کشف قابلیتی جدید در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج : اشتراک گذاری اتصال وای‌فای

سامسونگ در MWC 2016 از گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( galaxy S7 Edge ) پرده برداشت. پرچم داران جدید سامسونگ از بسیاری جوانب بهتر شده اند، اما به تازگی قابلیتی کمتر شناخته شده در این دو گوشی یافت شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

یکی از ویژگی های جدیدی که به گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج اضافه شده، به شما امکان می‌دهد تا اتصال وای‌فای را برای سایر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید. در حالی که تا کنون تنها می‌شد اینترنت دیتا گوشی‌های هوشمند را به اشتراک گذاشت، گوشی های جدید سامسونگ این امکان را برای اینترنت وای‌فای نیز فراهم آورده اند. پرچمداران سری ۷ گلکسی، مضاف بر اشتراک گذاری اینترنت سیم‌کارت، از قابلیتی به عنوان Wi-Fi tethering بهره می‌برند که به آنها امکان می‌دهد تا سیگنال های وای‌فای خود را با یک گوشی دیگر، لپتاپ، کامپیوتر شخصی، و یا یک تبلت، به اشترک بگذارند.

در حال حاضر، این قابلیت ویژه تنها بر روی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ وجود دارد؛ البته امکانش هست که سامسونگ با یک به روز رسانی سایر دستگاه‌ها را نیز از این دارایی بهره‌مند سازد.

۴acbb07a-6852-44aa-b27d-b64ff4084a6f حال اگر می‌خواهید فقط اینترنت دیتا را به اشتراک بگذارید، تنها لازم است به تنظیمات < نقطه اتصال تلفن همراه و اتصال اینترنت < بیشتر ( Settings > Mobile hotspot and tethering > MORE ) بروید و آن‌ را غیر فعال کنید.

این ویژگی تنها زمانی مثمر ثمر واقع می‌شود که شما به یک سیگنال وای‌فای متصل شده اید و قصد دارید آن را با دستگاه‌های دیگر به اشتراک بگذارید، چرا که رمز عبور از خاطرتان رفته است. با این وجود، می‌توانید اشتراک گذاری وا‌ی‌فای را فعال کنید و اتصال خود را به دستگاه دیگری در میان بگذارید.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*