گریت وال Ora 3 2024

گریت وال Ora 3 2024 با طراحی عجیب و غریب در نمایشگاه خودرو پکن

گروه خودروسازی گریت وال (GWM) از خودرو اقتصادی و عجیب این شرکت با نام گریت وال Ora 3 2024 رونمایی کرد.

برند Ora که زیر پرچم کمپانی گریت‌ وال موتور به فعالیت خود ادامه می‌دهد، به‌تازگی و در جریان نمایشگاه خودرو پکن 2024 از محصول جدیدی به نام 2024 Ora 3 رونمایی کرده است. این مدل که به‌عنوان Good Cat نیز شناخته می‌شود، در پنج تریم ساخته و عرضه خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو خارجی سایت گجت نیوز به معرفی این خودرو چینی می‌پردازیم.

گریت وال Ora 3 2024؛ فولکس بیتل چینی!

گریت وال Ora 3 2024

در نگاه اول، وجه تشابه زیادی بین این خودرو و فولکس واگن قورباغه‌ای یا همان بیتل معروف مشاهده می‌شود و به‌نظر می‌رسد در طراحی شاسی و نمای جلو خودرو این قضیه مشهود است. 2024 Ora 3 به‌عنوان فیس‌لیفت مدل گذشته خود شناخته می‌شود؛ در نتیجه در بخش ظاهری و کابین نسبت به مدل قبلی تغییراتی به خود دیده است. همچنین دو رنگ‌بندی جدید یعنی سفید و خاکستری دودی نیز به رنگ‌های موجود اضافه می‌شود. همچنین این خودرو در 5 تریم متفاوت عرضه می‌شود که شامل موارد زیر خواهد بود:

  • تریم کامفورت ۱۰۵.۸۰۰ یوان (۱۴۶۰۰ دلار)
  • تریم پریمیوم ۱۱۵.۸۰۰یوان (۱۶۰۰۰ دلار)
  • تریم لاکچری ۱۲۵.۸۰۰ یوان (۱۷۳۰۰ دلار)
  • تریم کامفورت ۵۰۱ کیلومتر با قیمت ۱۲۵۸۰۰ یوان (۱۷۳۰۰ دلار)
  • تریم لاکچری ۵۰۱ کیلومتر با قیمت ۱۳۵,۸۰۰ یوان (۱۸۷۰۰ دلار)

قیمت Ora 3 قبلی 129800 تا 165800 یوان (17900 تا 22800 دلار) گزارش شده است. اندازه خودرو فرق چندانی با مدل نسل قبل ندارد. ابعاد خودرو در طول، عرض و ارتفاع 4235، 1825 و 1596 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2650 میلی‌متر است. یکی از مزیت‌های این خودرو، وجود قابلیت V2L است که با آن می‌توانید دستگاه‌های دیگر را با خودرو شارژ نمایید.

نمای جانبی گریت وال Ora 3 2024

کابین نیز بدون تغییر مانده است، برای مثال، فرمان دو پره، نمایشگر دوگانه متشکل از پنل ابزار فول ال‌سی‌دی ۷ اینچی و نمایشگر لمسی مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و پنل شارژ وایرلس در کنسول مرکزی همچنان در کابین به‌چشم می‌خورند.

نمای داخل گریت وال Ora 3 2024

تریم پریمیوم به سانروف پانوراما و تریم لاکچری به قابلیت‌های پیشرفته رانندگی L2 مجهز می‌شود. این قابلیت شامل پارک خودکار با صدا، پارک خودکار هوش مصنوعی و پارک از راه دور است. همچنین سایر عملکردها مانند کمک کروز یکپارچه و دستیار ترافیک در خودرو حضور دارند.

پیشرانه گریت وال Ora 3 2024

حداکثر قدرت تولید شده توسط موتور جلو ۱۳۵ کیلووات و حداکثر گشتاور آن نیز ۲۳۲ نیوتن‌متر است. همچنین برد خودرو برابر با ۴۰۱ و ۵۰۱ کیلومتر برآورد می‌شود. هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات باتری منتشر نشده است.

گریت‌وال موتور قصد دارد در آینده‌ای نزدیک Ora 3 جدید خود را به 92 کشور در اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، آفریقای شمالی و غیره عرضه کند.

سایر اخبار مرتبط با نمایشگاه خودرو پکن 2024:
دومین نسل گک آیون V معرفی شد؛ شاسی بلندی که ادعا می‌کند دایناسور است خودرو سدان کانسپت دانگ فنگ ای پای ۲۰۲۴ در نمایشگاه پکن به روی صحنه آمد خودرو برقی آفرودی چری iCAR 03T در نمایشگاه پکن معرفی شد این ماشین چینی، هم وانت است هم سواری + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*