کد ووچر پرفکت مانی

کد ووچر پرفکت مانی (Perfect Money e-Voucher) چیست؟

کد ووچر پرفکت مانی (Perfect Money e-Voucher) نوعی سریال شناسایی است که توسط سیستم پرفکت مانی صادر می‌گردد و به کاربران این سیستم ارائه می‌شود.

این کد در واقع وسیله‌ی پرداخت‌ آنلاین جهت انجام تراکنش‌های مالی در پلتفرم پرفکت مانی می‌باشد. کاربران با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانند موجودی حساب خود را افزایش دهند و یا از حساب خود به حساب دیگر اعضا و یا سیستم‌های مالی در سرتاسر دنیا پول انتقال دهند. این کدها شامل کدی 16 رقمی منحصربفرد و اعتبارهای مشخصی هستند. تنها با وارد کردن کد ووچر پرفکت مانی در سایت‌ها و یا فروشگاه‌های خارجی می‌توان اقدام به خرید کالا و یا استفاده از خدمات آن‌ها نمود.

یکی دیگر از خدماتی که توسط ووچر پرفکت مانی انجام می‌شود، شارژ حساب پرفکت مانی است. برای استفاده از ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت، الزامی به افتتاح حساب پرفکت مانی نیست. شما می‌توانید تنها با خرید ووچر پرفکت مانی و وارد کردن آن کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. باتوجه به ثبت شدن شماره 10 رقمی، کد فعالسازی 16 رقمی، تاریخ و اعتبار کد ووچر امکان پیگیری آن وجود دارد. کامزد بسیار کم و امکان انجام تراکنش‌های سریع از مزایای کد ووچر پرفکت مانی می‌باشد.

کد ووچر پرفکت مانی

کد ووچر پرفکت مانی چیست؟

همانطور که شاید بدانید پرفکت مانی یک سرویس مالی پرداخت آنلاین همانند مسترکارت، پی پال و .. است؛ با این تفاوت که این سرویس برای کاربران ایرانی تحریم نیست. کاربران می‌توانند با استفاده از کد ووچر پرداخت‌های سریع و آسان خود را به صورت ایمن انجام دهند و به انتقال وجه بدون دردسر در بستر اینترنت بپردازند. روش اصلی استفاده از سرویس پرفکت مانی، خرید کد ووچر الکترونیکی می‌باشد. افراد در طول سال‌ها با استفاده از چک بانکی قادر به انجام تراکنش‌هایشان بدون همراه داشتن وجه نقد بودند. حال ووچر پرفکت مانی ابزاری است که با استفاده از آن می‌توان تراکنش‌ها را در بستر اینترنت به سادگی انجام داد. ووچر پرفکت مانی در واقع نوعی چک الکترونیکی است که برای برداشت، واریز و انتقال وجه از حساب پرفکت مانی بکار می‌رود.

این کد الکترونیکی دارای 16 رقم دیجیتال و منحصربفرد و کد فعالسازی 10 رقمی با تاریخ ایجاد و اعتباری مشخص می‌باشد. امکان استفاده از کد ووچر امروزه در بیش از 100 کشور در سرتاسر دنیا وجود دارد. در پاسخ به این پرسش که کد فعال سازی ووچر چیست؟ می‌توان گفت کد فعالسازی آن شامل 10 یا 16 رقم است که هر عدد از 0 تا 9 را شامل می‌گردد.

مزایا استفاده از کد ووچر پرفکت مانی

به طور قطع استفاده از کد ووچر نسبت به انتقال پول عادی مزایایی دارد که سبب شده تا بسیاری از افراد نسبت به استفاده از آن تمایل پیدا کنند. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

عدم وجود تاریخ انقضا ووچر

این کد شامل هیچ تاریخ انقضایی نیست و مادامی که شخصی از کد مذکور استفاده نکند، می‌توان در هر زمان از آن استفاده کرد.

عدم افشای اطلاعات دارنده حساب

تصور کنید در زمان انتقال وجه به افراد، شما تمایلی نسبت به افشای اطلاعات مربوط به حسابتان نداشته باشید. در این حالت استفاده از ووچر پرفکت مانی به یکی از بهترین روش‌های پراختی تبدیل می‌شود؛ زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد حساب صادرکننده ووچر در استفاده از این کد به دریافت کننده داده نمی‌شود.

روش استفاده آسان

استفاده از کد ووچر آسان بوده و برای دریافت آن تنها به داشتن اطلاعاتی در مورد کد فعالسازی و کد ووچر نیاز است. همچنین اطلاعات ووچر برای افرادی که حساب پرفکت مانی ندارند نیز به شماره تلفن آن‌ها پیامک می‌شود و فرد دریافت کننده نیز در پلتفرم تبادل‌ها امکان نقد کردن مبلغ ووچر را دارد.

