قابلیت‌های گروه‌های حمایت شده در جدیدترین آپدیت تلگرام

جدیدترین آپدیت تلگرام، ۹ ویژگی جذاب را به گروه‌ها هدیه داد

جدیدترین آپدیت تلگرام، چندین قابلیت جذاب را برای گروه‌ها به‌همراه دارد که کاربران پرمیوم با حمایت خود به گروه‌های تلگرامی هدیه می‌دهند.

شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، سهم ویژه‌ای از اخبار تکنولوژی را به‌خود اختصاص داده‌اند. یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها، اپلیکیشن تلگرام است که هر چند هفته یک بار، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های تازه‌ای به آن هستیم.

در تازه‌ترین این بروزرسانی‌ها، تلگرام ۹ ویژگی جدید برای چت‌های گروهی منتشر کرده است. به‌لطف جدیدترین آپدیت تلگرام، ادمین‌ها اکنون می‌‌توانند از طرف گروه‌های خود استوری ارسال کنند و همچنین استوری‌ها را در صفحات پروفایل ذخیره کنند تا بعدا کاربران دیگر بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این در واقع مثل آرشیو استوری‌ها است که در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم در قالب هایلایت‌‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های گروه‌های حمایت شده در جدیدترین آپدیت تلگرام

برای ارسال یک استور در گروه خود، در صفحه پروفایل گروه روی آیکون Story ضربه بزنید و سپس + را انتخاب کنید. یا اینکه در بخش ویرایشگر استوری در گروه، گزینه “Post Story As” را انتخاب کنید. اگر یکی از اعضای گروه به استوری شما پاسخ دهد، برای ادامه مکالمه به گروه منتقل خواهد شد.

چه امکانات دیگری به گروه‌های حمایت شده تلگرامی اضافه می‌شود؟

در حال حاضر گروه‌های تلگرامی می‌توانند پس از دریافت مبالغی از کاربران نسخه تلگرام پرمیوم (یا همان فالوورهای خود) برای باز کردن فالوورهای اضافی، به سطحی برسند. باتوجه به این موضوع، یک گروه باید به سطح ۱ دست پیدا کند تا بتواند روزانه یک داستان را در اپلیکیشن پست کند. برای کاربرانی که اشتراک پریمیوم تلگرام را خریداری می‌کنند، چهار هدیه در نظر گرفته شده که می‌توانند با اعطای آن‌ها از گروه‌ها یا کانال‌ها حمایت کنند. همچنین خود کاربران نیز هر بار که پریمیوم را به شخص دیگری هدیه می‌دهند، سه امتیاز دریافت خواهند کرد.

قابلیت‌های گروه‌های حمایت شده در جدیدترین آپدیت تلگرام

به‌عنوان بخشی از آخرین ویژگی جدیدترین آپدیت تلگرام، کاربرانی که یک گروه را در تلگرام حمایت کرده‌اند، یک نشان ویژه را در پیام‌های خود خواهند داشت. این نشان با هر بار حمایت، تکامل خواهد یافت و ادمین‌ها می‌توانند امتیازات ویژه‌ای مانند نادیده گرفتن ارسال محدود پیام‌ها یا دیگر محدودیت‌ها را به کاربران حامی خود بدهند.

تلگرام گزینه‌های شخصی‌سازی مختلفی را برای گروه‌ها معرفی کرده است. آن‌ها می‌توانند رنگ و لوگوی کاور پروفایل خود را تغییر دهند، وضعیت شکلک اموجی تعیین کنند و یک کاغذ دیواری را انتخاب کنند که برای تمام کاربران عضو و غیرعضو گروه، قابل مشاهده است.

قابلیت‌های گروه‌های حمایت شده در جدیدترین آپدیت تلگرام

هزاران اموجی ساخته شده توسط هنرمندان تلگرام در این برنامه موجود است که گروه‌ها می‌توانند آن‌ها را به‌عنوان وضعیت اموجی خود انتخاب کنند. گروه‌هایی که به سطوح بالاتر می‌رسند، می‌توانند یک بسته اموجی ویژه را انتخاب کنند که همه اعضا می‌توانند از آن استفاده کنند. در این صورت کاربران حتی اگر اشتراک ویژه نداشته باشند هم قادر به استفاده خواهند بود. برای پیام‌های صوتی و تصویری ارسال شده در یک گروه نیز گروه‌های حمایت شده به رونویسی نامحدود صدا به متن دسترسی پیدا می‌کنند.

قابلیت‌های گروه‌های حمایت شده در جدیدترین آپدیت تلگرام

تمام این ویژگی‌ها هم اکنون جهت استفاده در دسترس هستند و می‌توان با گرفتن بکاپ از اعضای گروه، آن‌ها را باز کرد. تلگرام گفته است که می‌خواهد پنج ویژگی جدید دیگر را هم در ماه مارس (منتهی به فروردین ۱۴۰۳) معرفی کند.

پیشینه خبر:
سورپرایز جدید تلگرام: کسب درآمد دلاری برای صاحبان کانال های تلگرامی آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ بروزرسانی بزرگ ربات‌های تلگرامی و جلوه تانوس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*