چری iCAR

برند چری iCAR، زیر مجموعه جدید مدیران خودرو

مدیرعامل گروه مدیران خودرو از واردات محصولات برقی برند چری iCAR در آینده‌ای نزدیک به بازار کشورمان خبر داد.

کلمه iCAR که در فارسی به معنی «خودرو من» می‌باشد، چشم انداز نوین برند خودروسازی چری چین برای ساخت خودروهای برقی با تکنولوژی روز است که با همکاری یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی با نام اسمارت می (Smart Mi) راه‌اندازی شده است. طبق آخرین اخبار خودرو داخلی، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در مراسم تقدیر از نمایندگان برتر شرکت چری در کشورهای مختلف، از واردات محصولات برند چری iCar در آینده نزدیک خبر داد.

چری iCAR؛ وارداتی مدیران خودرو

چری iCAR 03

برند iCar به‌عنوان زیرمجموعه جدید گروه چری از آوریل 2023 فعالیت خود را با خودروهای برقی آغاز کرد. نام برند آی کار اشاره مستقیمی به کلمه اینتلیجنت (intelligence) به‌معنای هوشمندی دارد و به این معنی است که در ساخت خودروهای این برند از تکنولوژی‌های نوین در جهت رانندگی ایمن استفاده شده است. محصول فعلی این برند iCar 03 است. این خودرو یک کراس اوور کامپکت الکتریکی با طراحی جعبه‌ای شکل است که در دو نسخه دیفرانسیل عقب با قدرت 184 اسب‌ بخار و دو دیفرانسیل با قدرت 280 اسب بخار قابل عرضه خواهد بود. پیشرانه این خودرو ساخت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه چری، با نام Qida است.

چری iCAR وی 23

این برند همچنین دو کراس اوور جدید iCar V23 و iCar X25 را نیز به‌تازگی معرفی کرده است. چری آی کار وی۲۳ در نسخه‌های محور عقب محرک و تمام چرخ محرک عرضه می‌شود. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری ۸۰ کیلووات‌ساعتی برند CATL تامین و به موتور سنکرون آهنربایی دائم آن منتقل می‌شود. نسخه تک موتور، برد حرکتی ۴۰۰ کیلومتر را ارائه می‌دهد. در حالی که برد حرکتی نسخه دو موتوره این خودرو حدود ۵۰۰ کیلومتر اعلام شده است. چری آی کار اکس ۲۵ دیگر محصول چری است که اکنون در مرحله مفهومی قرار دارد. این خودرو کلاس جدیدی در خودروهای برقی را تعریف می‌کند که می‌تواند حد فاصل MPV و SUV باشد.

چری iCAR اکس 25

به‌تازگی یک نسخه مفهومی از یک خودرو سدان با این برند نیز توسعه پیدا کرده است. با این تفاسیر و با واردات این برند به کشور، شمار برندهای عرضه شده توسط مدیران خودرو به چهار می‌رسد.

همچنین بخوانید:
سیل کرمان، خط تولید مدیران خودرو را نابود کرد؟ فونیکس FX EV ، نسخه برقی شاسی بلند اسپرت مدیران خودرو به کشور وارد شد چری تیگو ۹ پلاگین هیبریدی معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت شاسی بلند جدید مدیران خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*