فولکس واگن T-ROC

فولکس واگن T-ROC وارداتی جدید ماموت خودرو به کشور وارد شد

به‌نظر می‌رسد که نخستین نسخه فولکس واگن T-ROC به‌عنوان یکی از خودروهای وارداتی جدید ماموت خودرو به ایران رسیده است.

در جدیدترین اخبار خودرو و با انتشار تصاویری از دو دستگاه خودرو فولکس واگن در سطح شهر، مشخص شده که نخستین خودروهای وارداتی ماموت خودرو به ایران رسیده است. ماموت خودرو در چارچوب برنامه واردات خودرو، واردات از برند شناخته‌شده و مطرح فولکس واگن را در دستور کار قرار داده و تصاویری که در این خصوص منتشر شده نیز فولکس واگن تی‌راک و ID.4 را در ایران نشان می‌دهند.

مشخصات و امکانات فولکس واگن T-ROC

فولکس واگن تی راک، کراس اووری کوچک از این برند آلمانی است که نسبت به تیگوان، محصول قبلی که ماموت خودرو به ایران وارد کرده بود، نسبتا ضعیف‌تر و کوچک‌تر است. گفتنی است که اگرچه تی‌راک در حال حاضر در اروپا و چین تولید می‌شود، اما حدس زده می‌شود که نسخه‌های وارداتی این خودرو به ایران، ساخت چین باشند.

فولکس واگن T-ROC در ایران

فولکس واگن تی راک در این مدل از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با تولید قدرت 158 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر برخوردار است که این قدرت تولیدشده توسط پیشرانه را یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه DSG به محور جلو می‌رساند. شتاب صفر تا صد خودرو نیز برابر با 9.4 ثانیه اعلام شده است.

از جمله امکانات رفاهی و آپشن‌های ایمنی فولکس واگن T-ROC نیز باید به برخورداری از شش کیسه هوا، دستیار پارک، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، نورپردازی داخلی کابین، دوربین عقب، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم صوتی از برند بیتز، سنسور نور و باران، سیستم ورود و استارت بدون کلید و دستیارهای کمک راننده شامل رادار تابلوخوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رادار نگه‌دارنده بین خطوط و رادار خط‌خوان اشاره کرد.

انتظار می‌رود قیمت فولکس واگن تی راک در ایران در محدوده 2 تا 3 میلیارد تومان باشد. اگرچه قطعا قیمت این خودرو در بازار آزاد، به‌مراتب بیشتر از قیمت‌های رسمی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
خودروهای مزدا با آفتاب خودرو به ایران وارد می‌شوند آغاز فروش خودرو‌های وارداتی جدید از هفته آینده هونگچی H5 ، لوکس ترین ماشین چینی ایران با قیمت نجومی در بازار لوکانو ۸ هیبریدی ؛ قیمت و مشخصات فنی خودرو وارداتی ماموت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*