ارز دیجیتال بیت تنسور

آیا ارز دیجیتال بیت تنسور در آستانه انفجار قرار دارد؟

توکن TAO یکی از رمزارزهای حوزه هوش مصنوعی است که مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است. آیا ارز دیجیتال بیت تنسور در آستانه انفجار است؟

بازار دارایی‌های دیجیتال طی روزهای ابتدایی ماه آوریل به رهبری بیت کوین، قرمزپوش شد و آلت کوین‌ها یکی پس از دیگری پر پر شدند. متاسفانه افت قیمت پادشاه رمزارزها روی سایر کوین‌های بازار تأثیر منفی گذاشته است. روز گذشته راجع به پیش بینی قیمت بیت کوین در سه ماهه دوم سال جاری صحبت کردیم و گفتیم که احتمال دارد مارکت دوباره لباس سبز خود را به تن کرده و کام سرمایه‌گذاران را شیرین کند.

انفجار قیمتی ارز دیجیتال بیت تنسور

قرمزی بازار کریپتو طی روزهای اخیر باعث شده تغییرات قیمتی ارزهای دیجیتال را به دقت بررسی کنیم و به همین خاطر نگاهی به آینده سولانا و فانتوم انداختیم تا از توکن‌های پیشرو بازار اطلاع کسب کنیم. در مطلب پیش رو تصمیم گرفته‌ایم نگاهی به تغییرات قیمتی یک رمزارز جذاب به‌نام بیت تنسور با نماد TAO بیندازیم و ببینیم ارزش خرید دارد یا خیر.

ارز دیجیتال بیت تنسور

بازار همواره به معامله‌گران آگاه ثابت کرده که بهترین موقعیت خرید در شرایط نزولی و زمانی است که اغلب تریدرها در حال فروش هستند. یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید، رویداد هاوینگ بیت کوین است و معامله‌گران بسیاری پیش از این اتفاق بزرگ ارز دیجیتال می‌خرند.

از جمله رمزارزهایی که در بازار نزولی اخیر روند رو به رشد و صعودی داشته و گل کاشته، بیت تنسور است. این ارز دیجیتال هوش مصنوعی به‌لطف علاقه و تمایل کاربران به حوزه AI با استقبال خوبی مواجه شده و پیش‌بینی می‌شود همچنان روند مطلوب خود را حفظ کند و آینده روشنی در انتظارش باشد.

پروژه بیت تنسور با ارائه یک پروتکل متن باز در صدد است یادگیری ماشین مبتنی بر بلاک چین را بین توسعه‌دهندگان این حوزه تقویت کند و گسترش دهد. به همین دلیل احتمال می‌دهیم که در آینده‌ای نزدیک، این توکن تبدیل به پلتفرمی خواهد شد که پروژه‌های هوش مصنوعی از آن بهره خواهند برد.

البته باید تذکر دهیم که هم‌اکنون روند غالب این رمزارز نزولی است؛ ولی شک نداریم با آغاز روند صعودی بازار کریپتو، بیت تنسور رشد فزاینده‌ای را تجربه خواهد کرد. سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به توکن TAO انتظار دارند پیش از پایان سه ماهه دوم سال 2024، این رمزارز به سطح 600 دلار و بالاتر برسد.

ارز دیجیتال بیت تنسور

تحلیلگران تکنیکال بیت تنسور معتقدند که در حال حاضر ارزش فعلی این توکن کمتر از ارزش واقعی آن است و جا برای رشد و توسعه وجود دارد. علاوه بر این، قیمت TAO پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی 200 روزه است که نشان‌دهنده افزایش علاقه فعالان بازار به روند صعودی است. با این اوصاف، تصور رسیدن این ارز دیجیتال به سقف تاریخی 757 دلار به‌زودی به واقعیت تبدیل می‌شود.

احساسات سرمایه‌گذاران بیت تنسور مثبت بوده و امتیاز 79 که در بخش طمع به آن تعلق گرفته نشان‌دهنده تمایل معامله‌گران به رشد آن است. در یک سال گذشته بهای توکن TAO بیش از 800 درصد رشد یافته و عملکرد آن از 92 دارایی برتر دنیای کریپتو از جمله بیت کوین و اتریوم بهتر بوده است.

بیشتر بخوانید:
پیش بینی قیمت بیت کوین در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۲۴ قیمت بیت کوین، فانتوم و سولانا طی یک ماه آینده چه تغییراتی می‌کند نات کوین در کانون توجه بازار پس از پایان استخراج؛ قدم بعدی چیست؟ معامله‌گران تتر بخوانند: ۱۰ کیف پول جذاب تتر که باید بشناسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*