مدل جدید نیسان پاترول

مدل جدید نیسان پاترول، شاسی بلند خوشنام ژاپنی معرفی شد

نیسان از مدل جدید 2024 شاسی بلند پاترول پرده برداشت. پاترول دوست‌داشتنی کماکان تغییراتی جزئی را تجربه کرده است تا آماده نسل جدید خود شود.

نیسان پاترول، یکی از سرسخت‌ترین شاسی بلندهای تاریخ، در حال حاضر در ششمین نسل خود به سر می‌برد و در آینده نزدیک وارد نسل جدید خود خواهد شد. جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که پس از نسل جدید نیسان جوک، نیسان GT-R مدل 2025 و نسل جدید نیسان کیکس، مدل 2024 این اس یو وی در استرالیا با امکانات جدید به نمایش گذاشته است. در واقع پاترول در نسل ششم خود دو بار فیس لیفت شده، ولی در استرالیا به اندازه بقیه بازارها از به‌روزرسانی‌های نیسان برخوردار نشده است.

تغییرات کابین در مدل جدید نیسان پاترول 

از سال 2010 که ششمین نسل نیسان پاترول روانه بازار شد تاکنون فضای داخلی این شاسی بلند عملاً دست‌نخورده مانده است. متاسفانه این قاعده در این مدل جدید هم تغییر نمی‌کند. در کمال تعجب، شعبه استرالیای نیسان به‌جای ایجاد تغییر چشمگیری در طراحی، چینش یا امکانات کابین، با همکاری یک شرکت افترمارکت محلی سعی کرده یک به‌روزرسانی جزئی در آن انجام بدهد.

کابین مدل جدید نیسان پاترول

نیسان استرالیا با مشارکت یک تامین‌کننده محلی با نام Directed Technologies یک نمایشگر لمسی 10.1 اینچی جدید را در مرکز داشبورد Patrol جدید قرار داده است. این نمایشگر همچنین به‌صورت بی‌سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو پشتیبانی می‌کند و رادیو دیجیتال +DAB و دوربین عقب واید جدید را پیش رو راننده می‌گذارد.

سی‌دی پلیر و مجموعه دکمه‌های پاترول هم در مدل 2024 کنار گذاشته شده‌اند و جای آن‌ها را بخشی خلوت‌تر با دکمه‌های کلیدی سیستم اطلاعات و سرگرمی و سیستم تهویه گرفته است. ضمناً فضایی که پیش‌تر نمایشگر لمسی 8 اینچی اشغال کرده بود، حالا نقش یک محفظه جهت نگهداری وسایل را بر عهده دارد.

حتی یک کول باکس در ردیف جلو، آینه عقب دیجیتال و سیستم صوتی ارتقا یافته با 6 اسپیکر نصیب تیپ Ti نیسان پاترول مدل جدید شده است. قبل از این نیسان برای تیپ Ti-L این خودرو سیستم صوتی بوز با 16 اسپیکر در نظر گرفته بود، اما در نسخه جدید سیستم صوتی اینفینیتی با 6 اسپیکر جایگزین آن شده است.

مشخصات فنی و قیمت پاترول 2024

نیسان پاترول مدل 2024 از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نسخه قبلی ندارد. در نتیجه زیر کاپوت آن یک موتور 5.6 لیتری V8 تنفس طبیعی پیدا می‌شود که می‌تواند 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته هم نیرو محرکه این موتور را به چرخ‌ها هدایت می‌کند.

مدل جدید نیسان پاترول

تیپ‌های Ti و Ti-L نیسان پاترول مدل جدید به ترتیب با قیمت 58 هزار و 200 و 66 هزار و 700 دلار آمریکا عرضه می‌شوند.

از دست ندهید:
لندرور دیفندر اوکتا، هیولای ۸ سیلندر تویین توربو به جنگ خودروهای برقی می‌آید پیکاپ نیسان و میتسوبیشی در راه است؛ یک وانت برقی با تکنولوژی ژاپنی و فرانسوی کیا اسپورتیج فیس لیفت با چهره‌ای جذاب‌تر از قبل در راه است + عکس مرسدس بنز جی کلاس مدل ۲۰۲۵ از راه رسید؛ لوکس‌تر از همیشه با موتور و امکانات جدید