چری آیس کریم

چری از دو خودرو جمع و جور و جذاب آیس کریم و لیتل آنت با قیمت 250 و 500 میلیون تومان رونمایی کرد

چری آیس کریم و لیتل آنت با قیمت اقتصادی معرفی شدند. در ادامه با مشخصات و امکانات دو خودرو جمع و جور چری Ice Cream و Little Ant آشنا خواهیم شد.

نسخه جدید چری آیس کریم و لیتل آنت معرفی شدند. چری قصد دارد آیس کریم را با قیمت 4 هزار دلار تا 6 هزار دلار و لیتل آنت را با قیمت 8 هزار دلار تا 10 هزار دلار بسته به نوع امکانات روانه بازار چین کند. چری این دو خودرو جمع‌وجور و ارزان قیمت خود را ویژه افرادی که با بودجه محدود به دنبال خرید خودرویی کوچک و اقتصادی هستند، طراحی کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات چری Ice Cream و Little Ant آشنا می‌شویم.

طراحی چری آیس کریم و لیتل آنت

چری آیس کریم

آیس کریم و لیتل آنت برای جذب نگاه مشتریان جوان طراحی شده‌اند و اکنون از امکانات بیشتری بهره می‌برند. مشتریان می‌توانند چری آیس کریم را در دو نسخه جدید وانیل و میلک شیک نیز سفارش دهند که نسخه وانیل با یک بار شارژ کامل، مسافتی برابر با 120 کیلومتر و میلک شیک نیز با یک بار شارژ کامل، مسافتی برابر با 205 کیلومتر را می‌پیماید. هر دو نسخه با رنگ سفارشی سبز نیز به فروش می‌رسند و به‌شکل استاندارد از نمایشگر لمسی 9 اینچی و دوربین دنده عقب بهره می‌برند.

لیتل آنت

در نمای جلوی چری لیتل آنت شاهد جلوپنجره بسته با چراغ‌های جلوی کشیده‌تر هستیم. از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به اضافه شدن نوشته QQ، خط خمیده رو به بالا در نمای کناری، اسپویلر سقف کوچک، سپر مشکی بزرگ، چراغ‌های عقب تیر و گلگیرهای جلو و عقب برجسته اشاره کرد.

چری آیس کریم

طراحان برای کابین چری لیتل آنت، نمایشگر لمسی بزرگ در کنسول مرکزی و پشت آمپرهای دیجیتالی را در نظر گرفتند. کاربران با ارتباط گوشی هوشمند نیز می‌توانند برخی از ویژگی‌های خودرو را از راه دور کنترل کنند. این خودرو دارای طرح دو رنگ داخلی بوده و همچنین امکان سفارشی برخی آپشن‌ها نیز فراهم شده است. این محصول جمع و جور چری دارای 3200 میلی‌متر طول، 1670 میلی‌متر عرض، 1550 میلی‌متر ارتفاع و 2150 میلی‌متر فاصله محوری است.

مشخصات فنی Ice Cream و Little Ant

لیتل آنت

چری لیتل آنت با دو نوع شعاع حرکتی متفاوت شامل 251 کیلومتر (مجهز به باتری 25 کیلووات‌ساعتی) و برد 301 کیلومتر (مجهز به باتری 29 کیلوات‌ساعتی) روانه بازار خواهد شد. هر دو نسخه، این خودرو از یک پیشرانه برقی در اکسل عقب بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با 41 اسب بخار و گشتاور 95 نیوتن‌متر را به تولید برساند. ضمن این‌که 30 تا 80 درصد ظرفیت باتری این خودرو با شارژ سریع، ظرف مدت 40 دقیقه شارژ خواهد شد.

به‌طور کلی این دو خودرو جمع و جور چری برای مشتریانی که به‌دنبال خودروهای کم هزینه و پاک‌تر برای حمل نقل هستند، طراحی شده‌اند. همچنین قیمت بسیار پایین و راندمان بالا نیز آنها را به گزینه‌های جذابی تبدیل کرده است تا مشتریان جوان با بودجه محدود بتوانند با این خودروها به نیازهای خود به‌خوبی پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید:
چری فالوین A8، سدان جدید چینی ها با یک باک 2 هزار کیلومتر راه می‌رود چری iCar V23، شاسی بلند آفرودی چینی با قوای محرکه تمام برقی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*