بهمن ریسپکت ۲

شرایط فروش بهمن ریسپکت ۲ در اردیبهشت 1403

شرکت بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش نقدی خودرو بهمن ریسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

گروه خودروسازی بهمن موتور قصد دارد تا به‌صورت آنلاین و از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری، ثبت نام نقدی خودرو بهمن ریسپکت ۲ را آغاز نماید. در این بخش از اخبار خودرو داخلی سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش نقدی بهمن ریسپکت ۲ – اردیبهشت ۱۴۰۳

بهمن ریسپکت ۲

در این طرح فروش، خودرو بهمن ریسپکت ۲ با قیمت 1 میلیارد و 157 میلیون و 563 هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. همچنین موعد تحویل این خودرو هفته اول تیرماه سال جاری اعلام شده است.

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور به‌صورت یک‌طرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهد شد.

ثبت نام صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام می‌باشد. رنگ محصولات بر اساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌شود. ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، بر اساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت می‌پذیرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*