QiKU و گوشی جدیدی با تراشه‌ی هلیو X20 در بنچمارک AnTuTu

QiKU در ماه ژانویه سال گذشته تاسیس شد و در ماه اوت نیز اولین گوشی‌های خود را معرفی کرد. سه گوشی که قدرتمندترین آن‌ها Q Terra با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ نام داشت. تقریبا چند روز پیش بود که گوشی جدیدی از این کمپانی با تراشه‌ی اسنپدارگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد. حال گویا گوشی جدیدی در بنچمارک AnTuTu با تراشه‌ی هلیو X20 مشاهده شده است. آیا گوشی جدیدی در راه است یا شاهد رونمایی از یک گوشی اما در دو مدل خواهیم بود؟ در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

QiKU و گوشی جدیدی با تراشه‌ی هلیو X20 در بنچمارک AnTuTu 1به تازگی نیز QiKU تیزری از رویداد بیست و یکم مارس (دوم فروردین) منتشر کرده که احتمالا باید شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید کمپانی چینی باشیم. هرچند، به نظر می‌رسد که تنها یک گوشی در این رویداد رونمایی نخواهد شد زیرا یک موبایل دیگر از این کمپانی در بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است.

گوشی جدید به اندازه‌ی مدل اول قدرتمند نیست اما به نظر می‌رسد که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. طبق لیست بنچمارک، گوشی دارای صفحه‌ای با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ (۱۰۸۰p) بوده و از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد.

در زیر قاب گوشی از یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی هلیو X20 استفاده شده که بر روی این چیپست از یک پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 به کار رفته است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در عقب گوشی قابل مشاهده بوده و همچنین برای طرفداران سلفی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی موبایل استفاده شده تا از خود تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت ویدیویی داشته باشند.

این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمیلو خواهد بود که رابط کاربری QiKU بر روی آن سوار شده است.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*