آپدیت جدید تلگرام ژانویه ۲۰۲۴

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ بروزرسانی بزرگ ربات‌های تلگرامی و جلوه تانوس

در آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی، آپدیت جدید تلگرام هم منتشر شد. این نسخه، تاریخی‌ترین بروزرسانی برای ربات‌های تلگرامی و چندین قابلیت دیگر را به‌همراه دارد.

تلگرام، پیام‌رسان محبوب ایرانی‌ها، در ساعات آغازین سال ۲۰۲۴ میلادی یک آپدیت جدید را منتشر کرد که باعث بهبود عملکرد کلی پیام‌رسان می‌شود، مصرف باتری را کمتر می‌کند، جلوه تانوس را هنگام حذف پیام‌ها به‌نمایش می‌گذارد و از همه مهم‌تر شاهد بزرگ‌ترین بروزرسانی ربات‌های تلگرامی هستیم.

در آپدیت جدید تلگرام چه خبر است؟

هر بار که نسخه جدیدی از پیام‌رسان تلگرام منتشر می‌شود، کاربران منتظر ویژگی‌ها و امکانات تازه‌ای هستند. در نسخه جدید چه خبر است؟ در ادامه این پست با هر آنچه باید از آپدیت Telegram بدانید، همراه ما باشید.

بزرگ‌ترین ارتقا ربات های تلگرامی

آپدیت جدید تلگرام ژانویه ۲۰۲۴

آپدیت جدید تلگرام در آغاز ژانویه ۲۰۲۴

ربات تلگرام، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن است که چند سالیست در اختیار صاحبان مشاغل قرار گرفته و از آن برای ارتباط با مشتریان و ارائه امکانات خدماتی مختلفی به آن‌ها استفاده می‌کنند. پلتفرم ربات تلگرام به‌صورت رایگان در دسترس همه قرار دارد و با امکانات غنی خود امکان استفاده از چت ساده گرفته تا پیاده‌سازی مینی اپلیکیشن‌های پیشرفته را در اختیار شما می‌گذارند.

حالا در ساعات تحویل سال نو میلادی، تلگرام هدیه بزرگی را برای کسب‌و‌کارها آماده کرده که با این آپدیت در دسترس همه قرار می‌گیرد. از این پس ربات‌ها می‌توانند به پیام‌های کاربران واکنش نشان دهند، واکنش‌های دیگر کاربران را مدیریت کرده و مدیریت نقل قول‌ها و لینک‌ها را هم در دست بگیرند. علاوه بر این، ربات‌ها قادر به ارسال پاسخ‌ها در صفحات گفتگو و دیگر موضوعات هستند.

قرعه‌کشی و بخش حمایت‌ها، دو تا از ویژگی‌های تلگرام پریمیوم هستند که در اختیار صاحبات ربات‌ها قرار دارند. بعد از بروزرسانی امشب، شما می‌توانید نتایج قرعه‌کشی و حمایت‌های دریافتی را هم مشاهده کنید.

جلوه تانوس هنگام پاک کردن پیام

تلگرام در آپدیت قبلی نسخه آی او اس خود، جلوه جذابی را هنگام پاک شدن پیام‌های پاک‌شونده خودکار به‌نمایش می‌گذاشت. این جلوه، پیام را مثل شیشه می‌شکست و خرد می‌کرد و سپس از روی صفحه پاک می‌کرد. به این جلوه، تانوس گفته می‌شود که برای طراحی آن از دنیای ابرقهرمانی مارول الهام گرفته شده است.

در نسخه جدید پیام‌رسان تلگرام اکنون این جلوه هنگام حذف هرگونه پیامی هم در نسخه اندروید و هم آی او اس به‌نمایش درمی‌آید.

ارتقا بخش تماس‌ها

آپدیت جدید تلگرام ژانویه ۲۰۲۴

چند سالیست که تلگرام امکان برقراری تماس با مخاطبان را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. اما علاوه بر صحبت کردن و مکالمه ویدیویی، شما می‌توانید صفحه نمایش گوشی‌تان را هم از این طریق در یک بستر امن به اشتراک بگذارد.

در آخرین آپدیت تلگرام ظاهر بخش تماس‌ها را ارتقا داده و با انیمیشن‌های جدید و تصاویر پس زمینه متفاوت، تجربه جدیدی را هنگام شروع یا پایان یک تماس در اختیار شما می‌گذارد. تلگرام با بهینه کردن مصرف انرژی افکت‌های هنگام تماس، به‌طور همزمان باعث بهبود عملکرد سیستم و افزایش شارژدهی گوشی شما خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*