عدم نیاز به پول نقد

کد ووچر حمل کردن پول نقد را در زمان مسافرت کاهش می‌دهد. در واقع با در اختیار داشتن این کد در زمان مسافرت می‌توانید بدون حمل پول نقد به آسانی توسط پلتفرم تبادل، ووچر خود را به ارز مدنظر تبدیل نمایید.

کارمزد

کارمزد خرید ووچر پرفکت مانی درصد بالایی نیست و به نسبت دیگر روش‌های انتقال وجه دارای کارمزد منطقی است. درحالت کلی کارمزد تهیه ووچر از یک حساب احراز هویت نشده برابر با 1.9 درصد و در صورت تهیه کد از حساب احراز هویت شده 0.5 درصدی می‌باشد.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

از ووچر پرفکت مانی در خرید انواع محصول، استفاده از خدمات، انتقال وجه به نقاط مختلف دنیا و همچنین تبدیل پول نقد به ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. در زیر به کاربردهای این کدها اشاره می‌شود:

  • از کد ووچر می‌توان برای انتقال پول به هر نقطه از جهان استفاده نمود. گیرنده کد از طریق پیامک، کد فعالسازی ووچر را دریافت می‌کند.
  • امکان استفاده از خدمات و خرید انواع محصولات بوسیله کدهای ووچر در فضای آنلاین وجود دارد. بدین معنا که با استفاده از کد ووچر می‌توان اقدام به خرید محصول در سطح اینترنت در بستری ایمن از سایت‌های معروف و معتبر دنیا نمود.
  • این کدها قابلیت تبدیل شدن به رمز ارزهای دیجیتال و پول نقد را دارند. این ویژگی همراه با خرید کد بدون ثبت نام از آن ابزاری مفید و کاربردی می‌سازد. شما در صرافی‌های ارز دیجیتال امکان تبدیل ووچر به رمز اررزها را خواهید داشت.
  • درصورت خرید محصول از کسی که حساب پرفکت مانی ندارد، به راحتی می‌توانید به او ووچر بدهید.

برای ساخت این کد باید پس از مراجعه به سایت پرفکت مانی و انتخاب گزینه E-Voucher، مقدار مبلغ کد را تعیین کنید و روی ساخت ووچر بزنید. بدین واسطه ووچر شما با مبلغ دلخواهتان ساخته می‌شود و کد در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تفاوت پرفکت مانی با ووچر پرفکت مانی چیست؟

یکی از تفاوت‌های مهم پرفکت مانی با ووچر پرفکت مانی، استفاده مستقیم از پرفکت مانی در پرداخت و کارمزد کم استفاده از حساب پرفکت مانی است. اگر شما با حساب پرفکت مانی تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید، هیچ کارمزدی از حساب شما کم نخواهد شد.در صورت استفاده از ووچر پرفکت مانی برای نقل و انتقالات باید کارمزد 1.99 درصدی را پرداخت کنید. علاوه بر آن ووچر پرفکت مانی همانند کارت هدیه است که تاریخ انقضا نداشته و امکان اهدای آن به دوستان و آشنایان وجود دارد.

حساب پرفکت مانی ممکن است به دلیل دسترسی افراد سودجو و یا هکرها مورد کلاهبرداری قرار گیرد. این در حالی است که در صورت کلاهبرداری در زمان استفاده از کد ووچر، زیان وارده تنها شامل مبلغ ووچر می‌شود و حساب شما تحت هیچ شرایطی مورد تهدید قرار نمی‌گیرد.

کد ووچر پرفکت مانی

امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به چه ارزهایی وجود دارد؟

شما می‌توانید از طریق صرافی‌های داخلی اقدام به نقد کردن کد ووچر خود کنید و آن را به ریال تبدیل نمایید. از طرفی شما می‌توانید با فروختن ووچر خود آن را در قالب انواع ارزهایی نظیر دلار آمریکا، پوند، یورو و … دریافت نمایید. البته لازم به ذکر است همه صرافی‌ها امکان تبدیل ووچر به ارزهای دیگر را ندارند. این در حالی است که برخی صرافی‌ها می‌توانند ووچر پرفکت مانی را به ارزهای دیجیتالی نظیر ارز دیجیتال بیت کوین، مونرو، لایت کوین و … تبدیل نمایند. برای تبدیل ووچر به ارز دیجیتال ملزم پرداخت کارمزد بالایی خواهید بود.

https://viraexchange.net/perfectmoney

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*