گوشی میان رده قوی گلکسی S24 FE

اگر به فکر خرید یک گوشی میان رده قوی هستید، تا تابستان صبر کنید

گمانه‌زنی‌ در مورد گوشی میان رده قوی گلکسی S24 FE سامسونگ شروع شده و گفته می‌شود این گجت تا تابستان عرضه می‌شود.

سامسونگ در اکتبر گذشته، حدود هشت ماه پس از سایر مدل‌های Galaxy S23 و پس از یک دوره بدون مدل FE (مدل S22 FE وجود نداشت)، گوشی گلکسی S23 FE را عرضه کرد. گفته شدهریود که این، آخرین عضو سری گوشی‌های اف ای است؛ اما ظاهراً اشتباه می‌کردیم. سامسونگ تصمیمی برای کنار گذاشتن این محصولات نگرفته و در حال حاضر روی گوشی میان رده قوی گلکسی S24 FE کار می‌کند.

گمانه‌زنی‌ها درباره گوشی گلکسی S24 FE

براساس یک گزارش جدید منتشر شده از کره جنوبی (که محل استقرار  شرکت سامسونگ هم هست)، Galaxy S24 FE قرار است این تابستان عرضه شود. این زمان بسیار زودتر از هر مدل FE دیگری است که تاکتون عرضه شده و در فاصله کمتری با گوشی‌های سری گلکسی S به دست مشتریان می‌رسد.

گوشی میان رده قوی گلکسی S24 FE

اگر این درست باشد، رویداد Unpacked احتمالی سامسونگ در اواسط جولای می‌تواند فوق‌العاده شلوغ شود؛ رویدادی که پر از معرفی‌های جدید خواهد بود. ما گلکسی زد فولد 6 (که ممکن است به جای یک مدل، دو مدل از آن وجود داشته باشد)، گلکسی زد فلیپ 6، معرفی کامل حلقه هوشمند گلکسی رینگ، خانواده جدید گلکسی واچ 7 و حالا حتی S24 FE را در این مهمانی شلوغ داریم.

این اطلاعات از منابع زنجیره تأمین در کره جنوبی به دست آمده است. در واقع، شرکتی که برخی از قطعات نمایشگر  Galaxy S24 FE آینده را تولید می‌کند، اعلام کرده که تولید انبوه قطعاتی را که تأمین می‌کند، پیش از عرضه تابستانی این مدل آغاز کرده است.

حجم تولید از همین حالا میلیونی برنامه ریزی شده است. بنابراین به طور واضح سامسونگ فکر می کند که S24 FE بسیار موفق خواهد بود. طبق این گزارش، در روزگاری که حتی ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ هم به یک پنل نمایشگر OLED مجهز شده‌اند، بدیهی است که دارای یک صفحه نمایش OLED با حاشیه‌های باریک خواهد بود.

پیشینه خبر:
مشخصات گلکسی S24 FE از اس 24 معمولی هم بهتر است!