برند اکسید

اکسید برند نو انرژی و رویایی EXLANTiX را در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش می‌گذارد

برند اکسید، زیرمجموعه شرکت خودروسازی بزرگ چری، برند انرژی و رویایی EXLANTiX را در نمایشگاه خودرو پکن به همگان معرفی می‌کند.

برند اکسید چری با میراث چشمگیر و دسترسی جهانی خود در بازارهای پریمیوم خودرو در اروپای شرقی، آسیا، خاورمیانه، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی، خود را برای نمایشی تماشایی در نمایشگاه خودرو پکن آماده می‌کند. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، در این رویداد شاهد معرفی مجدد برند نوانرژی اکسید با اکسلانتیکس خواهیم بود که اوج لوکس بودن، نوآوری و محافظت از محیط زیست را در خودروهای الکتریکی به نمایش می‌گذارد.

بسترسازی برند اکسید برای جهش در برندهای پریمیوم و نوانرژی

اکسید در سال 2023 توانست دستاوردهای قابل توجهی را کسب کند که با عرضه مشترک RX در خاورمیانه در جریان نمایشگاه خودرو ژنو که در قطر برگزار شده بود، آغاز شد. بیش از هزار روزنامه‌نگار و شخصیت برجسته از جمله نخست‌وزیر قطر و شاهزاده دبی در این رویداد شرکت کردند و بر رشد روزافزون و چشمگیر برند EXEED چری در سطح جهانی تاکید داشتند.

سپس این برند، تعهد خود به نوآوری را در جریان کنفرانس EXEED Eco در ماه اکتبر تقویت کرد و از مفهوم زیست‌محیطی خود نیز پرده برداشت و زیست‌بوم خودرویی آینده‌نگر را به نمایش گذاشت. محصول جدید 2.0 این برند، یعنی مدل RX توانست برتری طراحی اکسید را نمایش دهد و جایزه بهترین طراحی شاسی بلند در سال 2023 را از Maqina دریافت کرد. علاوه بر این، حمایت مالی EXEED از مسابقه دو ماراتن دبی، نشان‌دهنده تعهد این برند به ورزش دوومیدانی و نفوذ و تاثیرگذاری جهانی بود.

برند اکسید

این نقاط عطف، نه‌تنها باعث جشن گرفتن دستاوردها و موفقیت‌های اکسید شدند، بلکه زمینه را برای جهش بعدی فراهم کردند. جهشی که حالا با معرفی EXLANTiX ES خود را نشان داده است. این ابتکارات و موفقیت‌ها، راه را برای این محصولات نوانرژی هموار می‌کنند و مهارت نوآورانه و نقاط قوت طراحی خودرو در این برند را با ورود به بازار خودروهای برقی پریمیوم، نشان می‌دهند.

اکسلانتیکس ES؛ آمیختگی هماهنگ طبیعت و فناوری

اکسلانتیکس ES به‌عنوان یک شاهکار مهندسی در حوزه خودرو معرفی شده است و زیبایی بی‌نظیر طبیعت با اوج نوآوری‌ها و فناوری‌ها را در هم آمیخته است. این خودرو الکتریکی لوکس، ماهیت سرزمین افسانه‌ای آتلانیتس را مجسم می‌کند و روی یک چشم‌انداز اتوپیایی تمرکز دارد که در آن، فناوری، انرژی پاک و هماهنگی محیطی با هم ترکیب شده‌اند. قلب فلسفه طراحی EXLANTiX ES، احترام به طبیعت است؛ احترامی که از هر جنبه‌ای از خلق آن نمود پیدا می‌کند.

این خودرو روی پلتفرم E0X ساخته شده که نشان‌دهنده اوج فناوری خودروهای الکتریکی است. اکسلانتیکس ES راندمان شارژدهی استثنایی را ارائه می‌دهد و فقط 15 دقیقه طول می‌کشد تا باتری آن از 30 تا 80 درصد شارژ شود. مدل ES دارای ظرافت آیرودینامیکی است و از فرم کوپه‌ای با طول تقریبا 5 متر بهره می‌برد و ضریب درگ آن تنها 0.21 است. این کارایی به ES اجازه می‌دهد تا ظرف مدت 4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

با این حال، طراحی EXLANTiX ES فراتر از مهارت مکانیکی آن است. کارایی آیرودینامیکی و زیبایی‌شناسی خودرو از سیالیت و قدرت باد الهام گرفته و ظاهر ساده آن که از طریق آزمایش گسترده در تونل باد به‌کار گرفته شده، نه‌تنها بر قابلیت‌های عملکردی آن تاکید می‌کند، بلکه بعد جدیدی را در طراحی خودرو الکتریکی به نمایش می‌گذارد؛ طراحی منحصربه‌فردی که علاوه بر کمک به کاهش مصرف انرژی و کاهش سروصدا در کابین، از جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است.

نمایشگاه خودرو پکن، بستری برای برند اکسید خواهد بود تا فناوری‌های پیشرفته خود و چشم‌انداز برند اکسلانتیکس برای آینده خودروهای الکتریکی را به نمایش بگذارد. این رویداد، توانایی EXEED را در خدمت به بازار پریمیوم جهانی با وسایل نقلیه نوآورانه و نوانرژی به همگان اثبات خواهد کرد.

همچنین بخوانید:
چری اکسید اکسلانتیکس ET‌، شاسی بلند لوکس و جذاب چینی معرفی شد معرفی چری اکسید VX، شاسی بلند جدید مدیران خودرو برای بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*