برند اکسید اکسلانتیکس

برند اکسید اکسلانتیکس عصر جدید خودروهای الکتریکی را در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش می‌گذارد

برند اکسید اکسلانتیکس قرار است چشم انداز خود را برای عصر جدیدی از خودروهای الکتریکی پیشگامانه در نمایشگاه خودرو پکن 2024 به نمایش بگذارد.

برند پریمیوم و رویایی اکسید اکسلانتیکس – EXEED EXLANTiX در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین نوآوری‌های خود در نمایشگاه خودرو پکن 2024 است. بر اساس آخرین اخبار خودرو، با نگاهی به چشم‌انداز و افق نسل بعدی حمل و نقل، اکسلانتیکس قرار است مجموعه‌ای از وسایل نقلیه الکتریکی را معرفی کند که نه‌تنها مرزهای علمکرد و طراحی را پشت سر می‌گذارد، بلکه بر تعهد عمیق به پایداری نیز تاکید می‌کند.

رویکرد آینده‌نگرانه برند اکسید اکسلانتیکس

برند اکسید اکسلانتیکس، از زیرمجموعه‌های شرکت خودروسازی بزرگ چین یعنی چری، متعهد به ایجاد محصولات نوانرژی و نئو پریمیوم است. این رویکرد آینده‌نگرانه روی سه رکن اساسی بنا نهاده شده است: هوش NEO، عملکرد NEO و طراحی NEO که هر کدام برای ارتقای تجربه فراتر از حد معمول در خودروهای الکتریکی یا EV طراحی شده‌اند.

هوش NEO در مورد پذیرش پتانسیل فناوری هوشمند برای ایجاد وسایل نقلیه بصری‌تر، ایمن‌تر و به‌هم پیوسته‌تر است. برند EXLANTiX از طریق پیشرفت در ارتباطات وسایل نقلیه به همه چیز (V2X)، تعاملات مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم‌های جامع کمک به راننده، به استانداردهای در حال تکامل برای تجربه‌های هوشمند خودرو کمک می‌کند.

عملکرد NEO بر قابلیت‌های پویا در وسایل نقلیه اکسلانتیکس تمرکز دارد. فراتر از قدرت و شتاب، عملکرد NEO شامل نوآوری‌هایی در بهره‌وری انرژی، فناوری شارژ و عملکرد پایدار است. اکسلانتیکس با برد 150 کیلومتری تنها با پنج دقیقه شارژ سریع و مصرف انرژی کم 12 کیلووات‌ساعتی در هر 100 کیلومتر، در تلاش است تا تحرک الکتریکی را کاربردی‌تر و در دسترس مخاطبان بیشتری قرار دهد.

طراحی NEO جنبه‌های زیبایی‌شناختی و عملکردی خودروهای الکتریکی را بررسی می‌کند. خودروهای EXLANTiX با ترکیب نمای بیرونی درخشان و کم‌کشش با مواد سازگار با محیط زیست و طراحی داخلی ارگونومیک، نه‌تنها از نظر بصری بسیار چشمگیر هستند، بلکه به کارایی و پایداری کلی هر مدل نیز کمک می‌کنند. این رویکرد تضمین می‌کند که هر وسیله نقلیه، یک تکه از پازلی است که تعهد راننده به سبک و پایداری را نشان می‌دهد.

نمایشگاه خودرو پکن به‌عنوان یک بستر برای برند اکسید، آماده است تا مدل‌های هیجان‌انگیز این برند را به نمایش بگذارد؛ از جمله محصولات نوانرژی مانند EXLANTiX ES که متناسب با نیازها و سبک زندگی مصرف‌کنندگان مختلف طراحی شده است.

همانطور که برند EXEED برای میزبانی کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه خودرو پکن آماده می‌شود، واضح است که آینده وسایل نقلیه الکتریکی، آغازگر دوره جدیدی از حمل و نقل است که تجملات، فناوری و آگاهی محیطی را در هم می‌آمیزد. برند اکسید اکسلانتیکس از طریق رویکرد نوآورانه خود در طراحی، عملکرد و هوشمندی، نه‌تنها مدل‌های جدیدی را به نمایش می‌گذارد، بلکه نگاهی اجمالی به آینده‌ای به ما می‌دهد که در آن وسایل نقلیه الکتریکی، بخش جدایی‌ناپذیر از یک دنیای پایدار و متصل هستند.

همچنین بخوانید:
چری اکسید اکسلانتیکس ET‌، شاسی بلند لوکس و جذاب چینی معرفی شد معرفی چری اکسید VX، شاسی بلند جدید مدیران خودرو برای بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*