فیس لیفت تیگو ۸ مدیران خودرو

نسخه فیس لیفت تیگو 8 مدیران خودرو در راه است

مدیران خودرو در نظر دارد تیگو 8 فیس لیفت را روانه بازار کند. نسخه جدید این کراس اوور چینی با پیشرانه‌های بنزینی و هیبرید عرضه خواهد شد.

مدیران خودرو با عرضه تیگو 8 چری به بازار ایران توانست با استقبال گسترده خودرسواران ایرانی مواجه شود و در پی آن، عرضه نسخه‌های جدید از این کراس اوور و حتی کراس اوورهای مشابه دیگر را در پیش گرفت. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که این خودروساز بخش خصوصی برنامه دارد فیس لیفت تیگو 8 را روانه بازار کند و حتی آن را در کشور به‌صورت رسمی ثبت کرده است. جالب‌تر این‌که این نسخه جدید از کراس اوور خانوادگی مدیران خودرو حتی در رسانه‌های چینیِ فعال در حوزه خودرو دیده نشده است.

افشای تیگو 8 فیس لیفت بنزینی و هیبرید

به‌نظر می‌رسد تیگو 8 فیس لیفت با پیشرانه‌های بنزینی و پلاگین هیبرید به بازار کشور راه پیدا کند. به عبارتی دیگر، نسخه‌های تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو e پلاس قرار است فیس لیفت دریافت کنند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که تیگو 8 پرو مکس فیس لیفت رینگ‌های جدید، طرح تازه جلوپنجره و تغییر طراحی و جاگیری دی‌لایت‌ها و شاید حتی گرافیک جدید چراغ‌های اصلی جلو را به‌همراه دارد. با این حال، آنچه بیشتر از همه توجه را به خود جلب می‌کند پیاده‌سازی چراغ‌های به هم پیوسته در نمای عقب است. پایین سپر در دیفیوزر هم تغییراتی نسبت به گذشته دیده می‌شود، ولی به‌جز این‌ها المان تازه دیگری دست کم در تصویر منتشر شده نمی‌توان پیدا کرد. تیگو 8 پرو مکس با این طراحی تا به حال حتی در مراجع خبری چینی هم به‌چشم نخورده بود.

در تصویر ارائه شده از تیگو 8 پلاگین هیبرید جدید به‌وضوح تغییر جلوپنجره نسبت به نسخه بنزین‌سوز قابل مشاهده است. خروجی‌های اگزوز حالا مخفی شده‌اند و این نسخه هم مثل تیگو 8 پرو جدید مکس چراغ‌های عقب به هم پیوسته دارد؛ ترند این روزهای طراحی که عملاً در همه کراس اوورهای جدید چینی به کار گرفته می‌شود و ظاهراً تیگو 8 هم دیگر از آن مستثنی نیست. البته اگر کنجکاوید که چه به‌روزرسانی‌هایی در طراحی کابین این دو خودرو جدید مدیران خودرو صورت گرفته است، در حال حاضر تصویری از آن‌ها در دسترس نیست.

فیس لیفت تیگو ۸ مدیران خودرو

هنوز برای پرداختن به مشخصات فنی فیس لیفت تیگو 8 زود است، اما انتظار نمی‌رود با پیشرانه‌های کاملاً متفاوتی عرضه شوند. تیگو 8 پرو مکس کنونی به یک موتور 2 لیتر 4 سیلندر توربوشارژ مجهز است که می‌تواند 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و به­‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه 7 سرعته نیرو محرکه خود را به هر چهار چرخ می‌فرستد. تیگو 8 پرو e پلاس از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که روی هم رفته توانایی تولید قدرت 326 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن‌متر را دارند. نیرو محرکه این پیشرانه هم از طریق گیربکس DHT راهی چرخ‌های جلو می‌شود.

از دست ندهید:
چری iCar V23، شاسی بلند آفرودی چینی با قوای محرکه تمام برقی معرفی شد نسخه آفرودی فیدلیتی معرفی شد؛ با جتور T2 آشنا شوید قیمت جدید محصولات مدیران خودرو برای فروردین ۱۴۰۳ منتشر شد