نسل جدید نیسان جوک

نسل جدید نیسان جوک با طراحی مدرن کابین رونمایی شد + عکس

نسل جدید نیسان جوک با اضافه شدن چندین نمایشگر به کابین داخلی خودرو رونمایی شد؛ همان محصول خاص قدیمی، اما با ویژگی‌های مدرن!

کمپانی نیسان برای ایجاد نسل جدید نیسان جوک، تنها به تغییر کابین داخلی این کراس اوور کامپکت اکتفا کرده است. نیسان جوک یکی از خودروهای متفاوت بازار از لحاظ طراحی محسوب می‌شود که از لحاظ ظاهری به قورباغه شباهت دارد. علاقه‌مندان به اخبار خودرو می‌دانند که این خودرو دارای طراحی خاص و متفاوتی است و به همین دلیل جلوه آن به‌مرور زمان قدیمی نشده است. این موضوع باعث شده نیسان هم تمایلی به استفاده از المان‌های مدرن طراحی در این محصول نداشته باشد. نخستین فیس‌لیفت این خودرو در سال 2020 انجام شد که مقداری ظاهر اجزای مختلف خودرو را مدرن‌ و هماهنگ‌تر کرد.

نسل جدید نیسان جوک چه تغییراتی کرده است؟

نمای جلوی نسل جدید نیسان جوک

اگر این تغییرات جزئی را به‌عنوان نسل‌هایی برای ارتقای خودرو در نظر بگیریم، در نسل سوم این خودرو، تمرکز ارتقا تنها روی بخش داخلی کابین بوده تا عقب‌افتادگی‌های نیسان جوک در این بخش به نسبت سایر خودروهای موجود در بازار جبران شود.

کابین این خودرو با اضافه شدن نمایشگر 12.3 اینچی، جلوه‌ای مدرن به خود گرفته است. این مانیتور روی بالایی‌ترین قسمت داشبورد نصب شده و از لحاظ وضوع و کنتراست رنگ‌ها از کیفیت بالایی بهره می‌برد. علاوه بر این مانیتور، کلاستر محصول هم از حالت آنالوگ خارج شده و به سبک خودروهای امروزی، شاهد یک نمایشگر دیجیتال در بخش کلاستر هستیم که با تزئینات کرومی همراه شده است. در نسخه 2020 این محصول، روی داشبورد 5 دریچه هوای دایره‌ای، مشابه چراغ‌های روی سپر جلو خودرو کار شده بود که اکنون 3 دریچه میانی جایگزین دو دریچه خطی به هم پیوسته شده‌اند که مشابه هیچ‌یک از بخش‌های خودرو نیستند!

نسل جدید نیسان جوک

تغییر بعدی به تریم داشبورد مربوط می‌شود. در نسخه 2020 بخش زیادی از داشبورد و صندلی‌های خودرو هم‌رنگ با رنگ اصلی خودرو بودند؛ اما در نسخه 2022 تمام داشبورد به رنگ مشکی درآمده و تنها یک بخش تزئینی که کلاستر خودرو شروع می‌شود و تا بخش میانی داشبورد ادامه می‌یابد، هم‌رنگ خودرو خواهد بود که به‌نظر جذاب‌تر از نسخه پیشین است.

تغییر بعدی به اضافه شدن آینه الکتروکرومیک فریم‌لس مربوط می‌شود تا تعداد نمایشگرهای به‌کار رفته در کابین این خودرو به 3 عدد برسد. جالب است بدانید فرمان، کنسول میانی و قسمت تنظیمات گیربکس این محصول به نسبت نسخه پیشین هیچ تغییری نکرده‌اند.

نسل جدید نیسان جوک

نیسان برای نیسان جوک نسل جدید 2024 از یک رنگ زرد هم رونمایی کرده است که چندان زیبا نیست! چراغ‌های عقب خودرو هم دارای گرافیک 3D درشت‌تری به نسبت نسل قبل هستند تا بیشتر به‌چشم بیایند.

نمای عقب نسل جدید نیسان جوک

در واقع نیسان به‌دلیل طراحی خاص نیسان جوک، رقیبی برای آن در بازار نمی‌بیند که بخواهد برای رقابت با آن تغییرات عمده‌ای در خودرو اعمال کند. از سوی دیگر تغییرات عمده در بخش طراحی و مدرن کردن طراحی این خودرو ممکن است ظاهر نیسان جوک را از خاص بودن خارج کند و آن را شبیه سایر محصولات بازار کند که این موضوع باب میل کمپانی سازنده نخواهد بود.

همچنین بخوانید:
۳ خودرو نیسان در سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت؛ قشقایی، سیلفی و کیکس نیسان تیدا آمد؛ هاچ بک ارزان قیمت ژاپنی وارداتی جدید پارس خودرو نیسان قشقایی ۲۰۲۴ به کشور وارد شد + مشخصات فنی و آپشن ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*