا که بخش کسب درآمد کانال هنوز به‌شکل رسمی آغاز به کار نکرده و تلگرام قصد دارد به‌زودی آن را برای کاربران بسیاری از کشورها فعال سازد. از این رو امیدواریم امکان کسب درآمد برای کاربران ایرانی نیز فراهم شود تا بتوانند از طریق فعالیت در کانال‌های خود به درآمد برسند.

بیشتر بخوانید:
دو روی سکه تلگرام: شبکه‌ای برای همه یا یک دارک وب جدید؟ جدیدترین آپدیت تلگرام، ۹ ویژگی جذاب را به گروه‌ها هدیه داد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*