چری FULWIN T10

چری FULWIN T10 شاسی بلند پلاگین هیبرید جدید چینی با طراحی و امکانات جذاب رونمایی شد

شرکت خودروسازی چری چین از خودرو شاسی بلند پلاگین هیبرید جدیدی با نام چری FULWIN T10، پیش از معرفی رسمی رونمایی کرد.

شرکت چری که با عرضه محصولات متنوع در بازار کشورمان جزو پرفروش‌ترین برندهای چینی ایران نیز شناخته می‌شود، اکنون با رونمایی از خودرو چری FULWIN T10 در کشور چین، به‌زودی بزرگترین شاسی بلند پلاگین هیبرید ساخته شده توسط این کمپانی را به بازار عرضه خواهد کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی اجمالی این خودرو پیش از معرفی رسمی می‌پردازیم.

چری FULWIN T10، پلاگین هیبرید جدید چری

چری FULWIN T10

خودرو مذکور پس از پس معرفی چری FULWIN T9 که نسخه هیبرید تیگو ۹ محسوب می‌شود معرفی شده که تفاوت خاصی از نظر ظاهر با یکدیگر ندارند و تنها شاهد برخی تغییرات کوچک در طراحی این خودرو هستیم. طراحی این خودرو شبیه سایر محصولات خانواده فالوین است و نمای جلو بسیار شبیه به فالوین T9 طراحی شده است، اما T10 از تزئینات عمودی بیشتری در نمای جلوپنجره استفاده می‌کند.

به علاوه ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۸۵۰، ۱۹۳۰ و ۱۷۱۰ میلی‌متر است که از این حیث از دو خودرو FULWIN T9 و تیگو ۹ با طول ۴۸۲۰ و ۴۷۹۰ میلی‌متر بزرگتر است. عرض هر سه این خودروها نیز با یکدیگر مساوی است. همچنین فاصله بین دو محور این سه خودرو به‌صورت مشترک و با اندازه ۲۸۲۰ میلی‌متر یکسان است.

چری FULWIN T10

چری FULWIN T10 تنها در نسخه‌های پنج و شش نفره عرضه خواهد شد، در حالی که T9 در نسخه‌های پنج یا هفت نفره قابل خریداری است. همچنین خریداران می‌توانند T10 را با رینگ‌های آلومینیومی 18، 19 و 20 اینچی سفارش دهند. وزن نسخه پایه پنج‌نفره 1935 کیلوگرم و وزن نسخه بالارده پنج نفره 2028 کیلوگرم است. نسخه شش‌نفره بالارده نیز ۲۰۶۹ کیلوگرم وزن دارد. ان تفاوت وزن به‌واسطه افزایش ظرفیت باتری و ارائه برخی از آپشن‌ها در نسخه‌های بالا رده است.

مشخصات فنی چری فالوین تی ۱۰

چری FULWIN T10

در بخش فنی خودرو فالوین T10 از یک پیشرانه کونپنگ سوپر پرفورمنس الکتریک هیبرید C-DM متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی به کد SQRH4J15 با توان ۱۱۵ کیلووات و گشتاور 220 نیوتن‌متر و یک موتور سنکرون آهنربای دائم با توان ۱۵۰ کیلووات و گشتاور 310 نیوتن‌متر مجهز است. قدرت حاصله نیز توسط گیربکس 1DHT به چهار چرخ منتقل می‌شود. این خودرو از بسته باتری لیتیومی سه‌گانه ساخت CATL بهره می‌برد.

هنوز اطلاعات دقیقی از امکانات این خودرو اعلام نشده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم همزمان با معرفی رسمی، فالوین T10 با چه سطحی از آپشن عرضه خواهد شد.

قیمت جهانی

این خودرو به احتمال زیاد در نمایشگاه خودرو پکن 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد و انتظار می‌رود در 15 مه امسال نیز عرضه شود. قیمت FULWIN T10 احتمالاً از 180 تا 250 هزار یوان معادل 25 تا 35 هزار دلار بسته به تریم و امکانات متغیر خواهد بود.

همچنین بخوانید:
لوکانو، برند لوکس چری به زودی در ایران مشخصات فنی لوکانو ۸؛ شاسی بلند پرچمدار چری، مهمان جدید بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*