اوپل کورسا و اوپل موکا

اوپل کورسا و اوپل موکا توسط بی ام کارز بهمن موتور به ایران وارد می‌شوند + عکس

به‌نظر می‌رسد که برند بی ام کارز به‌عنوان برند اختصاصی بهمن موتور برای واردات خودرو، قصد دارد در آینده نزدیک اوپل کورسا و اوپل موکا را به کشور وارد کند.

چندی پیش اخباری از واردات سه مدل خودروی اوپل به ایران توسط شرکت صنایع خودروسازی رویان پارسیان منتشر شده بود. حالا و در جدیدترین اخبار خودرو مشخص شده که رویان پارسیان تنها شرکتی نیست که قصد واردات خودروهای اوپل را دارد؛ چرا که بی ام کارز به‌عنوان زیرمجموعه شرکت بهمن موتور نیز تصمیم دارد دو مدل از محصولات این برند آلمانی را به کشور وارد کند.

بی ام کارز، اوپل کورسا و اوپل موکا را به ایران می‌آورد

بنا بر اطلاعات جدید، زیرمجموعه شرکت بهمن موتور در حال انجام فرآیند واردات دو مدل کورسا و موکا از محصولات اوپل است و احتمالا نمونه‌های اولیه این دو خودرو به‌زودی به کشور می‌رسند.

آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، بی ام کارز قرار است تیپ الگانس پلاس کورسا و تیپ التمیت موکا را به کشور وارد کند که هر دو خودرو از پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ برخوردار هستند.

در اینجا اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که بی ام کارز در شرایطی قصد واردات دو خودرو جدید به کشور را دارد که پیش از این خود را به‌عنوان واردکننده محصولات برندهایی از جمله هونگچی، فاو، نتا، هاوال، DFSK، کی جی موبیلیتی (سانگ یانگ) و ام جی معرفی کرده بود؛ اما از زمان آغاز به کار رسمی‌اش تا امروز حتی نتوانسته محصولات این برندهای عمومی چینی را نیز در تیراژ و تعداد قابل توجهی به کشور وارد کند.

تصاویر اوپل کورسا

تصاویر اوپل موکا

از دست ندهید:
اکستریم VX + مشخصات فنی و قیمت ماشین رضا گلزار چری از دو خودرو جمع و جور و جذاب آیس کریم و لیتل آنت با قیمت ۲۵۰ و ۵۰۰ میلیون تومان رونمایی کرد آلفارومئو میلانو معرفی شد؛ یک شاسی بلند جمع و جور و دوست داشتنی مدل جدید نیسان پاترول، شاسی بلند خوشنام ژاپنی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*