نک بند هواوی FreeLace Pro 2

نک بند هواوی FreeLance Pro 2 با قابلیت شارژ منحصر به فرد رونمایی شد

نک بند هواوی FreeLace Pro 2 با کیفیت صدای مثال‌زدنی، مکالمات صوتی شفاف، شارژدهی یک شبانه‌روز و قیمت نسبتا مناسب رونمایی شد.
ایربادز گردنی Huawei FreeLace Pro 2 رسما در چین عرضه شد. این شرکت، نک بند جدیدش را در دو رنگ مشکی و سبز به فروش می‌رساند. خبر خوب اینکه هواوی ، محصول فری لیس ٢ پرو را در وب سایت جهانی خودش قرار داده است؛ اما هنوز خبری از قیمت رسمی آن نیست. در ادامه شما را بیشتر با نک بند هواوی FreeLance Pro 2 آشنا خواهیم کرد.

امکانات و مشخصات نک بند هواوی FreeLace Pro 2

نک بند هواوی FreeLace Pro 2

گرچه شاید این محصول شبیه یک جفت ایربادز گردنی معمولی به نظر برسد، اما ویژگی‌هایی دارد که باعث متمایز شدن آن با دیگر محصولات بازار می‌شود. به‌طور مثال، هواوی یک پورت USB-C را روی این هندزفری گردنی تعبیه کرده است که می‌توانید از آن برای شارژ و اتصال آسان به گوشی هوشمند خود استفاده کنید. البته، گوشی شما باید از OTG پشتیبانی کند.

این نکبند چینی امکاناتی دارد که نویدبخش کیفیت بالای صوتی خواهد بود. به‌طور مثال فری لیس ٢ پرو از کدک‌های L2HC و LDAC پشتیبانی می‌کند. هر دو این کدک‌ها رده بالا هستند و انتقال بی‌سیم با کیفیت بالا را فراهم می‌کنند. اما این تنها عاملی نیست که باعث می‌شود این هندزفری گردنی قادر به ارائه عملکرد صوتی خوبی باشد.

نک بند هواوی FreeLace Pro 2

با بهره‌گیری از درایورهای دو- آهنربایی 10.8 میلی‌متری، نک بند هواوی FreeLace Pro 2 می‌تواند بیس قدرتمندی را تا فرکانس 15 هرتز ارائه دهد. این ایربادز از یک فناوری که هواوی آن را “Smart ANC 2.0” می‌نامد، پشتیبانی می‌کند. این فناوری با حذف طیف وسیعی از صداهای مزاحم، تجربه‌ای همه‌جانبه از شنیدن موسیقی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مهندسان هواوی، کیفیت مکالمه را نیز در محصول جدید  خود فراموش نکرده‌اند. این نک بند با قابلیت حذف نویز صدای مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی، برقراری تماس‌هایی با صدای شفاف را تضمین می‌کند. همچنین امکان اتصال همزمان این گوشی‌ها به دو دستگاه مجزا وجود دارد که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بسیار کارآمد باشد. از دیگر امکانات آن نیز می‌توان به شارژدهی ٢۵ ساعته که کل یک شبانه‌روز را در برمی‌گیرد، شارژ سریع باتری و طراحی راحت گوشی‌های آن اشاره کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
ایرباد Soundgear Sense جی بی ال، همزمان می‌تواند یک نکبند هم باشد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*