کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ شبیه iMac

کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ با ظاهری شبیه iMac و پردازنده نسل ۱۲ اینتل رونمایی شد

کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ – Samsung All-In-One Pro با ظاهری شبیه به iMac اپل و همینطور سخت افزار به‌روز و قدرتمند رونمایی شد.

غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ پس از عرضه اولین کامپیوتر رومیزی خود در سال‌های اخیر، گام تازه‌ای در این عرصه برداشت. کامپیوتر جدید این شرکت، با نام All-In-One Pro، یک محصول با طراحی شبیه به iMac بوده و اکنون در کره جنوبی قابل پیش‌خرید است. فروش رسمی کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ نیز از اواسط اردیبهشت ماه در کره آغاز خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که آیا کامپیوتر All-In-One جدید سامسونگ در خارج از کره جنوبی عرضه خواهد شد یا خیر. اما در هر صورت، قیمت این محصول در کره ۱.۹۹ میلیون وون (حدود ۱,۴۶۹ دلار) تعیین شده است.

مشخصات فنی کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ

آل این وان پرو سامسونگ، بدنه‌ای فلزی با ضخامت فوق‌العاده کم (۶.۵ میلی‌متر) دارد. به گفته سامسونگ، این طراحی باریک باعث صرفه‌جویی در فضای میز کار کاربران می‌شود. حتی کیبورد ماوس بی سیم همراه این کامپیوتر نیز از جنس فلز بوده و با بدنه اصلی هماهنگی ظاهری جذابی دارند. نمایشگر All-In-One Pro یک پنل ۲۷ اینچی 4K است که ۱۳ درصد عریض‌تر از مدل سال گذشته این سری می‌باشد. این کامپیوتر همچنین به بلندگوهای ۳ بعدی مجهز شده که از فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند.

کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ شبیه iMac

یکی از مدیران سامسونگ الکترونیک در مورد این محصول گفت:

Samsung All-in-One Pro یک کامپیوتر همه‌کاره است که با طراحی پیشرفته و عملکرد قدرتمند خود می‌تواند در جنبه‌های مختلف زندگی روزمره مانند تحصیل، کار و سرگرمی مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول با عملکرد بالا، اکوسیستم متمایز گلکسی و قابلیت‌های هوش مصنوعی، زندگی روزمره راحت‌تر و آزادانه‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

در قلب تپنده All-In-One Pro سامسونگ، پردازنده نسل جدید Intel Core Ultra حضور دارد (که البته هنوز مدل دقیق آن مشخص نشده). این پردازنده عملکرد CPU و GPU به مراتب بالاتری نسبت به تراشه Intel Core i5 نسل سیزدهم به‌کار رفته در مدل سال گذشته را ارائه می‌دهد. به احتمال زیاد، این کامپیوتر حداقل با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD عرضه می‌شود. امکان ارتقای رم و حافظه SSD نیز هنوز مشخص نیست. صفحه‌کلید تمام‌حجم این محصول یک کلید اختصاصی برای دستیار هوشمند مایکروسافت (Microsoft Copilot AI) دارد و ماوس آن نیز از طراحی مینیمالیستی بهره می‌برد.

کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ شبیه iMac

درگاه‌های ارتباطی All-In-One Pro شامل یک پورت HDMI، چند پورت USB Type-A، یک پورت اترنت و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون می‌شود. از نظر اتصالات بی‌سیم، این کامپیوتر آل این وان به بلوتوث ۵.۳ و وای‌فای ۶E مجهز است. همچنین، یک وب‌کم داخلی برای برقراری تماس‌های ویدیویی و کنفرانس‌ها درنظر گرفته شده است. سیستم‌عامل All-In-One Pro نسخه خانگی ویندوز ۱۱ بوده و با برخورداری از چندین قابلیت و برنامه از اکوسیستم گلکسی سامسونگ مثل Buds Auto Switch، Multi Control، Quick Share و Second Screen همراهی می‌شود. با استفاده از این قابلیت‌ها، می‌توانید به‌راحتی فایل‌ها را بین گوشی یا تبلت گلکسی خود و All-In-One Pro جابه‌جا کنید.

کامپیوتر آل این وان پرو سامسونگ شبیه iMac

به لطف اپلیکیشن Phone Link ویندوز نیز می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشی گلکسی خود را روی کامپیوتر مشاهده کرده و حتی به آن‌ها پاسخ دهید. همچنین امکان برقراری ارتباط آینه‌ای (Mirroring) با گوشی روی کامپیوتر و استفاده از دوربین گوشی به‌عنوان وب‌کم با کیفیت تصویر بالاتر نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*