قیمت فانتوم و سولانا

قیمت بیت کوین، فانتوم و سولانا طی یک ماه آینده چه تغییراتی می‌کند

آیا روند صعودی بیت کوین ادامه خواهد یافت؟ سرنوشت این ارز دیجیتال و روند قیمت فانتوم و سولانا چه خواهد شد؟ جزئیات را در ادامه بخوانید.

ماه آوریل که از اواسط فروردین شروع شده و تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد، ماه پررونقی برای بازار ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید؛ چرا که بزرگترین رویداد دنیای کریپتو، هاوینگ بیت کوین در این بازه زمانی رخ خواهد داد و پاداش ماینرها را نصف خواهد کرد. تأثیر این رویداد مهم نه‌تنها برای پادشاه رمزارزها ملموس خواهد بود، بلکه سایر ارزهای بازار نظیر سولانا و فانتوم از نتایج آن تأثیر خواهند پذیرفت.

پیش بینی قیمت بیت کوین، فانتوم و سولانا

در مطلب پیش رو سعی خواهیم کرد نگاهی به 3 رمزارز بیت کوین، سولانا و فانتوم بیندازیم و بهای آنها را طی یک ماه آینده مورد بررسی قرار دهیم. پیش از آن بد نیست نگاهی به مقاله مدیریت معاملات در زمان هاوینگ BTC بیندازید و پوزیشن‌های خرید و فروش خود را از نو ببندید.

سرمایه‌گذاری اصولی نیاز به تحقیق و مطالعه دارد و نباید به صرف تحلیل‌های شخصی دیگران و توصیه‌های خرید و فروش، معامله کرد. هدف رسانه گجت نیوز از انتشار مقالات ارز دیجیتال، افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران بوده و محتوای تمامی مطالب به منزله توصیه به خرید یا فروش نیست و مسئولیتی برای آن متصور نخواهد بود.

افزایش بهای بیت کوین

قیمت فانتوم و سولانا

چارت 4 ساعته قیمت بیت کوین

روزهای آغازین ماه مارس بود که بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی 73 هزار دلار رسید و سپس سیر نزولی آن آغاز شد. نوسانات این ارز دیجیتال ادامه داشت تا این‌که شکست الگوی پرچم در چارت 4 ساعته تحقق یافت و امید را در دل معامله‌گران زنده کرد، بلکه بتوانند شاهد افزایش قیمت این رمزارز تا سطح 77 هزار دلار باشند.

الگوی پرچم صعودی محدوده مقاومتی 77 هزار دلار را برای این رمزارز نشان می‌دهد و مادامی که حمایت 69.715 دلاری حفظ شود، تارگت فوق صادق خواهد بود و احتمال محقق شدن آن زیاد است. علاوه بر این، هاوینگ ممکن است تأثیر مثبتی روی این الگو بگذارد و قیمت را تا سقف پیش‌بینی شده افزایش دهد.

در صورت از دست رفتن سطح حمایت فوق باید انتظار روند نزولی تا حمایت بعدی که سطح 66.500 دلار است را داشته باشیم. با این اوصاف سناریوی روند صعودی نابود می‌شود.

افزایش بهای سولانا تا 200 دلار

مدتی است که سولانا در کانون توجه بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته و سرمایه‌گذاران نهادی و معامله‌گران توجه زیادی به آن نشان می‌دهند. اهمیت قائل شدن برای این پروژه بزرگ باعث افزایش قیمت آن طی ماه‌های اخیر شده است. پیش‌بینی می‌شود در ماه آوریل، روند صعودی این رمزارز با قوت بیشتری دنبال شود؛ چرا که حامیان آن زیاد شده و تمایل برای خرید توکن آن بسیار است.

علاوه بر این، خبر رشد میم کوین‌های سودساز در اکوسیستم سولانا تأثیر مثبتی روی جریان غالب آن گذاشته است. گزارش هفتگی CoinShares نشان داده که عملکرد سولانا نسبت به سایر آلت کوین‌ها بهتر بوده و هنوز جای پیشرفت دارد. جالب است بدانید که سرمایه‌گذاران نهادی ترجیح می‌دهند به‌جای خرید اتریوم، سولانا بخرند و تنها در ماه مارس حدود 18 میلیون دلار سرمایه به این پروژه تزریق شد.

قیمت فانتوم و سولانا

چارت هفتگی قیمت سولانا

ماه مارس برای سولانا شگفت‌انگیز بوده، چرا که پلتفرم دکس ژوپیتر که مبتنی بر این ارز دیجیتال است، عملکرد بی‌نظیر و استثنایی از خود به یادگار گذاشته است. صرافی دکس ژوپیتر توانسته در ماه گذشته به بزرگترین صرافی غیر متمرکز بر اساس حجم معاملات تبدیل شود و حجم تراکنش‌های خود را به عدد تاریخی 241.97 میلیارد دلار برساند!

با در نظر گرفتن عوامل فوق می‌توان گفت سولانا قصد دارد به محدوده 200 دلاری نزدیک شود و ارزش دارایی‌های خود را افزایش دهد. همچنین باید خاطرنشان کرد که این رمزارز در حال آزمایش سطح 61.8 فیبوناچی است که محدوده‌ای حمایتی برای این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

در صورت تحقق اهداف فوق باید سولانا را بر فراز موج صعودی 35 درصدی دید و مقاومت جذاب 250 دلاری برایش ترسیم کرد. همچنین اگر سطح حمایتی 186 دلار به هر دلیلی از بین برود، محدوده حمایتی بعدی 164 دلار خواهد بود و سناریوی افزایش بها به کلی نابود خواهد شد.

آینده فانتوم چه خواهد شد؟

قیمت فانتوم و سولانا

عملکرد یک روزه فانتوم

گفتیم که بیت کوین و سولانا، ماه پیش روی خود را به احتمال زیاد صعودی به پایان می‌رسانند؛ اما به‌نظر نمی‌رسد روند قیمتی فانتوم چنین باشد! با نگاهی به چارت این ارز دیجیتال متوجه می‌شویم که بر اساس الگوی پارابولیک اصلاح 20 درصدی در کمین است.

قیمت فانتوم و سولانا

علاوه بر این، فانتوم نتوانسته مقاومت 1.12 دلاری خود را بشکند و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود تا سطح حمایتی 0.80 دلار عقب‌نشینی کند. جالب اینجاست که اندیکاتورهای آر اس آی و مکدی همین نتایج را نشان می‌دهند. روند نزولی ارز دیجیتال FTM احتمالا غیر قابل اجتناب است و تقاطع نزولی مدتی است سروکله‌اش پیدا شده.

همچنین بخوانید:
نات کوین در کانون توجه بازار پس از پایان استخراج؛ قدم بعدی چیست؟ مهلت استخراج نات کوین تمام شد؛ مرحله بعدی چیست؟ معامله‌گران تتر بخوانند: ۱۰ کیف پول جذاب تتر که باید بشناسید ارز دیجیتال فانتوم (FTM) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*