چری iCar V23

چری iCar V23، شاسی بلند آفرودی چینی با قوای محرکه تمام برقی معرفی شد

خودروساز چینی چری شاسی بلند آفرودی جدید iCar V23 را معرفی کرد. آی کار وی 23 با طراحی باکسی به‌روز و قوای محرکه تمام برقی به بازار می‌آید.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو خارجی، خودروساز چینی چری که در ایران هم شهرت دارد به‌تازگی از یک اس یو وی تمام برقی با نام iCar V23 رونمایی کرد. این خودرو اولین محصول مشترک چری و شرکت «ژیمی تکنولوژی» (Zhimi Technology) است و همچنین دومین محصول تولید انبوه از سری iCar به حساب می‌آید؛ پیش‌تر چری iCar 03 از این سری روانه به تولید رسیده بود.

این اس یو وی آفرودی جمع و جور با سبک طراحی رترو که این روزها در خیلی از خودروها از جمله تویوتا لندکروزر پرادو نسل جدید دیده می‌شود در تلاش برای جذب قشر جوان‌ترِ علاقه‌مند به آفرود است. مثل خیلی از خودروهای این‌چنینی، iCar V23 هم شاسی بلندی مناسب برای کاربری روزمره شهری است و هم می‌تواند تا حد مشخصی در جاده‌های آفرودی خارج از شهر به نیاز رانندگان پاسخ بدهد.

نمای بیرونی و کابین آی کار وی 23

چری iCar V23 مثل iCar 03 بدنه‌ای مکعبی یا به‌اصطلاح باکسی با چراغ‌های جلو گِرد، کاپوت بالا آمده، سپرهای حجیم و گلگیرهای برجسته دارد. در طراحی آن همچنین المان‌هایی مثل دستگیره‌های درب مخفی، رکاب‌های کناری و رینگ‌های پدال‌مانند (در اندازه ۱۹ و ۲۱ اینچی) به چشم می‌خورند.

در کابین این شاسی بلند آفرودی هم طراحی آفرودی با اشکال هندسی مختلف توجه را به خود جلب می‌کنند. از جمله این المان‌ها می‌توان به دریچه‌های مستطیلی تهویه و دایره‌های چرخان زیر نمایشگر مرکزی اشاره کرد. همچنین نمایشگر مرکزیِ سیستم اطلاعات و سرگرمی به چیپ اسنپدراگون 8155 کوالکام مجهز است و سیستم کمک‌راننده سطح 2 به بالا در اختیار راننده قرار خواهد داشت. البته جزئیات بیشتری درباره فضای داخلی این خودرو در حال حاضر به‌صورت کامل مشخص نیست.

مشخصات فنی و ابعاد چری iCar V23

آی کار وی ۲۷ در نسخه‌های تک‌موتوره دیفرانسیل عقب و دو موتوره دو دیفرانسیل (چهار چرخ محرک) عرضه می‌شود. باتری پک‌های این اس یو وی چینی هم که ساخته شرکت مطرح CATL هستند می‌توانند انرژی مورد نیاز برای طی کردن مسافت ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر را با یک بار شارژ تامین‌ کنند. در مقطع کنونی جزئیات پیشرانه و باتری آفرودر الکتریکی جدید چری هم در دسترس نیست.

کابین چری iCar V23

با وجود این، مشخص شده است که این خودرو شاسی بلند 4220 میلی‌متر طول، 1915 میلی‌متر عرض و 1845 میلی‌متر ارتفاع دارد. در ضمن، دو محور این ماشین در فاصله 2730 میلی‌متری از یکدیگر قرار گرفته‌اند و زاویه ورود و زاویه خروج آن به ترتیب‌ 43 درجه و 41 درجه اعلام شده است. فاصله کف بدنه نسبت به سطح زمین هم (در نسخه دو دیفرانسیل) به 212 میلی‌متر می‌رسد.

از دست ندهید:
نسخه آفرودی فیدلیتی معرفی شد؛ با جتور T2 آشنا شوید شاسی بلند برقی چری جیکو J6 با قابلیت های آفرودی و قیمت رقابتی رونمایی شد چری اکسید اکسلانتیکس ET‌، شاسی بلند لوکس و جذاب چینی معرفی شد چری FULWIN T10 شاسی بلند پلاگین هیبرید جدید چینی با طراحی و امکانات جذاب رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*