طرح فروش سایپا عید فطر

طرح فروش سایپا به مناسبت عید فطر لغو شد

در شرایطی که متقاضیان منتظر شروع طرح فروش سایپا ویژه عید فطر بودند، شرکت سایپا با انتشار بخشنامه‌ای ویژه خبر از لغو این طرح فروش داد.

در جدیدترین اخبار خودرو، شرکت سایپا روز گذشته و در شرایطی که قرار بود طرح فروش ویژه عید فطر این شرکت از 19 فروردین آغاز شود، در بخشنامه‌ای خبر از لغو آن داد.

در اطلاعیه سایپا از مشکلات سیستمی به‌عنوان عامل لغو این طرح فروش یاد شده است. قرار بود سایپا در این برنامه، طرح فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L و وانت سایپا را در کنار پیش‌فروش سهند، اطلس، ساینا اس و کوییک GXR-L برگزار کند.

لغو طرح فروش سایپا برای عید فطر

سایپا در اواخر سال 1402 موفق به دریافت مجوزی برای فروش برخی از محصولات خود در خارج از سامانه یکپارچه فروش خودرو شد.

لغو طرح فروش عید فطر سایپا

این شرکت در همین راستا تصمیم داشت به مناسبت عید فطر از روز 19 فروردین 1403 طرح فروش فوق‌العاده کوییک GXR و پیش‌فروش اطلس G، ساینا S و سهند S را اجرا کند. اما سایت رسمی سایپا خبر از لغو این طرح فروش و موکول شدن آن به زمانی دیگر داد.

با بررسی‌های انجام شده مشخص شده که در حال حاضر امکان ثبت‌نام برای هیچ‌یک از این طرح‌ها وجود ندارد و احتمالا اجرای مجدد آن‌ها به زمانی بعد از تعطیلات عید فطر موکول خواهد شد.

حتما بخوانید:
قیمت جدید محصولات ایران خودرو در کارخانه برای فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد مبلغ جریمه های رانندگی تا ۵۰۰ درصد افزایش می‌یابد! مدیران خودرو شرایط فروش تیگو ۸ پرو هیبریدی را با قیمت جدید اعلام کرد