شیائومی آپدیت اندروید 14

آپدیت اندروید 14 و HyperOS به یک گوشی قدیمی دیگر شیائومی هم رسید

طبق پیش‌بینی‌ها، شیائومی آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS را برای یکی از پرچمداران قدیمی خود منتشر کرد.

مطابق برنامه‌ریزی قبلی، شیائومی آپدیت رابط کاربری HyperOS را برای سری گوشی‌های Mi 11 خود شامل Mi 11 و Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra منتشر کرد.

شماره نسخه این بروزرسانی شیائومی 1.0.2.0.UKACNXM بوده و حجم آن 5.3 گیگابایت است. بنابراین مطمئن باشید پیش از دانلود آن گوشی خود را به یک وای فای مطمئن وصل می‌کنید. در کنار ارائه رابط کاربری HyperOS، بروزرسانی جدید شیائومی همچنین جدیدترین آپدیت‌های امنیتی ماه آوریل را نیز در اختیار کاربران سری شیائومی می 11 قرار می‌دهد.

جزئیات بیشتر آپدیت اندروید 14 سری شیائومی Mi 11

نکته مهم در خصوص بروزرسانی اخیر شیائومی این است که بر خلاف پیش‌بینی قبلی، آپدیت حاضر سری می 11 را به اندروید 14 آپدیت می‌کند و نه اندروید 13! قبلا انتظار می‌رفت که گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی به Android 13 در کنار پوسته HyperOS مجهز شوند. با این وجود نسخه هایپر او اس عرضه شده برای این گوشی نیز دربرگیرنده تمامی قابلیت‌های اختصاصی مدل‌های گران‌قیمت‌تر است.

Android 14 شیائومی

نکته حائز اهمیت در این خصوص آن است که توجه کنید این بروزرسانی هنوز به مرحله انتشار عمومی نرسیده است. بنابراین شیائومی در حال حاضر آن را تنها در اختیار تست‌کننده‌های داخلی قرار داده است. به این ترتیب پس از گذراندن مراحل تست اولیه، آپدیت جدید شیائومی می‌تواند پس از رفع باگ‌ها و نواقص در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

اگر قصد دانلود آپدیت اندروید 14 برای سری شیائومی می 11 را دارید، وارد بخش تنظیمات دستگاه (Device Settings) در گوشی اندرویدی خود شوید و سپس به قسمت About بروید. در آن‌جا گزینه Software Updates را انتخاب کنید و پس از آن Check for Update را بزنید تا جدیدترین آپدیت عرضه شده برای گوشی‌تان را مشاهده نمایید.

پیش از این که اقدام به دانلود این آپدیت کنید مطمئن شوید که گوشی‌تان حافظه کافی برای دریافت این بروزرسانی را در اختیار دارد. در غیر این صورت اختلالات فراوانی حین نصب و استفاده از این آپدیت پیش روی‌تان قرار خواهد داشت.