مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

با تاثیر هوش مصنوعی بر مانیتورهای گیمینگ سامسونگ آشنا شوید

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ با هوش مصنوعی توانستند دنیای بازی‌ها را دگرگون کنند. در ادامه با تاثیر هوش مصنوعی بر مانیتورهای گیمینگ سامسونگ آشنا می‌شویم.

مرزهای فناوری‌ها طی چند دهه گذشته به کمک صنعت گیم و بازی‌های ویدیویی به میزان چشمگیری توسعه پیدا کرده و این صنعت باعث شده تا تکنولوژی‌های نوین گسترش یابند. در همین راستا هوش مصنوعی نیز توانسته این صنعت را دگرگون سازد تا هم در بازی‌ها و هم در سخت افزارها شاهد هوشمندی باشیم. سامسونگ که به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در فناوری و نوآوری محسوب می‌شود نیز برای توانمندسازی گیمرها از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. اما هوش مصنوعی چه تاثیری بر مانیتورهای گیمینگ سامسونگ داشته است؟

تاثیر هوش مصنوعی بر مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

قبل از این‌که فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مورد استفاده قرار بگیرند، شرکت‌ها با پیکسل‌ها و پنل‌های نمایشگرها می‌توانستند کیفیت تصاویر را ارتقا دهند؛ اما اکنون هوش مصنوعی با نوآوری‌ها خود توانسته کیفیت محتواها را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

افزایش کیفیت و وضوح تصاویر

برای مثال مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ به خوبی ارتقای کیفتیت تصاویر به کمک هوش مصنوعی را نشان می‌دهند. این مانیتورهای گیمینگ سامسونگ علاوه بر این‌که از فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر پنل OLED، زمان پاسخگویی 0:03 میلی‌ثانیه در حالت GTG و نرخ به‌روزرسانی 240 هرتزی بهره می‌برند، برای پردازش تصاویر به هوش مصنوعی مجهز شده‌اند که بخش بصری آنها را ارتقا داده است.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ برای ارتقای کیفیت تصاویر و ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر به پردازشگر Neo Quantum Processor Pro مجهز شده است. این پردازنده با تجزیه و تحلیل الگوهای موجود در تصاویر باعث ارتقای چشمگیر جزئیات و وضوح خواهد شد.

این پردازنده، کنتراست و پویایی را رنگ را افزایش می‌دهد که باعث ایجاد عمق و وضوح بیشتری در تصاویر خواهد شد. ضمن این‌که با شناسایی الگوریتم‌های موجود در تصاویر نیز می‌تواند تمایز و دقت رنگی تصاویر را به‌میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد.

مانیتور Odyssey OLED G9 با پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی خود می‌تواند بافتی با رنگ‌های پویا و دقیق را ایجاد کند تا برای مثال، هنگامی که در محیط بازی در جنگلی انبوه به دنبال دشمنان خود هستید، بتوانید آنها را در بین گیاهان یا سایه‌ها با وضوحی بی‌نظیر پیدا کنید.

بهینه‌سازی بر اساس ژانرهای مختلفی

هوش مصنوعی علاوه بر افزایش کیفیت و وضوح تصاویر باعث می‌شود تا گیمرها باهوش‌تر شوند. مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ با بهینه‌سازی تنظیمات برای ژانرهای مختلفی چون FPS و RTS باعث می‌شود تا شرایط لازم برای برتری در سریع‌ترین زمان ممکن برای گیمرها فراهم شود. این نمایشگر طبق تصاویر و موقعیت‌های بازی می‌تواند بهینه‌ترین حالت تصویر را به نمایش بگذارد تا گیمرها بازی‌ها را با دید واضح‌تری انجام دهند.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

برای مثال هوش مصنوعی در بازی‌های FPS قادر است بهترین و بهینه‌ترین سطح تاریکی را با تحلیل و شناسایی موقعیت‌های بازی به نمایش بگذارد تا گیمرها بتوانند به‌آسانی سایه دشمن را در کانال‌های جنگی پیدا کنند و به پیروزی برسند. فناوری HDR10+ Gaming باعث شده تا این مانیتورهای گیمینگ سامسونگ به چنین قابلیتی مجهز شوند.

فناوری HDR10+ Gaming یک فرمت HDR بوده که به‌شکل ویژه برای بازی طراحی شده و می‌تواند تمام فریم‌های محتوای نمایشی را با کمک هوش مصنوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد تا سطح روشنایی و رنگ تصاویر به‌شکل واقعی و طبیعی تنظیم شود. از این رو جزئیات تصاویر در صحنه‌های تاریک بازی نیز به‌شکل دقیق‌تر قابل مشاهده خواهد بود و یک تجربه بصری واقعی را برای گیمرها به‌وجود خواهد آورد.

این مانیتورهای گیمیگ سامسونگ توانستند در این بخش گواهی DisplayHDR True Black 400 را از آن خود کنند که نشان می‌دهد این نمایشگرها به‌شکل واقعی می‌توانند رنگ‌های سیاه عمقی و جزئیات دقیق در تصاویر HDR را به نمایش بگذارند.

امکانات پیشرفته

هوش مصنوعی علاوه بر بخش گرافیک و گیم‌پلی، توانایی‌های بیشتری را به‌همراه دارد. مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ از دستیار صوتی Bixby و Alexa و همچنین SmartThings نیز بهره می‌برد. از این رو امکان تنظیم روشنایی نور یا گرمای انتقال نیز وجود خواهد داشت. همچنین می‌توان سایر وسایل هوشمند و متصل را از طریق این مانیتور گیمینگ کنترل کرد.

پلتفرم Gaming Hub یکی دیگر از امکانات مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ است. کاربران با این پلتفرم می‌توانند به طیف گسترده‌ای از بازی‌های دنیا بدون نیاز به کنسول یا رایانه‌های شخصی دسترسی داشته باشند و آنها را دانلود و اجرا کنند. همچنین این پلتفرم امکان دسترسی به سرویس‌های استریم محبوب دنیا نظیر Xbox Game Pass، NVIDIA GeForce Now را نیز به‌همراه دارد تا بدون این‌که بازی‌ها را دانلود یا نصب کنید، بتوانید به‌شکل آنلاین از آنها لذت ببرید.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند با پلتفرم Gaming Hub به برنامه‌های تلویزیون هوشمند نظیر نتفلیکس، یوتیوب و پرایم ویدیو نیز دسترسی پیدا کنند و بدون نیاز به هیچ دستگاه جداگانه‌ای از تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و ویدیوهای مورد علاقه خود لذت ببرند.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

به‌طور کلی مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ با فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود می‌توانند یک تجربه کاربری بی‌نظیر را برای گیمرها به‌همراه داشتند باشند. این مانیتورها با ویژگی‌هایی چون فضای بصری واقع‌گرایانه، تقویت عملکرد در بازی‌های رقابتی، تنظیم خودکار تنظیمات و ارائه امکاناتی نظیر SmartThings باعث می‌شوند تا بیش از پیش از بازی‌ها لذت ببرید و در نبردها به پیروزی برسید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*