نسل جدید نیسان کیکس

نسل جدید کراس اوور نیسان کیکس با طراحی و کابین جذاب معرفی شد

نیسان از نسل جدید کراس اوور کیکس رونمایی کرد. شاسی بلند جمع و جور Kicks جدید حالا با طراحی منحصر به فرد و کابین پرامکانات آماده رقابت است.

بنا به جدیدترین اخبار خودرو خارجی، نمایشگاه خودرو بین‌المللی نیویورک به‌زودی در 29 مارس (10 فروردین) برگزار می‌شود و نیسان که برای نمایش نسل جدید کراس اوور کیکس (Kicks) در این رویداد برنامه دارد، اخیراً پیشاپیش به‌صورت رسمی آن را معرفی کرد. نسل جدید و دوم کیکس که پس از گذشت 8 سال از ورود این کراس اوور ساب کامپکت به بازار از راه رسیده، تغییراتی چشمگیر در طراحی نمای بیرونی را به همراه می‌آورد. این خودرو به‌جز این جذابیت‌های دیگری هم، چه در کابین و چه در قوای محرکه دارد. نیسان به‌تازگی همچنین از نیسان GT-R مدل 2025 و نسل جدید نیسان جوک رونمایی کرده بود.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

طراحی نمای بیرونی Kicks مدل 2025

در نسل جدید Kicks، چهره این شاسی بلند به‌صورت کلی متحول شده. نیسان از طراحی مرسوم‌تر نسل قبلی به سمت طراحی متفاوت‌تری سوق پیدا کرده است که چراغ‌های اصلی، دی‌لایت‌ها و جلوپنجره را با هم ادغام می‌کند. چراغ‌های جلو با یک نوار مشکی به همدیگر وصل شده‌اند و طراحی و جاگیری دی‌لایت‌ها به شکلی است که آن را با جلوپنجره یکی می‌کند. در نهایت همه این‌ها جلوه‌ای یکپارچه به وجود آورده‌اند.

در نمای عقب نیسان کیکس مدل 2025 هم طراحی چراغ‌ها به‌صورت سرتاسری، منتها با ظرافت‌هایی محسوس صورت گرفته است. این چراغ‌ها با نواری تیره‌رنگ حالت به هم پیوسته گرفته‌اند و دو گوشه آن‌ها به پایین متمایل شده است. در طراحی نمای بیرونی این کراس اوور ژاپنی همچنین المان‌هایی نظیر تریم دو رنگ، حجم قابل توجه پنل‌های پلاستیکی، روف ریل‌ها و حالت شناور سقف به چشم می‌آیند.

کابین کراس اوور کیکس مدل جدید

کابین کیکس هم نسبت به نسل گذشته خود تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در پیروی از ترند روز، روی داشبورد یک نمایشگر دوگانه قرار دارد که یک نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتال 12.3 اینچی را در بر می‌گیرد. سیستم اطلاعات و سرگرمی این محصول نیسان به‌صورت بی‌سیم از اندروید اوتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند و همراه با سیستم صوتی باکیفیت بوز با 10 اسپیکر است.

از جمله امکانات کمک‌راننده کیکس می‌توان به هشدار خروج از خط، ترمز خودکار عقب، هشدار عبور ماشین از عقب و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد. این‌ها بخشی از مجموعه امکانات ایمنی Safety Shield 360 نیسان بر شمرده می‌شوند. به رسم همیشه محصولات نیسان، ایمنی و تکنولوژی در این شاسی بلند جدید هم در اولویت قرار دارند.

مشخصات فنی نسل جدید نیسان کیکس

نیسان کیکس نسل جدید به‌جای موتور 1.6 لیتری قبلی، از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که توانایی تولید خروجی بیشتری دارد. این موتور می‌تواند 141 اسب بخار قدرت و 190 نیوتن متر گشتاور تولید کند، در حالی که موتور قبلی 122 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. وظیفه انتقال نیرو محرکه این پیشرانه بر عهده گیربکس متغیر پیوسته یا سی‌وی‌تی Xtronic قرار دارد و برای اولین بار، سیستم چهار چرخ محرک برای کیکس در نظر گرفته شده است.

جلوپنجره نسل جدید نیسان کیکس

نیسان با افزایش خروجی، ارائه سیستم چهار چرخ محرک و همچنین طراحی جدیدی که برای در نظر گرفته است، سعی دارد تغییری در ماهیت آن به وجود بیاورد. پیش از این کیکس بیشتر به‌عنوان یک خودرو شهری فوق‌العاده جمع و جور در نظر گرفته می‌شود، ولی حالا شاید بتواند نظر کسانی را که به دنبال خودرویی برای رانندگی در شرایط سخت‌ترند جلب کند.

تاریخ عرضه و قیمت نیسان کیکس 2025

نیسان کیکس جدید تابستان پیش به فروش گذاشته می‌شود، اما در این مقطع قیمت آن به‌صورت رسمی مشخص نشده است. نیسان هرچند وعده داده در آینده نزدیک قیمت این کراس اوور را به اشتراک بگذارد، می‌توان حدس زد که قیمت آن در محدوده 25 هزار دلار باشد. البته نیسان کماکان این خودرو را به‌عنوان محصولی پایین‌رده توصیف کرده است که با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

همچنین بخوانید:
نیسان ایکس-ترا هم به جمع خودروهای قابل واردات جانبازان پیوست + مشخصات فنی شاسی بلند مونتاژی نیسان ترا در ایران + عکس و مشخصات نیسان تیدا آمد؛ هاچ بک ارزان قیمت ژاپنی وارداتی جدید پارس خودرو نیسان قشقایی ۲۰۲۴ به کشور وارد شد + مشخصات فنی و آپشن ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*