قیمت کارخانه ای هایما اس 7

هایما S7 گران شد؛ قیمت کارخانه ای جدید هایما اس 7 ایران خودرو در اردیبهشت 1403

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین بخشنامه خود، قیمت کارخانه ای هایما اس 7 پلاس را برای عرضه در اردیبهشت ۱۴۰۳ افزایش داده است.

بنا بر جدیدترین اخبار خودرو و در ادامه روند افزایش قیمت کارخانه انواع محصولات داخلی و مونتاژی، اخیرا ایران خودرو نیز نسبت به افزایش قیمت هایما S7 پلاس، کراس اوور مونتاژی خود اقدام کرده است.

افزایش قیمت کارخانه ای هایما اس 7 پلاس توسط ایران خودرو

شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود، قیمت کراس اوور مونتاژی هایما S7 پلاس را برای عرضه به بازار به‌روز کرده و به 1.083.658.000 تومان رسانده است.

هایما S7

گفتنی است ایران خودرو قیمت هایما اس 7 پلاس را در فروردین 1403 برابر با 1.032.908.000 تومان اعلام کرده بود و با این اوصاف، قیمت این خودرو نسبت به ماه گذشته افزایشی 50 میلیون و 750 هزار تومانی تجربه کرده است.

هایما S7 پلاس به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار ایران از یک پیشرانه توربوشارژ 1.8 لیتری با توان تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور برخوردار است. قدرت تولید شده توسط پیشرانه را نیز یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رساند.

بیشتر بخوانید:
نیسان آبی هم گران شد؛ قیمت کارخانه ای جدید وانت نیسان سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۳ تارا دستی V1P با گیربکس جدید و امکانات بیشتر معرفی شد فروش اقساطی ماشین کارکرده؛ پدیده ای جدید در بازار خودرو ایران مقایسه فردا 511 با تارا اتومات V2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*