خودروهای مزدا

خودروهای مزدا با آفتاب خودرو به ایران وارد می‌شوند

در شرایطی که از سال گذشته شایعاتی درباره واردات نسل جدید مزدا 3 به ایران مطرح شده بود، حالا مشخص شده که آفتاب خودرو قصد واردات خودروهای مزدا به ایران را دارد.

از سال گذشته و همزمان با آزادسازی واردات خودرو، همواره شایعاتی درباره واردات خودروهای مزدا از جمله مزدا 3 نیز در میان بوده است. اگرچه ابتدا تصور می‌شد که این بهمن موتور باشد که واردات خودروهای مزدا به ایران را پیگیری کند، حالا و در جدیدترین اخبار خودرو مشخص شده که واردات محصولات مزدا به ایران را یک شرکت تازه‌کار به نام آفتاب خودرو افشاری کیا بر عهده گرفته است و قصد دارد محصولات مونتاژ چین مزدا را به ایران بیاورد.

واردات خودروهای مزدا به ایران توسط آفتاب خودرو

آفتاب خودرو با هدف افزایش فعالیت‌های وارداتی خود تحت یک برند مستقل، با تاسیس شرکت افشار موتور ارمنستان، جهت تسهیل فرآیند واردات خودرو به کشور اقدام کرده است.

با توجه به سابقه آفتاب خودرو باید گفت که این شرکت تا پیش از این نمایندگی فروش چندین شرکت واردکننده و مونتاژکننده خودرو را بر عهده داشته است. در حال حاضر نیز به‌نظر می‌رسد که آفتاب خودرو موفق شده با 5 مرکز خدمات پس از فروش در 4 استان تهران، مازندران، گیلان و خراسان رضوی همکاری‌های لازم را ترتیب دهد.

مزدا 3

این نمایندگی‌های خدمات پس از فروش عبارتند از نمایندگی مرکزی افشاری کیا در تهران، نوا خودرو شمال در شهر بابلسر استان مازندران، نمایندگی بیاکی-صالحی در شهر رشت استان گیلان، نمایندگی هاشمی سیگاری در شهر مشهد و البته نمایندگی افشاری کیا در سبرواز استان خراسان رضوی.

بررسی داده‌های گمرکی حاکی از این است که آفتاب خودرو به احتمال زیاد در برنامه وارداتی خود، نسل جدید مزدا 3 با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی که قادر به تولید 155 اسب بخار قدرت و 203 نیوتن‌متر گشتاور است را به ایران وارد می‌کند. این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک برخوردار است.

از دست ندهید:
آغاز فروش خودرو‌های وارداتی جدید از هفته آینده خودرو باگی جدید چینی‌ها مرسدس را به چالش می‌کشد هونگچی H5 ، لوکس ترین ماشین چینی ایران با قیمت نجومی در بازار خودرو کانسپت اسمارت #۵ ؛ حاصل همکاری چینی‌ها با مرسدس بنز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*