Gears of War 4 احتمالا برای رایانه های شخصی نیز منتشر خواهد شد

در چند ماه گذشته شاهد داغ شدن بازار انتشار عناوین انحصاری کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت یعنی اکس باکس وان برای رایانه های شخصی بودیم و به نظر می رسد بایستی در آینده نیز شاهد ادامه این روند باشیم. پس از تایید انتشار عنوان quantum break در اوایل ماه جاری برای رایانه های شخصی، صحبت های امروز آقای رود فرگوسن احتمال تایید شدن یکی دیگر از عناوین انحصاری اکس باکس وان برای رایانه شخصی را بالا برد. با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید.

امروز طی مصاحبه وبسایت معتبر Game Informer با آقای رود فرگوسن مدیر استودیو The Coalition که وظیفه ساخت و توسعه چهارمین نسخه از سری محبوب Gears of War را بر عهده دارد، وی از احتمال انتشار Gears of War 4 برای رایانه های شخصی خبر داد.

آیا شانسی جهت انتشار Gears 4 برای رایانه های شخصی وجود دارد؟

آقای فرگوسن در پاسخ به سوال بالا با تاکید خاصی گفت:

ممکن است.

با در نظر گرفتن تایید انتشار quantum break برای رایانه های شخصی و البته لحن خاص و غیر مشخص آقای فرگوسن، احتمال انتشار Gears of War 4 برای رایانه های شخصی دور از انتظار نخواهد بود. مسلما دارندگان رایانه های شخصی امیدوارند که بازی وضعیت بهتری نسبت به نسخه رایانه های شخصی Gears of War Ultimate Edition داشته باشد و البته به صورت انحصاری برای ویندوز ۱۰ منتشر نشود. با این حال احتمال به وقوع پیوستن این دو مورد به خصوص مورد دوم بسیار کم خواهد بود.

منبع: PCGAMER

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اه فک کردم god of war 4 :Conceited: